Vypada to zajimave, ale pripomina mi to gumocuk.Petr914 píše:a to mi řekni...jakou technikou sou dělaný ty zapalovací káble...s tou pletenou ochranou...?
VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Kable jsou klasické moderní s PVC ochranou. Pro oldschool look mají opletení se vzorkem dle libosti. Dneska je má každý blbecPetr914 píše:...a já se přidam do třetice...
...hele že je to tvuj vwagen...a to mi řekni...jakou technikou sou dělaný ty zapalovací káble...s tou pletenou ochranou...?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
...tak to si řek ty sám...Sam píše:Dneska je má každý blbec
...já sem si řikal...že je v tom nějaký šmé...páč mít v autě desítky let starý kabely by nebylo zrovna to pravý ořechový...
You can't win 'em all...
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
původně to byl měděný pletenec potažený trochou pryže, a přes to impregnovaný textil. problém je že za těch cca 50 let pryž zestárla, ztratila pružnost a popraskala a probíjí to..žejo Same..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
hehe, samozřejmě že na moderní kabely to nemá. Viz foto.
BTW: nepřijde vám na této fotce něco zajímavého ?
BTW: nepřijde vám na této fotce něco zajímavého ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
...dvě svíčky na válec...alias Twin Spark?...
You can't win 'em all...
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
a sahara taky nebude standart, viz oplechování s národností, vzpěra, řemen svisle vedenej... On celej ten blok asi bude něco fajnového
EDIT: ze by porsche, nebo ta ležatá vrtule?
EDIT: ze by porsche, nebo ta ležatá vrtule?
Naposledy upravil(a) Šíša dne 25 úno 2010, celkem upraveno 1 x.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
To také, ale hlavně jde o pravého milionového brouka
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
no ono i to umístění rozdělovačů na klice taky není úplně std. Okolo ta tlaková hadice na olej, to bude asi pěkná mrcha
nasávač
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Back to school.
jde samozřejmě o čtyřvačkový Carrera motor, který fascinuje sám od sebe. Zde je ale naprosto nepochopitelně zasazený pod krovky VW brouka. Pro mne obrovský kontrast a vrchol zhejralosti dát motor za $80k do lowendovýho VW brouka.
jde samozřejmě o čtyřvačkový Carrera motor, který fascinuje sám od sebe. Zde je ale naprosto nepochopitelně zasazený pod krovky VW brouka. Pro mne obrovský kontrast a vrchol zhejralosti dát motor za $80k do lowendovýho VW brouka.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
.. to teda každopádně. Zajímavé je to provedení vývodu pro dva rozdělovače, přijde mi to složité, třeba podobný motor ve Fetzenfliegeru to má klasicky od každé vačky jeden rozdělovač....
Ale pořád se mi nedostalo odpovědi na mou otázku na teploměr z minulé strany
Ale pořád se mi nedostalo odpovědi na mou otázku na teploměr z minulé strany
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Na vše nemůže být odpověďyahoďák píše:.. to teda každopádně. Zajímavé je to provedení vývodu pro dva rozdělovače, přijde mi to složité, třeba podobný motor ve Fetzenfliegeru to má klasicky od každé vačky jeden rozdělovač....
Ale pořád se mi nedostalo odpovědi na mou otázku na teploměr z minulé strany
Dle mého to je opravdu teploměr. Motor pochází z Francie a tudíž jsou informace pro mne nečitelné
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
To je snad starej Hawkins za mlada [smilie=rofl5.gif]
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Tak auta su hotove a momentalne na ceste do Juznej Australie...
Oval pobezi ako 36 Hp Bone stock a potom s upravenym Okrasa / Denzel motorom.
Karmann pobezi s 2180 cc ,Okrasa kluka , Porsche ojnice, Berg's hlavy a 48 IDA
Oval pobezi ako 36 Hp Bone stock a potom s upravenym Okrasa / Denzel motorom.
Karmann pobezi s 2180 cc ,Okrasa kluka , Porsche ojnice, Berg's hlavy a 48 IDA
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
...vidim že nabito je vostře...tak snad jen good luck...
You can't win 'em all...
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
hloupy dotaz: co jsou to ty cerveny tykadla?
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Tažné oko a nouzový odpojovač el. soustavy?sSATYRr píše:hloupy dotaz: co jsou to ty cerveny tykadla?
flat4 teoretik gang member number 1
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
v tomto pripade povinna vybava
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
...přesně tak...dle regulí vyznačený symbolama hned vedle...blesk u odpojovače baterie a "tow" u místa pro odtah vozu...bez toho by je tam pravděpodobně nepustili...
You can't win 'em all...