Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Napsal: 06 pro 2010
Je libo se povozit ?
...již 19 let s vámi nejen na cestách a v garáži
https://www.flat4.org/forum/
Ale houbelec. Pouze tusim, na ucelene povidani to rozhodne neni. Napjate ocekavam pokracovani serialuudeeska píše:Aha!Tak Sam vi a neda zadnej report .
Tedy na těch fotografiích asi není č. 1 (SPZ: 0703), ale bude to č. 3 (což mojí teorii potvrzuje), protože černý č.1 měl B.L. a byl zničen totálně, kdežto druhý černý č.2 (s SPZ 0701 trochu nelogicky a mimo moje úvahy) trpěl déle, protože nejdřív havaroval s Adlerem - viz. str. 4....byl opraven (a já se mylně domníval, že to jsou snímky z havárie č.1)...aby nakonec skončil v rukou Yankees jako řezanka?..... neříkej mi, že existuje fotka po amputaci střechy.udeeska píše: se vyrobili tri Rekordwageny na prodlouzenem podvozku rady 38,tedy pod oznacenim
38/41,38/42 a 38/43 jinak od #1do #3.
Dale vime,ze prvni vuz dostal Bodo Lafferentz za jeho zasluhy podpory vyroby tohoto automobilu,ktery vsak
po velmi kratke dobe tehoz roku(1939) vuz havaroval natolik tezce,ze byl neopravitelny a tudiz odvezen do
Stuttgartu,kde byl rozebran.Dalsi dva vozy byly uzivany rodinou Porsche ........ padla volba na rakousky Gmund,kam se prestehovali vozy #2 a #3.
Na fotografiich nize je vuz #1 ktery mel jeden sterac z vrchu na strane ridice a jako jediny chromove oramovani oken.Fotografie
jsou ze zahrady Porscheho vily,tovarny a posledniz rodinneho vyletuWorthersee v Rakousku..
Začínám být uspokojen velice. Konečně to začíná dávat smysl. Na obrázku je č.1 - rovná přední okna s ozdobným rámečkem. Ale zrovna u tohoto obrázku jsem dřív dlouho váhal, jestli je černý nebo stříbrnýudeeska píše:Sam zatim promine,pokavad to uspokoji Jirku,tak to zitra dorazime
..a jeste malej test pro Yahodaka:co je za vuz na nasledujicim obrazku?
A teď ještě ukázka, jak se rozcházejí zdroje...mrkni se Romane, cos napsal 1.3.2010:yahoďák píše:A nyní si dáme poslední dobový snímek 64K10. Podle mě velmi zajímavý:
Podívám se a co vidím:
1) Alpy v pozadí...je to tedy asi v Rakousku?
2) rakouská značka poválečná...ale jiná než má Mathé
3) má to stejnou masku jako má jediný dochovaný kus p. Mathé
4) má to volant vlevo
Co z toho plyne?
Je to ten poslední a jediný dochovaný kus, vyfocený po válce v Rakousku, ale ještě v držení Porscheho rodiny, dřívě než ho prodali a byl upraven.
Porovnám-li to s tvými posledními příspěvky, tak :udeeska píše:Patrne dukazy,ze vuz c.1 38/41 s motorem 38/43 mel tezky zivot.Okna byli o neco vetsi a predni mirne zakulacene.
jasně a číslo podvozku patřící k č.1 (38/41) tam tou dobou již skutečně bylo a je vysvětleno tím, co píšeš o kus výš -udeeska píše:.... a na posledni fotce je #3 v dobe vlastnictvi Porscheho rodiny ...
Než nás udeeska dorazí podrobnostma o č.2, tak se ještě podíváme jak mohl pan Matthé řídit i řadit jen s jednou rukou: a tady je pár dalších pohledů do vitrínky v Museum Prototyp - kdybych tam byl dřív, než jsem začal konspirovat, měl bych s barvama karoserií jasno ačkoliv... jeden z prodejných malých modýlků není černý ani stříbrný, ale vínový nebo bordó chcete-liJeste je treba dodat,ze podvozek z vozu #1 byl pozdeji z neznameho duvodu pouzit pro vuz #3.