vyhrál Pětibolt
je to Rekordwagen typ 64, oficiálně typ 60 K 10
postaveny 3 kusy :
vůz č.1 - dokončen 19.srpna 1939
vůz č.2 - dokončen po 20.prosinci 1939
vůz č.3 - dokončen po 15. červenci 1940
jeden vůz přežil , někde v soukromých sbírkách
vůz.č.1 - fotografie na zahradě Porscheho vily za války - viz světla :
první blueprint : projekt vidlicového 10.válce s obsahem 1,5 litru :
motor chlazený vodou !
vidlicový 10.válec DOHC , 2 vačky, 6.hlavních ložisek :
nikdy nepublikované záběry nalezené v soukromé pozůstalosti :
Porsche továrna 1941 - vůz.č.2 - se stal experimentálním vozem :
vůz č.3 - po tom co ho od Porscheho odkoupil Otto Mathé s ním závodil :
