BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Dobové úpravy. Co bylo tehdy a jak se s tím poprat v 21. století?
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od Pětišroub »

co na to odborníci? Novinka z dnešního newsletteru.


http://blog.bbt4vw.com/2013/02/22/friud ... t=FaceBook" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od Andy »

Nechapu proc pisou ze to je BBT production kdyz Dual Carb kit (neboli reprodukce Okrasa) vyvijeli a vyrobili v Wolfsburg West na sklonku roku 2009. V tomhle pripade to je taktez vyrobek WW a maji ho na sklade uz cca rok http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... =111198600" onclick="window.open(this.href);return false;

Jsou to vyrobky na ktere vynalozili spoustu usili a penez na vyvoj. Recenze jsou pozitivni.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od Sam »

Andy, vždyť se nikde nepíše, že by dual carb kit nebo 69.5 klika byla BBT produkt. Píší o vačce.

Jezdím hodně podobně dělanou kliku od DPR, jen s navařeným závažím a jsem velice spokojený. Je fajn, že už i Vintage Speed třída má možnost zakoupení "nových" dílů na stavbu motoru. I když uznávám, že pro ortodoxní to trochu podkopává punc výjimečnosti, protože Vintage Speed byl spíš o vývoji vlastních neotřelých řešení, prací na frézce, soustruhu a brusce. Uteče ale ještě hodně vody, než bude možné zakoupit vše na Vintage motor a bude se skládat bez znalostí jak na běžícím pásu tak, jak je často vidět u moderních VW motorů a laciného blýskavého tuningu.
Takže za mne palec nahoru.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od Pětišroub »

kdyby se to skládalo jak na pásu tak by tady těch performance motorů jezdilo mnohem víc. Ale je vidět že zde je problém i ta výroba motoru z dílů "z regálu". Já si stejně myslím, že ty kliky pro WW dělá DPR.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od wally »

Pětišroub píše:kdyby se to skládalo jak na pásu tak by tady těch performance motorů jezdilo mnohem víc. Ale je vidět že zde je problém i ta výroba z dílů "z regálu". Já si stejně myslím, že ty kliky pro WW dělá DPR.
Jestli DPR, tak aspoň tak.. mají hezký věci..
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od Andy »

Sam píše:Andy, vždyť se nikde nepíše, že by dual carb kit nebo 69.5 klika byla BBT produkt. Píší o vačce.
Je fakt ze to je zavadejici jelikoz cituji uvod "A new Friday Product Update loaded with HQ BBT Products". Ale nakonec je to jedno......... Jsem rad ze jsem si jeste neslozil ten svuj motor jelikoz kdyz vysel Okrasa kit od WW, prave ta klika mi tam chybela.

Takto vypadala komplet puvodni Okrasa kit
okrasa1.jpg
okrasa1.jpg (141.63 KiB) Zobrazeno 9335 x
A takto vypada ta nova replika
020210 14.jpg

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od Andy »

Sam píše:Uteče ale ještě hodně vody, než bude možné zakoupit vše na Vintage motor a bude se skládat bez znalostí jak na běžícím pásu tak, jak je často vidět u moderních VW motorů a laciného blýskavého tuningu.
Pětišroub píše:kdyby se to skládalo jak na pásu tak by tady těch performance motorů jezdilo mnohem víc.
Nemyslim si ze poskladat Vintage motor z nakoupenych dilu je slozity, na to si troufnu i ja a v tomhle jsem amater. Spis si myslim ze duvod proc vintage "nabuseny" motory u nas moc nejezdi je pouze z toho duvodu ze ................ proste nejsou dost "nabuseny" a jede to jak standardni 16tka max (a to je nuda ze?). Stale velmi malo lidi u nas zajimaji tuningy s let 50 ci 60. Zajimavejsi jsou 2 litry s velkyma frkacema rvouci kvilici. Jeste porad jsme v aircooled puberte, ale zustavam optimistou, jednou............ :)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od lišák »

Nabušenej motor má každý lečo a přitom netuší, že mnohem větší řidičský zážitek než vyhrát sprint je vyškrábat se se starým škopkem na nějaký kopec v Alpách a vůbec to není o tom jak rychle se to podaří. A pracně a draze vydřít z motoru o pár koníků víc ? Takových úchylů je nás opravdu málo :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
bussman
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 279
Registrován: 25 čer 2012
Bydliště: Praha

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od bussman »

lišák píše:Nabušenej motor má každý lečo a přitom netuší, že mnohem větší řidičský zážitek než vyhrát sprint je vyškrábat se se starým škopkem na nějaký kopec v Alpách a vůbec to není o tom jak rychle se to podaří. A pracně a draze vydřít z motoru o pár koníků víc ? Takových úchylů je nás opravdu málo :D .
AMEN =D> =D>
Hakuna Matata

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od john »

To je samozrejme vec nazoru....ak mam auto na srazy a sem tam na weekend, to urcite staci...nestaci to vsak na denne pouzivanie v 21.storoci... :D

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od lišák »

john píše:To je samozrejme vec nazoru....ak mam auto na srazy a sem tam na weekend, to urcite staci...nestaci to vsak na denne pouzivanie v 21.storoci... :D
Na denní používání je běžný spotřebák současné produkce. Ale na dovolenou nebo výlet bych s tím nejel, protože bych si to pořádně neužil. Vím, že to mnozí nepochopí, ale ve dnech volna si raději zapařím prdel na koženkové sedačce :lol: .
Každý celek se skládá z detailů.

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od Andy »

lišák píše:Nabušenej motor má každý lečo a přitom netuší, že mnohem větší řidičský zážitek než vyhrát sprint je vyškrábat se se starým škopkem na nějaký kopec v Alpách a vůbec to není o tom jak rychle se to podaří. A pracně a draze vydřít z motoru o pár koníků víc ? Takových úchylů je nás opravdu málo :D .
Kvalita je vzdy v mensim poctu :wink:

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 830
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od vako »

mam rad performance a customizing, neznasam uniformitu.. takze aj za mna palec hore..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od john »

lišák píše:
john píše:To je samozrejme vec nazoru....ak mam auto na srazy a sem tam na weekend, to urcite staci...nestaci to vsak na denne pouzivanie v 21.storoci... :D
Na denní používání je běžný spotřebák současné produkce. Ale na dovolenou nebo výlet bych s tím nejel, protože bych si to pořádně neužil. Vím, že to mnozí nepochopí, ale ve dnech volna si raději zapařím prdel na koženkové sedačce :lol: .
Tu sa zase nazorovo rozchadzame....skalny Broukar nepouziva "bezne spotrebaky" sucasnej produkcie...a prave preto sa musia prisposobit sucasnym poziadavkam

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od lišák »

john píše:Tu sa zase nazorovo rozchadzame....skalny Broukar nepouziva "bezne spotrebaky" sucasnej produkcie...a prave preto sa musia prisposobit sucasnym poziadavkam
To bude Johne tím, že já vlastně vůbec nejsem Broukař, ale jenom taková náplava :lol: . Kdyby nebylo mladejch tak jsem se doteď vrtal jenom ve Škodovce :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od Sam »

Andy píše: A takto vypada ta nova replika
Obrázek
Jsem jen prostý pobíječ much, ale vidím tam pouzdro na větší pístní čepy a zdvih je od oka také víc než 69mm. Troufám si tvrdit, že to není replika okrasa klikové hřídele ale 74mm klika a ojnice z porscheho dílen.
Andy píše: Nemyslim si ze poskladat Vintage motor z nakoupenych dilu je slozity, na to si troufnu i ja a v tomhle jsem amater.
Ale vždyť o tom hovořím. Současný trend k tomu směřuje. Instantní Vintage Speed v prášku. Ortodoxní frakce bude ale dál zvyšovat zdvih kliky návarkem, bude frézovat bloky, brousit vačky, vařit hlavy, vyrábět potrubí a výfuky.... zkrátka ruční kusová práce s nadějí vyššího výkonu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od Pětišroub »

Pánově vaše militantnost v místních reáliích je roztomilá, přitom vintage speed trend, který se za posledních 6-8 let stal celosvětově masovou záležitostí, funguje z velké míry na naprosto stejných principech jako "velké" performance motory. Tedy zdravá industrie aby se to nemuselo křísit...bum..vačka od Ruize nebo podobná..bum...Okrasa kit od WW, nebo hlavy od Brothers...bum...Riechert z police..bum...kompresor od BBT je na cestě...bum..Abarth výfuk v několika variantách na policích k dostání...prásk. Jediné co na trhu zatím chybí jsou písty+válce, dostupná vahadla a kit pro přestavbu na normální zdvihátka. Pak už je možnost do VW roubovat fucking Porsche díly a tam je to jen otázka jak hluboko do kapsy je nadšenec schopný sáhnout. Co tím chci říct je, že i vintage speed motory následují trendy a mnoho jich je jak přes kopírák s drobnými nuancemi, stejně jako u velkých performance motorů. Samozřejmě je stále nutné řešit spoustu věcí individuálně, protže trh 30 ps je menší a méně nasycen aftermarket řešeními. Stejně tak když se nadšenec rozhodne křísit mrtvolný díl, musí se uchýlit k pracnému znovuobjevování polozapomenutých strojírenských technologií, které při repasích automobilových součástí byly ještě před 30 lety standardem. Toho jsme u velkých performance motorů částečně ušetřeni. Pěkných vintage speed motorů je u nás zhruba stejný počet jako opravdu pěkných "velkých" performance motorů, takže ani o té exklusivitě se nedá hovořit.

Nic proti tomu, ale nechte každému na rozhodnutí, kterým směrem se vydá. Někomu lahodí možnost si vyzkoušet jak "to" fungovalo v 50. a 60. letech, když k tomu má dobově odpovídající vůz, někomu zase lahodí si vyzkoušet kam dnes sahají možnosti motoru jehož kořeny jsou ve 30. letech s použitích moderních technologií. Někomu lahodí se v našem provozu, jehož motoristická kultura leží někde v rozmezí Ukrajina-Indie, pohybovat s podmotorovaným vozem, někomu naopak vyhovuje přebytek výkonu pro řešení situací, kde se to může hodit. Otázka, kdo ze zúčastněných je tady větší lečo je potom nasnadě. Koneckonců, kdybychom tady všichni sekali vintage speed motory, byla by to pěkná nuda nemyslíte?

Mimochodem u té kliky WW jsem se zřejmě zmýlil, Joe Ruiz pracuje téměř výhradně s originál klikami, formou návarku protizávaží a lágrů a jejich přebroušení na správný rozměr a zdvih a následné zušlechtění. Ta klika vypadá jak moderní odlitek/v lepším případě výkovek, from China, podobný, ze kterých se dnes bouchají kliky na velké motory.

Takže hlavně stavte, prezentujte, jezděte a užívejte ať už se rozhodnete pro kteroukoliv cestu a řešení.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Kosťa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 472
Registrován: 08 črc 2012
Bydliště: S wallym Praha 9 "skorovenkov"

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od Kosťa »

Jsme leča [smilie=andere047.gif] [smilie=poke2.gif]
mom little devil.... :twisted: ....vybzuk a počmáraná holčička

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od Laco »

Já teda rozhodně lečo nejsem a silně mě to uráží ! [-X
Nechci ani Vintage speed ani performance speed chci si prostě pohrát s autem dle mého. Nerozumím a ani nechci rozumět tomu co tu píše Pětišroub.
p.s. jak už jsme psal dříve, nikdo mě nedonutí s mým výtvorem k žádné rychlostní soutěži ! :lol:

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: BBT produkty: dlouhozdvihová klika pro 30PS

Příspěvek od Andy »

A to jsi sroube zapomel na takovy peknoucky a roztomiloucky 010 ci 019 rozdelovacicek, filtricky Riechert, maly olejacky nebo hribecky. To vse je takovy tutu nunu oproti nabusenym Big Boar motorum.

Alo jo, o tom to je, nekdo standard, nekdo motor co opravdu jede, nekdo vyfuk aby si lidi mysleli ze to jede, nekdo Vintage Speed. Ta rozmanitost, to je na tom to pekne.......ach....

Odpovědět