Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
pro znalce :
copak to je za vůz mezi těmi kaďoury ?
copak to je za vůz mezi těmi kaďoury ?
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
jo jo je to v knize...hmmmm sakra...
je to tusim prototip postavenej na nejakej zavod.....
sakra na jakej???????
je to tusim prototip postavenej na nejakej zavod.....
sakra na jakej???????
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
rekordwagen
vyhrál Pětibolt
je to Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
postaveny 3 kusy :
vůz č.1 - dokončen 19.srpna 1939
vůz č.2 - dokončen po 20.prosinci 1939
vůz č.3 - dokončen po 15. červenci 1940
jeden vůz přežil , někde v soukromých sbírkách
vůz.č.1 - fotografie na zahradě Porscheho vily za války - viz světla :
první blueprint : projekt vidlicového 10.válce s obsahem 1,5 litru :
motor chlazený vodou !
vidlicový 10.válec DOHC , 2 vačky, 6.hlavních ložisek :
nikdy nepublikované záběry nalezené v soukromé pozůstalosti :
Porsche továrna 1941 - vůz.č.2 - se stal experimentálním vozem :
vůz č.3 - po tom co ho od Porscheho odkoupil Otto Mathé s ním závodil :
je to Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
postaveny 3 kusy :
vůz č.1 - dokončen 19.srpna 1939
vůz č.2 - dokončen po 20.prosinci 1939
vůz č.3 - dokončen po 15. červenci 1940
jeden vůz přežil , někde v soukromých sbírkách
vůz.č.1 - fotografie na zahradě Porscheho vily za války - viz světla :
první blueprint : projekt vidlicového 10.válce s obsahem 1,5 litru :
motor chlazený vodou !
vidlicový 10.válec DOHC , 2 vačky, 6.hlavních ložisek :
nikdy nepublikované záběry nalezené v soukromé pozůstalosti :
Porsche továrna 1941 - vůz.č.2 - se stal experimentálním vozem :
vůz č.3 - po tom co ho od Porscheho odkoupil Otto Mathé s ním závodil :
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
nutno podotknout, že to vlastně je vzduchem chlazený , protože
to nakonec jezdilo s "obyčejným" vzduchem chlazeným boxerem :
auto s kterým jezdil Otto Mathé a zůčastnil se asi deseti závodů
a v mnohých vyhrál ( a to jezdil s jednou rukou a auto bylo upraveno na pravostrané řízení ) mělo motor o obsahu 1085cc (stejně jako první
356ky ) s výkonem 32bhp při 4000 otáčkách
viva porsche !
to nakonec jezdilo s "obyčejným" vzduchem chlazeným boxerem :
auto s kterým jezdil Otto Mathé a zůčastnil se asi deseti závodů
a v mnohých vyhrál ( a to jezdil s jednou rukou a auto bylo upraveno na pravostrané řízení ) mělo motor o obsahu 1085cc (stejně jako první
356ky ) s výkonem 32bhp při 4000 otáčkách
viva porsche !
to je strašlivá hustokára: http://www.youtube.com/watch?v=ev9B2FoQNls
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
tento jediný dochovaný vozíček byl zakoupen po renovaci za částku kolem 500 tis USD a je "chybějícím článkem" mezi VW a první 356kou. Byl v osobním majetku POrscheho, který ho používal jako rychlý transport a také jako testovací platformu pro nové agregáty a vylepšení. Zároveň se asi jedná o jeden z nejstarších podvozků VW, které se dochovaly, vedle exemplřů které jsou ve WOB muzeu. Paradoxně se nikdy nezúčastnil závodu Berlín- Řím, pro který byl zkonstruován, neboť závod byl zrušen kvůli intenzivnímu začátku války.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)