zdvojené zapalování na 30PS

Dobové úpravy. Co bylo tehdy a jak se s tím poprat v 21. století?
Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4378
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: zdvojené zapalování na 30PS

Příspěvekod prak » 28 čer 2012

vývod na jeden kondík, jeden přerušovač
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 18957
Registrován: 02 led 2003

Re: zdvojené zapalování na 30PS

Příspěvekod Pětišroub » 28 čer 2012

jauvajs, jsem si to myslel pokud mě teda kolegové výše nevyvedou z mého předpokladu že to je tak jak jsi napsal
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4172
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: zdvojené zapalování na 30PS

Příspěvekod lišák » 28 čer 2012

Pravidlo č.1 - 5šroub má vždycky pravdu.
Pravidlo č.2 - když nemá pravdu platí pravidlo č.1 :D
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 18957
Registrován: 02 led 2003

Re: zdvojené zapalování na 30PS

Příspěvekod Pětišroub » 28 čer 2012

kolegové mě zřejmě tahali za fusekli. Neznám teda elektrické zapojení NSU ale podle mého názoru to kladívko muselo podléhat opotřebení. Stejné problémy mělo NSU s Wankelem v modelu RO, kde jediným kladívkem spínali dvě cívky pro komoru jednokomorového motoru, kladívko hořelo a motor se sral. V závodním režimu s častým servisem to pochopitelně nehrálo roli ale já bych si představoval dvoukladívko pro dva samostatné a oddělené okruhy. posléze přešli na bezkontakt s tyristorovým zapalováním a alespoň jeden problém toho Wankela tím vyřešili.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Buča
Příspěvky: 114
Registrován: 04 kvě 2009
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: zdvojené zapalování na 30PS

Příspěvekod Buča » 28 čer 2012

Viděl jsem na hřídel kladívko s přerušovačem... asi síla autosugesce #-o
...Let the good times roll...

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 908
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Říčany, Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: zdvojené zapalování na 30PS

Příspěvekod Ales-X » 29 čer 2012

Nojo, omlouvám se všem zúčastněným, byla to klamavá informace, hold jsem se zmýlil a žil celou dobu na scestí že rozdělovač má kladívka dvě nad sebou. Děkuji zároveň za nápravu mého názoru a uvedení věci na pravou míru.

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 908
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Říčany, Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: zdvojené zapalování na 30PS

Příspěvekod Ales-X » 06 úno 2014

Hezké obrázky ze Samby demonstrující úpravy na 30PS hlavách pro instalaci zdvojeného zapalování, svíčku je potřeba dát šikmo aby nebyla schovaná za trubičkou pro ventilová zdvihátka.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Další varianta rozdělovače pro zdvojené zapalování. Do běžného 009/010 se přidá kladívko, upraví se palec přidáním kroužku a rozdělovacího kontaktu a na víčku se přidá druhá řada vývodů.
Obrázek


Zpět na “vintage speed”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host