Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10

Dobové úpravy. Co bylo tehdy a jak se s tím poprat v 21. století?
Návštěvník

Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10

Příspěvek od Návštěvník »

pro znalce :

copak to je za vůz mezi těmi kaďoury ? :wink:

Obrázek

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 4990
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Příspěvek od pulenejksicht »

sem se zapoměl přihlásit - když nidko nebude tušit budou následovat
nápovědy :) , ale to bych se dost divil, že by to nikdo neuhádl :wink:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19449
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

hmm..nějakej prototyp z konce 40.. let, zrovna včera jsem na to koukal v knize Brouk, ale ne dost pozorně, jinak bych si pamatoval jak se to jmenovalo:D

..je to celý takový aluminiový...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
threeseven
náhodný kreativec
Příspěvky: 2530
Registrován: 13 led 2003
Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od threeseven »

Pětišroub píše:..je to celý takový aluminiový...
jasně. to je tak všechno na co jsem si vzpomněl...
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...

Uživatelský avatar
krizmen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1675
Registrován: 15 led 2004
Bydliště: Schakalovw

Příspěvek od krizmen »

nějakej pancéřovanej kus :)
Obrázek

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19449
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

vypadá to jak zmrzlinovej ovál, kterej stál dlouho na sluníčku. Ale seriózně, neni to nějakej Porsche prototyp sportovního vozu. Prvopokus o 356?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4680
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

jo jo je to v knize...hmmmm sakra...
je to tusim prototip postavenej na nejakej zavod.....
sakra na jakej???????
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 4990
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Příspěvek od pulenejksicht »

nechám vás tedy do zítra vycukat ...
není to vzduchem chlazený , ale je to Porsche !

zítra přihodím víc fotek a info :wink:

Uživatelský avatar
krizmen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1675
Registrován: 15 led 2004
Bydliště: Schakalovw

Příspěvek od krizmen »

vypadá jak vznášedlo
Obrázek

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8801
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

Jo to je přece v knížce o broucích, ale pamatuju si jen, že je to prototyp Porsche závodního auta pro závod Berlín - Řím (ale kvůli válce se nejelo)...
Typ z hlavy nevím, motor aninetuším :oops:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19449
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

T64 alias K10 jeden ze tří vozů pro závod Berlín-Řím. Rok 1939 8)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4618
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Toto je fakt (alebo flat) klub čitateľov tej správnej knižnice.

půlenej ksicht

rekordwagen

Příspěvek od půlenej ksicht »

vyhrál Pětibolt :wink:

je to Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10

postaveny 3 kusy :
vůz č.1 - dokončen 19.srpna 1939
vůz č.2 - dokončen po 20.prosinci 1939
vůz č.3 - dokončen po 15. červenci 1940

jeden vůz přežil , někde v soukromých sbírkách :cry:

vůz.č.1 - fotografie na zahradě Porscheho vily za války - viz světla :

Obrázek

první blueprint : projekt vidlicového 10.válce s obsahem 1,5 litru :

Obrázek

motor chlazený vodou !

Obrázek

vidlicový 10.válec DOHC , 2 vačky, 6.hlavních ložisek :

Obrázek


nikdy nepublikované záběry nalezené v soukromé pozůstalosti :

Obrázek

Obrázek

Porsche továrna 1941 - vůz.č.2 - se stal experimentálním vozem :

Obrázek

vůz č.3 - po tom co ho od Porscheho odkoupil Otto Mathé s ním závodil :

Obrázek

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19449
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

no to je pěkný...ta 356 tomu ale kouká z vočí!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8801
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

Krasavec...
Pětišroube našel jsi odpověď v knížce nebo jinde?

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od htd »

To zadni okno a mrizka taky nema chybu

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 4990
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Příspěvek od pulenejksicht »

nutno podotknout, že to vlastně je vzduchem chlazený , protože
to nakonec jezdilo s "obyčejným" vzduchem chlazeným boxerem :

auto s kterým jezdil Otto Mathé a zůčastnil se asi deseti závodů
a v mnohých vyhrál ( a to jezdil s jednou rukou a auto bylo upraveno na pravostrané řízení ) mělo motor o obsahu 1085cc (stejně jako první
356ky ) s výkonem 32bhp při 4000 otáčkách

viva porsche !

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8801
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

a tady je v plným závodním nasazení:
Obrázek
Obrázek
:heart:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19449
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

to je strašlivá hustokára: http://www.youtube.com/watch?v=ev9B2FoQNls
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19449
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

Obrázek

tento jediný dochovaný vozíček byl zakoupen po renovaci za částku kolem 500 tis USD a je "chybějícím článkem" mezi VW a první 356kou. Byl v osobním majetku POrscheho, který ho používal jako rychlý transport a také jako testovací platformu pro nové agregáty a vylepšení. Zároveň se asi jedná o jeden z nejstarších podvozků VW, které se dochovaly, vedle exemplřů které jsou ve WOB muzeu. Paradoxně se nikdy nezúčastnil závodu Berlín- Řím, pro který byl zkonstruován, neboť závod byl zrušen kvůli intenzivnímu začátku války.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Odpovědět