Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
- okrasa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 495
- Registrován: 20 úno 2005
- Bydliště: Teplice
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
engine specialist
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
tak se ještě jednou podíváme na tu nově postavenou repliku..a příště už budou následovat snímky originálu (novodobé i dobové)..a taky jedna mimoděk objevená, ale podstatná informace, zapadající do mých úvah o registračních značkách jednotlivých kusů na předchozích stránkách
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
bych si prosim k Jezikovi dal i prokracovani serialu o KdF..
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
hmm, pozdě, letošní uzávěrka už je pryč ..ale neboj, pracuje se na tom
Zpět k tématu..nádhera
Autobahn....und Rekordwagen
Zpět k tématu..nádhera
Autobahn....und Rekordwagen
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Dnešní příspěvek je vlastně taková malá soutěž.
Níže uvedené obrázky pocházejí z filmu.
Má jít o britský snímek z roku 1966, název údajně zní:
The Money Programme
A v čem spočívá ta soutěž??
Kdo ten film jako první najde a stáhne..ten vyhrál...a cena za první místo spočívá v tom, že mi ho může poslat
Níže uvedené obrázky pocházejí z filmu.
Má jít o britský snímek z roku 1966, název údajně zní:
The Money Programme
A v čem spočívá ta soutěž??
Kdo ten film jako první najde a stáhne..ten vyhrál...a cena za první místo spočívá v tom, že mi ho může poslat
- Přílohy
-
- 071.jpg (33.55 KiB) Zobrazeno 10029 x
-
- fastbuckshowporschemadej.jpg (30.95 KiB) Zobrazeno 10027 x
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Když je ten pátek...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
tak s tím filmem bude problém The money programme je publicistický pořad BBC vysílaný od roku 1966, něco jako kdybys po mě chtěl Branky,body,vteřiny z roku 1982.
stav z roku 1982
stav z roku 1982
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Nezdá se vám něco na těch fotkách podzřelého, řekl bych zásadního ?
Co ty, fakane, nic ?
T2222
Co ty, fakane, nic ?
T2222
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
no jistě, modří už vědí nebudu předjímat nebo jak se to říká!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
ja teda nejsem modrej, ale mam gulas v tom kde vlastne to ma volant
a kdy teda probehla ta konverze z jedny strany na druhou
a kdy teda probehla ta konverze z jedny strany na druhou
... a vůbec !
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
body za všímavost, gang slídilů připravuje další informace
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Řekl bych, že chvilku po tom co ho převzala britská okupační správa...Herbie píše:ja teda nejsem modrej, ale mam gulas v tom kde vlastne to ma volant
a kdy teda probehla ta konverze z jedny strany na druhou
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Pridam jeste z nehody s Adlerem vozuc.2 roku 41
Po vytazeni blatniku a narychlo pripasovanych dveri odjel vuz po svych na opravu do dilen
Z r.41 na dvore Porscheho tovarny Kaessuv pritel Slichter vedle experimentalniho vozu c.2
Po vytazeni blatniku a narychlo pripasovanych dveri odjel vuz po svych na opravu do dilen
Z r.41 na dvore Porscheho tovarny Kaessuv pritel Slichter vedle experimentalniho vozu c.2
Naposledy upravil(a) udeeska dne 01 bře 2010, celkem upraveno 1 x.
Vwase nocni sichta...
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re:
ad "něco podezřelého"
A proto mi tenkrát unikla přestavba na pravostanné, na dobových fotkách to není skoro ani vidět a na novovodobých je, krom těch výše z roku 82, většinou už s volantem vlevo!
PS: v několika příspěvcích na předchozích stránkách po upgrade fora "zmizely" obrázky... zrovna tady by to byla škoda....zkuste si poladit svoje příspěvky, pls.
takže tedy jediný dochovaný vůz byl opět přestavěn, tentokrát vrácen zpět na levostranné řízení..tipnul bych si, že k tomu došlo až po jeho prodeji ,po smrti p. Matthé.Pětišroub píše:pár nových detailů k vozu č. 3. šechny vozy byly vyrobeny s levostranným řízením a sedačka spolujezdce byla posunuta výrazně dozadu, protože prostor pro nohy zabírala objemná palivová nádrž.yahoďák píše: č.3 je ten jediný dochovaný, stříbrný, který koupil od Porscheho pan Mathé a využíval ho pro závody. První vítězství zaznamenal v roce 1950 v Alpenfahrt, naposledy na závodní trati v roce 1982 na Laguna Seca. Pan Mathé vůz až do své smrti v roce 1996 nedal z ruky (a to doslova, víme, že)....dodatečně osazen nápis Porsche na přídi vozu, větší jednodílná maska - a tady se domnívám, že i ona je dodatečně upravena, stěrače přesunuty na dolní hranu okna. Absence mávátek a vzhledem k závodnímu nasazení jen miniaturní pozičky na bocích zadních blatníků.
Cca v roce 49 prošel vůz repasí ve společnosti Pininfarina a přitom byla nádrž vyměněna za menší, takže sedačky byly již v tradiční poloze.
Zároveň došlo k úpravě na pravostranné řízení, neboť pan Mathé přišel při motocyklové nehodě v předválečném období (1934) o pravou ruku.
A proto mi tenkrát unikla přestavba na pravostanné, na dobových fotkách to není skoro ani vidět a na novovodobých je, krom těch výše z roku 82, většinou už s volantem vlevo!
PS: v několika příspěvcích na předchozích stránkách po upgrade fora "zmizely" obrázky... zrovna tady by to byla škoda....zkuste si poladit svoje příspěvky, pls.
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
...a podiváme se na strohej a fantastickej interier tohodle skvostu...
You can't win 'em all...
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
řidič musí mít spičkovej sluch a cit pro motor aby řadil, když nemá otáčkoměr
If you want to win employ the fin
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
kdo jezdí na otáčkoměr tak je pravděpodobně idiot..Petrova fotka je fotografie repliky, palubka originálu byla tvarovaná malinko jinak.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
...jistě...tohle je fotografie repliky...shodnýho vozu...jako je na "moderních" fotkách na týdle straně...nehledě na to,že mam pocit,že většina 60K10 byla pravostranná...čili ten otáčkoměr nemusíme z tohohle snímku vidět...
You can't win 'em all...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Dreveny model Typ114,ktery postavil matematik josef Mickl pro aerodynamicky tunel.
Naposledy upravil(a) udeeska dne 01 bře 2010, celkem upraveno 1 x.
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
Jeste si dovolim pridat Otto Mathe1949),kterou dodal Yahodak,ale jaksi ustrihnul zavodnika
Patrne dukazy,ze vuz c.1 38/41 s motorem 38/43 mel tezky zivot.Okna byli o neco vetsi a predni mirne zakulacene.
Patrne dukazy,ze vuz c.1 38/41 s motorem 38/43 mel tezky zivot.Okna byli o neco vetsi a predni mirne zakulacene.
Vwase nocni sichta...