VéeS2ka aneb motor do ovála
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Google up Redi-Sleeves..
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Měsíc se s měsícem sešel, sezóna v plném proudu a já teprve dořešil řemenici. Oprava proběhla dle plánu, stočit o 2mm, vyrobit kroužek, zakalit, nalisovat a finálně přebrousit. Povrch je tedy broušený ale neleštěný, aby na něm držel olejový film. S provedením jsem velice spokojen.
Před
a po opravě.
Před
a po opravě.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Když já tomu nerozumim. Nesáhnul sis těma 2mm do drážky pro pero?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Já tomu taky nerozumím, ale když si rozkliknu fotku na větší velikost tak je zřetelná hrana kroužku a k drážce nesahá ani náhodou.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
tak to máš kvalitnější monitor:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Mne hned chytáte za slovíčko, možná to není 2.0 ale 1.5mm na průměru, neměřil jsem. K zářezu to je ale ještě daleko a kroužek to pěkně stahuje.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
A to Ti jako máme věřit jo? Šuplérista jako Ty a prej neměřil .Sam píše:Mne hned chytáte za slovíčko, možná to není 2.0 ale 1.5mm na průměru, neměřil jsem.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Mne zajímal jen vnější po broušní a vnitřní průměr po nalisování kroužku, vše ostatní bylo podřadné.lišák píše:A to Ti jako máme věřit jo? Šuplérista jako Ty a prej neměřil .Sam píše:Mne hned chytáte za slovíčko, možná to není 2.0 ale 1.5mm na průměru, neměřil jsem.
PS: a nevyráběl jsem to sám. Nemám brusku na kulato.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Tak dlouho jsem tu nic nenapsal. Asi proto, že všechno fungovalo jak má a tak jsem motor jen užíval. Zlom nastal při cestě na kolínský sraz. Měl jsem kapku zpoždění a tak jsem to rval co to šlo. Asi v půli cesty motor povadl. Pravděpodobně se připekl pístní kroužek motor tlakoval do karteru. Z odvětrání nálevky oleje se tak stal třetí výfukový lauf. Ehm, mám Abartha, taže vlastně pátý.
Svrhnul jsem tedy do nádrže trošku dvoutaktního olej pro lepší mazání a uvolňovač karbonu a při při cestě domů se kroužek snad umoudřil.
Uvidíme časem. Jaké ale na mne čekalo překvapení, když jsem na dílně kontroloval, co se vlastně stalo. Výfukový ventil byl zcela bez vůle a svíčce na třetím válci chyběla elektroda, resp. byla zalezlá v izolátoru. Nikdy jsem se s tímto jevem nesetkal. Při skládání jsem dost laboroval s teplotou svíček, zkoušel více sad, a tak teď nedám ruku do ohně, jestl jsem zrovna na této nastavoval vzálenost elektrody. Zkrátka buď svíčka unikla mé kontrole, nebo se to stalo až během provozu. V každém případě svíce s tak velkou vzdáleností elektrod nemohla na mém chatrném zapalování fungovat a je to znát i na izolátoru. Co si o tom myslíte vy ? Šlo o svíčky NGK D6EA. Vlevo špatná svíčka, vpravo svíčka z prvního válce.
Svrhnul jsem tedy do nádrže trošku dvoutaktního olej pro lepší mazání a uvolňovač karbonu a při při cestě domů se kroužek snad umoudřil.
Uvidíme časem. Jaké ale na mne čekalo překvapení, když jsem na dílně kontroloval, co se vlastně stalo. Výfukový ventil byl zcela bez vůle a svíčce na třetím válci chyběla elektroda, resp. byla zalezlá v izolátoru. Nikdy jsem se s tímto jevem nesetkal. Při skládání jsem dost laboroval s teplotou svíček, zkoušel více sad, a tak teď nedám ruku do ohně, jestl jsem zrovna na této nastavoval vzálenost elektrody. Zkrátka buď svíčka unikla mé kontrole, nebo se to stalo až během provozu. V každém případě svíce s tak velkou vzdáleností elektrod nemohla na mém chatrném zapalování fungovat a je to znát i na izolátoru. Co si o tom myslíte vy ? Šlo o svíčky NGK D6EA. Vlevo špatná svíčka, vpravo svíčka z prvního válce.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
No je to divný, ale kdyby šel na 3 válce, tak bys to určitě poznal. Ta vadná svíčka nevypadá, že by nefungovala vůbec, při startování asi ne, ale někdy se určitě chytla. NGK si teda nekoupím
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Což o to, ono to asi pálilo, otázka je kdy a jak často. Zítra ještě změřím tlaky a bude jasno, co to všechno odneslo a jestli bude nutné vyškubnout motor, nebo jestli to seřízení a nové svíčky spraví.lope píše:No je to divný, ale kdyby šel na 3 válce, tak bys to určitě poznal. Ta vadná svíčka nevypadá, že by nefungovala vůbec, při startování asi ne, ale někdy se určitě chytla. NGK si teda nekoupím
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
dřív byly svíčky takové svíčkovatější. A ta elektroda je ujiskřená? Nějak si to nedokážu vysvětlit vzhledem k tomu, že nepoužíváš CDI ani jiné moderní vyfikundace?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Nebyla vyjiskřená, pouze výrobní vada.... žádné nevysvětlitelné opotřebení.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
pídil bych se kam se ten kousek dostal,jestli vypadl a nebo je na sedle ventilu
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Hmmm. Myslis jako ze by elektroda byla z duvodu uspor ze dvou casti ?evinsen píše:pídil bych se kam se ten kousek dostal,jestli vypadl a nebo je na sedle ventilu
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
není svíčka jako svíčka
.... a konkrétně NGK se rozděluje na pravé a " levé"...............
http://www.youtube.com/watch?v=cD1rgG8-1e8" onclick="window.open(this.href);return false;
.... a konkrétně NGK se rozděluje na pravé a " levé"...............
http://www.youtube.com/watch?v=cD1rgG8-1e8" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Tak mi to nedalo a ještě cestou do práce jsem se stavil na dílně a svíčku rozřízl. Elektroda je tedy z jednoho kusu ale na vadné svíčce se volně pohybovala v izolátoru s vůlí 1-1.5mm. Vím, že se toto klidně může stát i u svíček jiných výrobců, ale otevřeně hlásím, že NGK je cow shit a přidávám tyto výrobky do studánky zloby k ostatním shitům současné VW produkce.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
to je nejjednodušší co si mohl udělat.jádra jsou i z částí z mědi nebo je tam odpor a čepičky ze stříbra,platiny nebo yridia
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Ja chci pri prvni prilezitosti vyzkouset starej americkej old school, to se snad shity jeste nedelali