Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
masakr ..z tohodle pohledu je nejlíp vidět co je to za nadčasovou raketu
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Jsme napjatí a v očekávání...udeeska píše:
Mam jeste jedno zajimave prekvapeni,ale to si necham na nedeli
(cerpano ze zdroju Komsomolskaja Pravda )
Jedno foto z prima akce Classics at the Castle
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Ne vsechny fotky jsou bohuzel znamy verejnosti .Co mame historickych fotek z valecne ery Typu 64
by jsme pomalu mohli spocitat na prstech rukou a mozna jedne nohy.....
Kdyz panove Konig a Schmidt prohledavali archiv VW/Porsche,tak dosli k (nepotvrzene)domnence,
ze byla vyrobena jeste jedna tedy ctvrta karoserie.....a tady zatim veskere informace konci.
Myslim si osobne,ze v pristich dvou,trech letech vydaji knihu plnou novych prekvapeni kolem Rekordwagenu,Deset let
hledali dily,dalsi tri roky staveli karoserii a to tak vse trochu tajnustkarsky.Trosku to ma logiku,treba kam se podel
podvozek z vozu #3,proc byl vymenen za podvozek #1,proc se nezmenilo cislovani karoserie po vymene?
Myslim,ze zahad je jeste dost a asi to tu na nejakej patek usne,anebo se treba mylim......
V kazdem pripade mam jeste par zajimavych informaci kolem vozu #3,tak je sem casem dopisu
by jsme pomalu mohli spocitat na prstech rukou a mozna jedne nohy.....
Kdyz panove Konig a Schmidt prohledavali archiv VW/Porsche,tak dosli k (nepotvrzene)domnence,
ze byla vyrobena jeste jedna tedy ctvrta karoserie.....a tady zatim veskere informace konci.
Myslim si osobne,ze v pristich dvou,trech letech vydaji knihu plnou novych prekvapeni kolem Rekordwagenu,Deset let
hledali dily,dalsi tri roky staveli karoserii a to tak vse trochu tajnustkarsky.Trosku to ma logiku,treba kam se podel
podvozek z vozu #3,proc byl vymenen za podvozek #1,proc se nezmenilo cislovani karoserie po vymene?
Myslim,ze zahad je jeste dost a asi to tu na nejakej patek usne,anebo se treba mylim......
V kazdem pripade mam jeste par zajimavych informaci kolem vozu #3,tak je sem casem dopisu
Vwase nocni sichta...
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
černý vůz v Hamburgu jehož nenalakovanou kastli vidíte o kousek výše byl vyroben s použitím maxima použitelných a dochovaných částí z vozu, který byl n akonci války poničen US armádou. Karoserie byla druhotně zpracována, komponenty uchovány.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Tento znovupostavený KdF-Porsche Typ 60 K 10 v černém laku získal 16. listopadu 2011 mimořádnou cenu Historické Auto roku 2011, kterou v Londýně udělovala vybraná komise špičkových světových odborníků na historická vozidla. Ačkoli ve výběru byly takové mimořádné kousky, jako dosud nejdražší prodaný veterán, Ferrari Testa Rossa, hliníkový závodní Jaguar E-Type a další, tak KdF 60 K 10 vyhrál nejen svou úchvatnou karoserií, ale i proto, že jeho původní díly byly dlouhá léta hledány po Rakousku, kam se během dlouhých let od války rozprášily. Hliníková karoserie, kterou na tomto voze původně zničili američtí vojáci odříznutím střechy a která se následně po odstavení vozu venku totálně rozpadla, byla vyroben znovu přesně podle jediného kompletně dochovaného vozu oskenováním ve 3D. Při této práci byla současně zhotovana ještě jedna samostatná karoserie, která je nyní vystavena v Porsche muzeu ve Stuttgartu. Vítězný znovu zrestaurovaný vůz najdete v Prototyp Museu v Hamburgu.
http://www.prototyp-hamburg.de
http://www.prototyp-hamburg.de
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
http://www.autotraderclassics.com/car-a ... 2681.xhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
60K10 z PROTOTYP muzea v Hamburgu. Postaveno s použitím chassis a součástí ze zbořeného vozu 38/42
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Bad Camberg 2011
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
z muzea
jinak muzeum vřele doporučuju ..jsou tam dobrý sochy
jinak muzeum vřele doporučuju ..jsou tam dobrý sochy
jdeme frflat na flat ...
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
to nejsou sochy, to jsou slečny, co hlídaj slimpoše, aby exponáti nepřišli k újměpulenejksicht píše:jinak muzeum vřele doporučuju ..jsou tam dobrý sochy
moc jim to sluší, ale nemají smysl humor
pan chytrej
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
pan chytrej je i vtipnej ..já samo myslel sochy na podstavcích
jdeme frflat na flat ...
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Andy .. Ty takovej matador ...
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 8749&hilit" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 8749&hilit" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Hele cestny pionyrsky ze mi to bylo nejaky povedomy ale nejak jsem to moc neresil, tak pardon na druhou stranu to je skoro to samy
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Na Jarních sprintech padlo jméno Otto Mathé a jeho vůz typ 64, tak zde jeden málo známý obrázek pro potěchu oka.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Některý starší fotky už nejsou vidět a doufám, že jsem to v textu nepřehlídnul.
I vůz č.1 má repliku:
I vůz č.1 má repliku:
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Situace o pár minut později. Autorem hanebné malůvky je Krzystof Kapusinski, amatérský automobilový závodník z pruského Slezska. Jednalo se o jeho akt osobního odboje za staré křivdy, způsobené Německem při porcování Slezska. Poté, co byl zjištěn jako autor, jeho sotva nastartovaná kariéra skončila a ještě později s ním bylo zatočeno po říšskoněmecku, proto o tomto sportovci nenacházíme žádné další záznamy.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Koukám že celosvětově uznávaný znak se používá desítky let A za každého režimu [-o<