VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Vintage speed v praxi, ehm, tedy na silnici... Jede mu to krásně, co?
http://www.oval56.de/video/MKT-MUC.wmv" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.oval56.de/video/MKT-MUC.wmv" onclick="window.open(this.href);return false;
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Fakt krasne mu to jede.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
No a to si Skide vem, že jako základ je 25PS motor a po měření na dynamu to má na kolech úctyhodných 87PS.
Není lepší dát do ovála něco z VintageSpeed scény ?
Není lepší dát do ovála něco z VintageSpeed scény ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Vydrz, vydrz. Vsechno chce svuj cas. Ted na ovalka cas neni. Musim se v lete vyradit na mexiku.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Pomalu se to rýsuje. A jestli to dopadne, tak se Mildo setkáme na Vítkově (úmyslně neuvádím rok)
Rakovina na dýchacích cestách
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
No je to krása....
Já jsem zvědav jak to bude na DYNU ... teda jestli se ta akce uskuteční.
Já jsem zvědav jak to bude na DYNU ... teda jestli se ta akce uskuteční.
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Zacali sme stavat 36 Hp na buduci Salt Race...tentokrat dostanu Okrasa hlavy 48 IDA....prave som zacal upravovat sacie hrdla... druhy motor bude twin supercharged Okrasa...
- kalda
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 16 dub 2005
- Bydliště: Vrchlabi, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
řekl bych, že několika místním uživatelům po tvém příspěvku ztvrdl penis, Johne
a doufame, ze nas budes zasobit dalsimi informacemi a fotkami
a doufame, ze nas budes zasobit dalsimi informacemi a fotkami
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Ked hovoris, ze to ma taky efekt, hned sa na to pozriem znovu...
- kalda
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 16 dub 2005
- Bydliště: Vrchlabi, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
ty jsi na to zvykly, tobe se z toho ani nezhoupne
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
To je moc zajímavé.john píše:Zacali sme stavat 36 Hp na buduci Salt Race...tentokrat dostanu Okrasa hlavy 48 IDA....prave som zacal upravovat sacie hrdla... druhy motor bude twin supercharged Okrasa...]
Předpokládám, že chcete jet v kategorii "K36".
Komresory mají být výroby do roku 1970.
Mohu se zeptat jaký typ chcete použít?
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Nejen ztvrdl [smilie=jerkit5.gif]kalda píše:řekl bych, že několika místním uživatelům po tvém příspěvku ztvrdl penis, Johne
a doufame, ze nas budes zasobit dalsimi informacemi a fotkami
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Dnes jsem měl možnost se podívat na rozebraný letecký motor od Fa. Piper z Mindenu.
Nicasil valce 80mm s pisty 22mm čepy a zvýšenou kompresí a klikou69.. a s odlehcenýmy hydrostavy.
Tak tady několik fotek na ukázku.
Nicasil valce 80mm s pisty 22mm čepy a zvýšenou kompresí a klikou69.. a s odlehcenýmy hydrostavy.
Tak tady několik fotek na ukázku.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Hmm, pěkné. Jestli dobře počítám, půjde o 1387ccm ? Do jakého bloku to půjde ? 30PS nebo moderna ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- okrasa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 495
- Registrován: 20 úno 2005
- Bydliště: Teplice
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
je to z 34 bloku, dole jsou 87mm ale daji upravit na 90mm.... do tricitkoveho bloku by sly narvat, ale bylo by moc noveho vrtani a upravovani na dirach pro svorniky... mysliom ze je to skoda takto upravovat.
engine specialist
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Mílo, posílám slíbenou fotku toho kterak lze také vyřešit osazení válců s velkým vtáním na stařičký 25/30 PS blok. Netřeba se zdržovat stružením válců či přesazováním svorníků jak jsi o tom hovořil na dynoday. Stačí přeci jen trochu víc síly a svorníky naohýbat )
Pro doplnění: Finální motor měl 70HP a v roce 54 obsadil třetí a o rok později druhé místo v kategorii 1100ccm národního šampionátu.
Asi by si tento výtvor zasloužil vlastní topik. Jde totiž o velice zajímavou stavbu. Ujme se toho hrabě von pětišroub ?
Pro doplnění: Finální motor měl 70HP a v roce 54 obsadil třetí a o rok později druhé místo v kategorii 1100ccm národního šampionátu.
Asi by si tento výtvor zasloužil vlastní topik. Jde totiž o velice zajímavou stavbu. Ujme se toho hrabě von pětišroub ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
dalo by se o tom uvažovat, již delší dobu jsem nic kloudného nevyplodil...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
to je tak trochu ruska technika zmeny roztece
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Mě se líbí jak jsou zaslepené díry na zdvihátka, vidím to že v bloku nenajdeme ani vačku, jsem zvědavý na zbytek motoru
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
"nebyl čas ptát se kdo je kdo"
jedná se o moc zajímavý kousek a rád vám ho tu přiblížím, ale nechtějte to po mě v půl 9 ráno..
jedná se o moc zajímavý kousek a rád vám ho tu přiblížím, ale nechtějte to po mě v půl 9 ráno..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)