Závodní vozy s boxerem
- Brazileiro
- Příspěvky: 72
- Registrován: 10 zář 2007
- Bydliště: London, UK
Re: Závodní vozy s boxerem
2. generace = interiér změněn, kapota motoru v horní části zadku - klasické výko shora (červen 1969 až listopad 1969)
Podrobnosti vozů druhé generace:
Předek
- hranaté světlomety (opět Ford 68-59) s akrylovým krytem
- vnitřní a vnější kliky VW Sedan
- kola značky Rodabrás, 5 šroubů s imitací centrální matice
- guma předního a zadního okna s chromovaným rámečkem, kovový
- akrylový rám světlometů chormovaný
- velký znak vpředu uprostřed
- kola s malým logem Lorena
- velké panty přední kapoty (od Willys Interlagos)
- přední nárazník integrován do karoserie - výlisek používán na autobusu Mercedes-Benz
Změny oproti první generaci:
- zámek přední kapoty ovládán zevnitř
- přední blinkry v blatnících jsou kulaté
- malé loga firmy a text Lorena na bocích mezi dveřmi a předním blatníkem
Zadek
- kapota motoru klasická s lepším přístupem k motoru a otevíráním zevnitř vozu
- malé panty víka (z vozů Renault Gordini - Willys)
Změny oproti první generaci:
- zadní lampy opět jiné (zas doměnka o americkém trucku)
- zadní nárazník po celé šířce vozu (opět autobus MercedesBenz)
- žádné logo firmy na zádi
Interiér
- tříramenný volant, průměr 330mm (nejspíš značky Fittipaldi nebo Tarumã)
- přepínač blinkrů zkrácen, nad volantem uprostřed
- opěradla pevně přidělaných sedadel s s možností nastavení ve třech směrech
- opěradlo spolujezdce bez možnosti nastavení
- zadní sedadla potažena pouze polstrováním přímo na podlaze vozu
Změny oproti první generaci:
- kliky sportovní futuristické kulaté
- klíček zapalování klasicky na sloupku řízení (VW Sedan)
- rychloměr a otáčkoměr uprostřed, palivoměr mezi
- přepínače umístěné na malém panelu mezi ruční brzdou a šaltrpákou
- tlačítko klaksonu s gravírovaným logem Lorena
Motor
- obsahy 1300, 1500, 1600, jednoduché sání trakty, s možností speciálních úprav
- dvojitá karburace Kadron (Solex 32)
- sahara z Brouka 1300, v horní části seříznuta (snížena)
- šasí i podvozek z VW Sedan 1300
- kola Rodabrás
a blížíme se do finále...
Podrobnosti vozů druhé generace:
Předek
- hranaté světlomety (opět Ford 68-59) s akrylovým krytem
- vnitřní a vnější kliky VW Sedan
- kola značky Rodabrás, 5 šroubů s imitací centrální matice
- guma předního a zadního okna s chromovaným rámečkem, kovový
- akrylový rám světlometů chormovaný
- velký znak vpředu uprostřed
- kola s malým logem Lorena
- velké panty přední kapoty (od Willys Interlagos)
- přední nárazník integrován do karoserie - výlisek používán na autobusu Mercedes-Benz
Změny oproti první generaci:
- zámek přední kapoty ovládán zevnitř
- přední blinkry v blatnících jsou kulaté
- malé loga firmy a text Lorena na bocích mezi dveřmi a předním blatníkem
Zadek
- kapota motoru klasická s lepším přístupem k motoru a otevíráním zevnitř vozu
- malé panty víka (z vozů Renault Gordini - Willys)
Změny oproti první generaci:
- zadní lampy opět jiné (zas doměnka o americkém trucku)
- zadní nárazník po celé šířce vozu (opět autobus MercedesBenz)
- žádné logo firmy na zádi
Interiér
- tříramenný volant, průměr 330mm (nejspíš značky Fittipaldi nebo Tarumã)
- přepínač blinkrů zkrácen, nad volantem uprostřed
- opěradla pevně přidělaných sedadel s s možností nastavení ve třech směrech
- opěradlo spolujezdce bez možnosti nastavení
- zadní sedadla potažena pouze polstrováním přímo na podlaze vozu
Změny oproti první generaci:
- kliky sportovní futuristické kulaté
- klíček zapalování klasicky na sloupku řízení (VW Sedan)
- rychloměr a otáčkoměr uprostřed, palivoměr mezi
- přepínače umístěné na malém panelu mezi ruční brzdou a šaltrpákou
- tlačítko klaksonu s gravírovaným logem Lorena
Motor
- obsahy 1300, 1500, 1600, jednoduché sání trakty, s možností speciálních úprav
- dvojitá karburace Kadron (Solex 32)
- sahara z Brouka 1300, v horní části seříznuta (snížena)
- šasí i podvozek z VW Sedan 1300
- kola Rodabrás
a blížíme se do finále...
Naposledy upravil(a) Brazileiro dne 03 úno 2010, celkem upraveno 1 x.
Boxer Sound!
Re: Závodní vozy s boxerem
luxusní kompilace informací, to kdyby udělal každej druhej tak se z flatu stane studnice luftgekuehlt moudrosti ..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Brazileiro
- Příspěvky: 72
- Registrován: 10 zář 2007
- Bydliště: London, UK
Re: Závodní vozy s boxerem
3. generace = vozy ze sáním vzduchu v zadním sloupku spojující střechu se zadním blatníkem (začátek roku 1970 až do začátku 1971)
Tento konkrétní vůz nemá originální kola a také ozdobné lišty na oknech
Podrobnosti vozů třetí generace:
- hlavní změnou je nasávání vzduchu bočními kapsami na zadních sloupcích
- většinou hodně podobné druhé generaci s lechce pozměněným designem zadních světel
- některé vozy sjeli s výrobní linky s koly značky Scorro tzv. Bolo de noiva (svatební dort)
Na VII. Autosalónu v SP (listopad 1970) bylo vystaveno ještě jednou toto auto,
v oranžové barvě, se zadním nárazníkem naohýbaným z trubek. Kola značky Scorro.
Výfuk by s dvěma vývody po stranách. Toto musí být jedno z posledních vyrobených vozů.
Změny ovšem můžeme nalézt také na určitých vozech z 3. generace, jako např. zadní světla
systém polohování sedaček, pozice přístojů na panelu, konzole s přepínačemi a změněné nárazníky.
Mirage GT
Ještě mezi lety 1977 a 1981 byly vyrobeny dle původních forem 4 komplet vozy Lorena a
jedna samotná karoserie ovšem pod názvem Mirage GT firmou Indústria Comercio Plásticos Reforçados Mirage".
Tento vůz byl vyroben v Sao Paulo z částí vozu Lorena GT v sedmdesátých letech pouze ve dvou exemplářích.
Hlavním rozdílem oproti Lorena GT bylo především:
- tvar předních světlometů
- absence Husího ocasu vzádu...zřejmě myslí spoiler na zadním kufru
- dveře se již nezařezávali elegantně do střechy a tlustý rám kolem oken zůstal pouze v zadní části dveří.
Kolik se jich ve skutečnosti vyrobilo?
Jsou doměnky, že první vůz Lorena GT byl vyroben v závodě Estructofibra v Rio de Janeiro a poté byla výroba přesunuta do Sao Paula.
Také se zdá, že některé vozy z nezávislé produkce mohly být také zkonstruovány v Riu.
Veří se, že minimálně dva nebo tři vozy byly takto vyrobeny.
Je známo, že Leon Lorena koupil 20 vozů VW sedan 1300 pro přestavbu hlavně pro závodní účely.
Všech 20 bylo přestavěno. Říká se, že další dva byly vyrobeny přimo ve fabrice, takže celkový počet je 22.
Ví se také, že některé samostatné karosérie byly prodány Lorenem soukromníkům za účelem stavby závodního speciálu.
Několik těchto vozů má ovšem v dokumentaci (techničák) uvedeno PROTOTYP a ne LORENA GT.
Vzhledem k výše uvedenému je možné, že 22 vyrobených kusů může být pravda. Plus zhruba 5 až 10 kusů karoserií prodaných
nezávislým výrobcům paralelně při výrobě Lorena GT. Ještě dva nebo tři kusy v již zmíněné firmě Estructofibra.
Mimo těchto vozů bylo ještě vyrobeno 5 vozů Mirage GT a minimalně jeden Andorinha II (vůz vyroben v sedmdesátých letech, velmi podobný
a často zaměňovaný za Lorena GT, ovšem nejedná se o tentýž vůz.)
Andorinha II - pouze pro info
KONEC
Tento konkrétní vůz nemá originální kola a také ozdobné lišty na oknech
Podrobnosti vozů třetí generace:
- hlavní změnou je nasávání vzduchu bočními kapsami na zadních sloupcích
- většinou hodně podobné druhé generaci s lechce pozměněným designem zadních světel
- některé vozy sjeli s výrobní linky s koly značky Scorro tzv. Bolo de noiva (svatební dort)
Na VII. Autosalónu v SP (listopad 1970) bylo vystaveno ještě jednou toto auto,
v oranžové barvě, se zadním nárazníkem naohýbaným z trubek. Kola značky Scorro.
Výfuk by s dvěma vývody po stranách. Toto musí být jedno z posledních vyrobených vozů.
Změny ovšem můžeme nalézt také na určitých vozech z 3. generace, jako např. zadní světla
systém polohování sedaček, pozice přístojů na panelu, konzole s přepínačemi a změněné nárazníky.
Mirage GT
Ještě mezi lety 1977 a 1981 byly vyrobeny dle původních forem 4 komplet vozy Lorena a
jedna samotná karoserie ovšem pod názvem Mirage GT firmou Indústria Comercio Plásticos Reforçados Mirage".
Tento vůz byl vyroben v Sao Paulo z částí vozu Lorena GT v sedmdesátých letech pouze ve dvou exemplářích.
Hlavním rozdílem oproti Lorena GT bylo především:
- tvar předních světlometů
- absence Husího ocasu vzádu...zřejmě myslí spoiler na zadním kufru
- dveře se již nezařezávali elegantně do střechy a tlustý rám kolem oken zůstal pouze v zadní části dveří.
Kolik se jich ve skutečnosti vyrobilo?
Jsou doměnky, že první vůz Lorena GT byl vyroben v závodě Estructofibra v Rio de Janeiro a poté byla výroba přesunuta do Sao Paula.
Také se zdá, že některé vozy z nezávislé produkce mohly být také zkonstruovány v Riu.
Veří se, že minimálně dva nebo tři vozy byly takto vyrobeny.
Je známo, že Leon Lorena koupil 20 vozů VW sedan 1300 pro přestavbu hlavně pro závodní účely.
Všech 20 bylo přestavěno. Říká se, že další dva byly vyrobeny přimo ve fabrice, takže celkový počet je 22.
Ví se také, že některé samostatné karosérie byly prodány Lorenem soukromníkům za účelem stavby závodního speciálu.
Několik těchto vozů má ovšem v dokumentaci (techničák) uvedeno PROTOTYP a ne LORENA GT.
Vzhledem k výše uvedenému je možné, že 22 vyrobených kusů může být pravda. Plus zhruba 5 až 10 kusů karoserií prodaných
nezávislým výrobcům paralelně při výrobě Lorena GT. Ještě dva nebo tři kusy v již zmíněné firmě Estructofibra.
Mimo těchto vozů bylo ještě vyrobeno 5 vozů Mirage GT a minimalně jeden Andorinha II (vůz vyroben v sedmdesátých letech, velmi podobný
a často zaměňovaný za Lorena GT, ovšem nejedná se o tentýž vůz.)
Andorinha II - pouze pro info
KONEC
Boxer Sound!
- Brazileiro
- Příspěvky: 72
- Registrován: 10 zář 2007
- Bydliště: London, UK
Re: Závodní vozy s boxerem
Pokud by měl někdo zájem o výsledky jednotlivých vozů i s čisly karoserií a přiloženými fotkami může čerpat z velmi hluboké studnice zde:
http://www.webng.com/lorenagt/provas.htm
Doufám, že se seriál líbil a až najdu zase něco zajímavého z brazislkých luhů a hájů a zbyde trochu času, pokusím se to sem hodit přeložené. [smilie=fumette.gif]
http://www.webng.com/lorenagt/provas.htm
Doufám, že se seriál líbil a až najdu zase něco zajímavého z brazislkých luhů a hájů a zbyde trochu času, pokusím se to sem hodit přeložené. [smilie=fumette.gif]
Boxer Sound!
Re: Závodní vozy s boxerem
...skvostná záležitost a skutečně pěkný auto...
...každej druhej šroube?...stačil by každej 20tej...
...každej druhej šroube?...stačil by každej 20tej...
You can't win 'em all...
- Brazileiro
- Příspěvky: 72
- Registrován: 10 zář 2007
- Bydliště: London, UK
Re: Závodní vozy s boxerem
jeste prihodim dobova videa!!!!
15/junho/1969 - I Etapa do Campeonato Carioca de Automobilismo
http://www.obvio.ind.br/Novo_Site/anisi ... branco.wmv
27/julho/1969 - II Etapa do Campeonato Carioca de Automobilismo
http://www.obvio.ind.br/Novo_Site/anisi ... eonato.wmv
31/agosto/1969 - Prova Duque de Caxias
http://www.obvio.ind.br/Novo_Site/anisi ... 9-1969.wmv
25/novembro/1969 - Quarta Etapa d Campeonato Carioca de Automobilismo - Primeira prova do Ford GT-40
http://www.obvio.ind.br/Novo_Site/anisi ... T%2040.wmv
jen doplnim pro neznalé...Carioca jsou občané státu Rio de Janeiro, Duque de Caxias je čtvrť v Riu a to poslední video je první nasazení Fordu GT-40
HOW, domluvil jsem
15/junho/1969 - I Etapa do Campeonato Carioca de Automobilismo
http://www.obvio.ind.br/Novo_Site/anisi ... branco.wmv
27/julho/1969 - II Etapa do Campeonato Carioca de Automobilismo
http://www.obvio.ind.br/Novo_Site/anisi ... eonato.wmv
31/agosto/1969 - Prova Duque de Caxias
http://www.obvio.ind.br/Novo_Site/anisi ... 9-1969.wmv
25/novembro/1969 - Quarta Etapa d Campeonato Carioca de Automobilismo - Primeira prova do Ford GT-40
http://www.obvio.ind.br/Novo_Site/anisi ... T%2040.wmv
jen doplnim pro neznalé...Carioca jsou občané státu Rio de Janeiro, Duque de Caxias je čtvrť v Riu a to poslední video je první nasazení Fordu GT-40
HOW, domluvil jsem
Boxer Sound!
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Závodní vozy s boxerem
Nemám ve zvyku smajlíkovat, ale Brazileiro, děkuji
Mám v zásobě dalších pár brazilských lahůdek, převážně kit-cars, ale potřeboval bych helfnout s překladem
Mám v zásobě dalších pár brazilských lahůdek, převážně kit-cars, ale potřeboval bych helfnout s překladem
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Závodní vozy s boxerem
Podařilo se mi vypátrat další zajímavé zavodní vozy, zajímavé nejen technicky,ale i poněkud nečekanou lokalitou vzniku -tedy pro mě ano, zatím jsem se nesetkal s výraznými projevy VW enthusiasmu z... Kanady.
Na počátku byla firma SILVER STAR INDUSTRIES, kterou v městě Lethbridge Alberta provozovali bratři Tom, Robert a John Hedrich(ovi).
Vyráběli předměty z laminátu, jako nádrže na vodu, lodě a svůj um aplikovali i na karoserie automobilů.
První závodní vůz postavili v roce 1959, pohon zajišťoval motor VW, rám byl zhotoven z hliníkových trubek, laminátová karosetie "monokok". Tím začala osmiletá historie na jejímž konci bylo vyrobeno patnáct závodních vozů několika různých typů, označovaných jménem SPORTEE, které se zúčastňovaly sportovních podniků v Kanadě a severních státech USA a některé z nich bylo možno potkat i na ulicích..ale nepředbíhejme...
Technická stránka vozů byla zajímavá. Podvozky používaly nápravy z VW brouka maximálně vylepšené stabilizátory od Empi, upravené převodovky VW a motory VW, postavené na bázi VW 1200 místním mechanikem jménem Herman Quint . K úpravám motorů byly dováženy díly přímo z Německa a nejednalo se o nic menšího než..Okrasa..takže kovaná kliková hřídel 69,5mm, válce a písty 82mm Mahle, zvýšená komprese, Okrasa hlavy s dvoukanálovým sáním, karburace Solex nebo Porsche. Nejméně jeden z vozů byl osazen přímo originálním motorem Porsche
Zájmu bratří pochopitelně nemohl uniknout boom Formula Vee
Prototyp pro tuto třídu z roku 1962 má sice všechny markanty jako konkurence - trubkový rám, motor uprostřed, ale překvapivě se nejedná o monopost: Možná i z tohoto důvodu zřejmě vůz nezaznamenal žádný zásadní úspěch nebo průlom, ale o něco později (stále v roce 1962) byla jeho kontrukce doplněna o blatníky a osvětlení a tudíž mohl startovat v třídě sportovních vozů: Další Formule z roku 1965 oproti konkurenci zaujme tvarem zádi: A konečně 1966 Sportee MK2 Formula Vee ... z tohoto pohledu se zdá, že jde také o dvoumístný vůz: Krom formulí bylo postaveno několik Roadsterů, které se dělí do tří druhů:
Macaro
MkI, 1962, s motorem klasicky vzadu: Kdežto Mk II z roku 1966 už má motor uprostřed: Po prvním Macaro následovaly v roce 1963 dva vozy s motorem uprostřed, nazvané Miss CHEC: Poslední evolucí bylo Monno, opět nekompromisní konstrukce s motorem uprostřed v trubkovém rámu, na snímku první prototyp z roku 1964: Následovaly typy Monno cabrio a Invader, ale nejsou dostupné snímky. Zato na bázi Monno byl vyroben v roce 1965 zajímavý vůz s uzavřenou karoserií - Sportee Monno GT. Kontrukce podvozku už ovšem byla zjednodušená - páteřový rám (pravděpodobně zkrácený z brouka) a motor za zadní nápravou: Při pohledu z boku vynikne nízká stavba: Poslední byla série pěti ks Monno GT MkII, které byly využívány i v běžném provozu a proto došlo k osazení přídavného okénka na zmenšení mrtvého úhlu ve výhledu: Nevím jak Vy..ale já bych Mono GTteda bral
Na počátku byla firma SILVER STAR INDUSTRIES, kterou v městě Lethbridge Alberta provozovali bratři Tom, Robert a John Hedrich(ovi).
Vyráběli předměty z laminátu, jako nádrže na vodu, lodě a svůj um aplikovali i na karoserie automobilů.
První závodní vůz postavili v roce 1959, pohon zajišťoval motor VW, rám byl zhotoven z hliníkových trubek, laminátová karosetie "monokok". Tím začala osmiletá historie na jejímž konci bylo vyrobeno patnáct závodních vozů několika různých typů, označovaných jménem SPORTEE, které se zúčastňovaly sportovních podniků v Kanadě a severních státech USA a některé z nich bylo možno potkat i na ulicích..ale nepředbíhejme...
Technická stránka vozů byla zajímavá. Podvozky používaly nápravy z VW brouka maximálně vylepšené stabilizátory od Empi, upravené převodovky VW a motory VW, postavené na bázi VW 1200 místním mechanikem jménem Herman Quint . K úpravám motorů byly dováženy díly přímo z Německa a nejednalo se o nic menšího než..Okrasa..takže kovaná kliková hřídel 69,5mm, válce a písty 82mm Mahle, zvýšená komprese, Okrasa hlavy s dvoukanálovým sáním, karburace Solex nebo Porsche. Nejméně jeden z vozů byl osazen přímo originálním motorem Porsche
Zájmu bratří pochopitelně nemohl uniknout boom Formula Vee
Prototyp pro tuto třídu z roku 1962 má sice všechny markanty jako konkurence - trubkový rám, motor uprostřed, ale překvapivě se nejedná o monopost: Možná i z tohoto důvodu zřejmě vůz nezaznamenal žádný zásadní úspěch nebo průlom, ale o něco později (stále v roce 1962) byla jeho kontrukce doplněna o blatníky a osvětlení a tudíž mohl startovat v třídě sportovních vozů: Další Formule z roku 1965 oproti konkurenci zaujme tvarem zádi: A konečně 1966 Sportee MK2 Formula Vee ... z tohoto pohledu se zdá, že jde také o dvoumístný vůz: Krom formulí bylo postaveno několik Roadsterů, které se dělí do tří druhů:
Macaro
MkI, 1962, s motorem klasicky vzadu: Kdežto Mk II z roku 1966 už má motor uprostřed: Po prvním Macaro následovaly v roce 1963 dva vozy s motorem uprostřed, nazvané Miss CHEC: Poslední evolucí bylo Monno, opět nekompromisní konstrukce s motorem uprostřed v trubkovém rámu, na snímku první prototyp z roku 1964: Následovaly typy Monno cabrio a Invader, ale nejsou dostupné snímky. Zato na bázi Monno byl vyroben v roce 1965 zajímavý vůz s uzavřenou karoserií - Sportee Monno GT. Kontrukce podvozku už ovšem byla zjednodušená - páteřový rám (pravděpodobně zkrácený z brouka) a motor za zadní nápravou: Při pohledu z boku vynikne nízká stavba: Poslední byla série pěti ks Monno GT MkII, které byly využívány i v běžném provozu a proto došlo k osazení přídavného okénka na zmenšení mrtvého úhlu ve výhledu: Nevím jak Vy..ale já bych Mono GTteda bral
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Závodní vozy s boxerem
..nějak nám tenhle topik umlknul... tak si ho oživíme... měli jsme tu závodní brouky, přehršel speciálů, dokonce i Brasilia závodila... ale dalo by se závodit s typem 4 ??
Kupodivu dalo a dokonce velmi úspěšně:
Rallye Monte Carlo, ročník 1969: Posádka Gijs van Lennep + Jooks Klein se zůčastnila s VW411 Pochopitelně se nejednalo o zcela seriový vůz, motor měl výkon 90PS (specifikace nezjištěna), sportovní podvozek Koni a jistě pár dalších úprav, ale dosažený výsledek byl famózní:
16. místo celkově a 4. ve třídě, když "stupně vítězů" obsadilo 3x Porsche 911. Třída byla velmi silně obsazena - 17 dalších 911tek a 35ks BMW Ti s výkonem 135PS, ty všechny nechala 411ka za sebou...
Tento znamenitý výsledek neušel pozornosti odborného tisku a samozřejmě byl ihned komerčně využit: Kdo by to byl do takového vozu řekl, že?
Kupodivu dalo a dokonce velmi úspěšně:
Rallye Monte Carlo, ročník 1969: Posádka Gijs van Lennep + Jooks Klein se zůčastnila s VW411 Pochopitelně se nejednalo o zcela seriový vůz, motor měl výkon 90PS (specifikace nezjištěna), sportovní podvozek Koni a jistě pár dalších úprav, ale dosažený výsledek byl famózní:
16. místo celkově a 4. ve třídě, když "stupně vítězů" obsadilo 3x Porsche 911. Třída byla velmi silně obsazena - 17 dalších 911tek a 35ks BMW Ti s výkonem 135PS, ty všechny nechala 411ka za sebou...
Tento znamenitý výsledek neušel pozornosti odborného tisku a samozřejmě byl ihned komerčně využit: Kdo by to byl do takového vozu řekl, že?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závodní vozy s boxerem
Vemte jeden Fetzenflieger, několik spiderů, proložte to sem tam nějakým kaeferem, vemte svetry, lyže a pneu s hřebíky a jděte blbnou v neděli na jezero
http://www.britishpathe.com/video/motor ... -ice-track" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.britishpathe.com/video/motor ... -ice-track" onclick="window.open(this.href);return false;
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Re: Závodní vozy s boxerem
Ako som sľúbil v inom topicu, prikladám zaujímavú reportáž z podujatia v roku 1969.
Najzaujímavejšie na tom je, že sa to celé udialo v ČSSR...
Najzaujímavejšie na tom je, že sa to celé udialo v ČSSR...
A ešte jednu lahôdku od našich južných susedov hľadajte v topicu o formule Vee
...možno sa mýlim.
Re: Závodní vozy s boxerem
Viděl sem v TV.. luxusni zaležitost.. i norka se mihla v pozadí...
Postoupil jsem do vyššího levelu....
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: Závodní vozy s boxerem
čoveče,fakt pěkný,bylo tam všechno a i s buggy to tam slušně hrnul,pěkný
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Závodní vozy s boxerem
Nasel jsem na prodej Yahodakem zmineny Invader z roku 1968
- Přílohy
-
- 3E93N43Hf5F65H35J5cae570a07dd85e31e4e.jpg (45.91 KiB) Zobrazeno 10224 x
-
- 3G83Md3H85N85Ef5Jccae32cbf28db9f11090.jpg (69.15 KiB) Zobrazeno 10224 x
Vwase nocni sichta...
Re: Závodní vozy s boxerem
Aby nám to tady neusnulo tak to trochu oživím
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závodní vozy s boxerem
To je zajímavé. Dědek a do 1150ccm ? Buď soudruzi trochu podváděli, nebo tam loupli 25PS motor.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Závodní vozy s boxerem
Vzhledem k tomu že další kategorie byla do 1600cm3, tak asi usoudili že bude spravedlivější když budou v nižší kategorii, těch pár kubíků asi nehrálo takovou roli (nebo posádka měla kamarády mezi pořadateli )
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Závodní vozy s boxerem
Další brouk soutěžák, tentokrát rok 1957, Austrálie, kde se jela velmi náročná rallye kolem dokola, celkem 8500 mil.
Povšimněte si předního rámu proti zvěři a sklopeného rámu na ochranu předního okna:
Povšimněte si předního rámu proti zvěři a sklopeného rámu na ochranu předního okna:
Re: Závodní vozy s boxerem
Na strance 2 jsem objevil neco cemu nerozumym: proc tam jsou 2 civky, a jak a k cemu jsou obe napojeny? Nebo to je tak ze jedna je pouze namontovana na saharu, pro pripad ze se ta napojena pokaka?
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závodní vozy s boxerem
Tak vidíš, nerozumíš tomu a furt do toho kecáš .Andy píše:.... jsem objevil neco cemu nerozumym
Každý celek se skládá z detailů.