VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Tak to je mazec.
Že by 2x OHC?
Něco jako toto ze 70-tých let?
Že by 2x OHC?
Něco jako toto ze 70-tých let?
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Tohle vypada na prvni pohled jak tank na dalkove ovladani a ne motor to je ten tvuj Mildo?
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
To asi nebude, neboť fotka je fotka z papírové fotky (nebo diáku ?) ... je tam zrno ... a převodovka je IRS...
Spíše mne zajímá ta horizontální vrtule chlazení
Hlavy jsou OHC, zajímavé
Spíše mne zajímá ta horizontální vrtule chlazení
Hlavy jsou OHC, zajímavé
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15193
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
OHC jsme tu uz měli, viz http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 20#p212742" onclick="window.open(this.href);return false;
Přesunu tam pak i ten Mildův tank. Sedmdesátý léta sem už nepatří.
Zpět ale do padesátých. Menší nicneříkající ochutnávka. Je to OHC nebo OHV ?
Přesunu tam pak i ten Mildův tank. Sedmdesátý léta sem už nepatří.
Zpět ale do padesátých. Menší nicneříkající ochutnávka. Je to OHC nebo OHV ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
OHC... bych řekl
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
OHV ne, naopak: krasne....
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Dnes mi na stole pristal Arnott supercharger...
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Tak to je krásný úlovek.
A s origo karburátorem .... hm, pěkné, pěkné.
A s origo karburátorem .... hm, pěkné, pěkné.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15193
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Já se jen připomínám, že tu stále chybí popis toho KDF monstra.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Dobře, tak já si myslím, že to je KdF motor s rozvodem OHC. Už jsem v našich luzích a hájích o něčem takovém slyšel, že to dokonce existovalo u nás. Někdo to u nás vyrobil snad dle nějaké německé dokumentace. Bohužel je to již dlouho co jsem tuto báchorku slyšel, ale co je na ní pravdy, těžko říci.
Takový motor je v tom hliníkovém závodním autě z roku 1947 nebo 48 co stojí ve Wolfsburgu v muzeu. To je taky OHC rozvod.
Co na to Sam Hókins.
Takový motor je v tom hliníkovém závodním autě z roku 1947 nebo 48 co stojí ve Wolfsburgu v muzeu. To je taky OHC rozvod.
Co na to Sam Hókins.
Co přijde dál???
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Velmi rychlo sa blizi cas na dalsie rekordy na Solnom jazere, takze zase na poslednu chvilu sa stavaju auta a motory...tento rok mimo Bone Stock 36 HP Beetle pojde zase Ghia , dalsi brouk, ktoreho kategoria este nie je rozhodnuta a Ponorka, ktora bude vybavena 2.9 l typ4 motorom...ocakavame od toho asi 280 HP...pouzijeme individualne hlavy na kazdy valec, co vyzaduje odstranenie dvoch chladiacich rebier na valcoch...to bol moj dnesny ukol... kazde auto bude vybavene dvoma motormi, aby sme pokryli co najviac kategorii...36 HP s Arnott supercharger / pardon, kompresor / ..je skoro hotovy...co ma este Steve v rukave neviem ani ja...
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Tento krasavec este nema hotovy motor a uz je to rekordwagen...
Zatial ziadna ponorka nerobila pokus o rychlostny rekord, takze v kazdom pripade bez ohladu na dosiahnutu rychlost bude mat rekord..
Zatial ziadna ponorka nerobila pokus o rychlostny rekord, takze v kazdom pripade bez ohladu na dosiahnutu rychlost bude mat rekord..
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Ta je teda hodně luxusní!!!
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Přídavné olejové vany sem také patří a tato vypadá moc hezky.
... a stále tu chybí rozuzlení
... a stále tu chybí rozuzlení
Pětišroub píše:"nebyl čas ptát se kdo je kdo"
jedná se o moc zajímavý kousek a rád vám ho tu přiblížím, ale nechtějte to po mě v půl 9 ráno..
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15193
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Ta olejová vana pochází z Porsche raných 50tých let. Osobně se mi moc nelíbí. Je na můj vkus moc vysoká a představa těsnění toho obrovského víka dole mne doslova děsí
Mnohem raději mám olejovou vanu od Berga. Je nižší a pěkně kopíruje půdorys bloku.
Mnohem raději mám olejovou vanu od Berga. Je nižší a pěkně kopíruje půdorys bloku.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Naší volbou byla tato elegantní vana, která se vyráběla pod značkou Racetrim, případně DDS. My ji máme jako noname bez loga, zato výrazně levněji, ale jinak je to prašť jako uhoď. Není tak škatuloidní jako ta od Berga nebo Empi.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
ta Porsche vana vypadá, jako by tam přišroubovali brzdovej buben .-D
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7224
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Lisakovu jsem drzel v ruce a premyslel,ze mu ji zapru ,vyhrabal jsem knihu o motorech(Aircooled VW Engine
Interchange Manual)tak pridavam jednu vanu od Bugpack....
Interchange Manual)tak pridavam jednu vanu od Bugpack....
Vwase nocni sichta...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15193
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Ano, RaceTrimka je stylovka. Měl jsem ji také, ale bohužel začali s tuningem na můj vkus moc pozdě, takže vany jsou jen na moderní příruby 34+PS. Tak jsem ji popustil pánovi s Californií .
A to přirovnání s 356A bubnem je trefné.
A to přirovnání s 356A bubnem je trefné.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Ale na druhou stranu je 356A "brzdový buben" jednoduchý na výrobu.
A co tedy ta OHC potvora na KDF bloku? ... nebo to je snad dvoutakt?
A co tedy ta OHC potvora na KDF bloku? ... nebo to je snad dvoutakt?