Drazí přátele, tak se mi konečně podařilo dokončit své nové dítě.
V neděli jsem to uspěšně oživil, zvuk absolutně dokonalý,ostry jako
S90,nezná díru v plynu, akceleruje okamžitě a maže teply na 2.5 atmosfery. Fotky dodá dnes Půlenejksicht, jinak videsekvenci i se zvukem
najdete na Michalových zlinských stránkách.
Zvlástni poděkováni za vůbec proveditelnost tohoto projektu patří mím kamarádům a zároven velkým učitelum Ivanu Kaslovi a Sasovi Krickovi.
Naposledy upravil(a) okrasa dne 18 kvě 2005, celkem upraveno 1 x.
koutsky.jakub píše:O co jde? Co to na tom motoru přebejvá? Proč třicítka? Co je na tom Xtra? Dík.
Jakube protoze blok z motoru 30HP (napr oval)
a protoze 2 karburatory
protoze vnitrnosti porsche
a protoze to pojede jak utrzeny ze retezu
atd atd Okrasa vysvetli lip
Ta druha fotka se omylem pripletla, to je zase 1800 ze Scat dilu, cekajíci na ponorku.
Tricitka prijde do faldacha 1960,ted cekam jen na lak, o vykendu budu davat motor na podvozek.
jak se máš, ovečko moje? Chci vidět Tvoje nové dítě, ale fotka tam je jenom nějakého motoru.
Fotku Ti tam hodím zítra, jo?
Až budeš v Praze, tak napiš, musíme se vidět!!!
Anonymous píše:Ahojky Štěpánku,
jak se máš, ovečko moje? Chci vidět Tvoje nové dítě, ale fotka tam je jenom nějakého motoru.
Fotku Ti tam hodím zítra, jo?
Až budeš v Praze, tak napiš, musíme se vidět!!!
Pusinky, Jana[/b]
...bych teda tendle příspěvek šacoval spíš na reaxi někoho, kdo nevydejchává Okrasovu šikovnost v tvorbě svýho maličkýho klenůtku, než na výzvu roztoužený ctitelky. Štěpánovi nazavaříš... Pokud je to jinak, tak snim svuj klobouk...
soudím,ze byl take niklovan a pak lakovan?Ja je jen nikloval,aby nerezly a vse nechal v surovem stavu,to stejne i olejovy fitr/proc resit stribnou nebou cernou/Porsche/,ba dokonce i modrou/Okrasa/nebo oranzovou,ja opravdu nevim.
ty Knechty na autě v provozu stejně vůbec nebudou,jen na paradu,kdyz se někam přijede,jsou neučiné.Budu tam mit Solex PCI34 karburatory se
standartnimy olej fitry.Tak bys mel byt pak spokojen