VéeS2ka aneb motor do ovála
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Jednu bych tu měl. Zn. tu bys určitě nezprznil
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Tss, aby ti na ni nespadl setrvačník.Pětišroub píše:Jednu bych tu měl. Zn. tu bys určitě nezprznil
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
moje setrvačníky jsou tak lehké, že když je položíš na polici, vznesou se ke stropu. Proto jsem na ně uplatnil elektromagnetický kotevní systém.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
tomu na venkově říkáme lufthák
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Bez fotek je topic bezcenný a tak si Lukáš dovolil udělat špionážní foto a já ho sem fláknu .
Každý celek se skládá z detailů.
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Jelo to pekne, ale brzdilo jeste lepe. Nejlepsi dobrzdeni na srazu by vyhral Sam.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Jelo to mizerně, vůbec se mi nedařilo přenést výkon motoru na kola. Jakmile mi malinko klouzla spojka, tak se celý motor rozvibroval a nezbylo než tomu dát pauzu a zařadit znovu. Musím holt zpevnit uložení převodovky a posíli ty tři sulcoidní silentbločky.
Jinak motor má aktuálně nalítáno 1000km, na cestách jede jako drak, chce to ale řadit a šlapat na plyn s citem, což se na sprintech zrovna moc nedařilo
Jinak jsem motor zkoušel protočit a stovku na trojku to dá. Jen to chce pořešit tu horní řemenici a dostat otáčky ventilátoru do zdravých mezí.
Jinak motor má aktuálně nalítáno 1000km, na cestách jede jako drak, chce to ale řadit a šlapat na plyn s citem, což se na sprintech zrovna moc nedařilo
Jinak jsem motor zkoušel protočit a stovku na trojku to dá. Jen to chce pořešit tu horní řemenici a dostat otáčky ventilátoru do zdravých mezí.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Ježišku na křížku, to už jsou 3 roky, co jsem s punpyčkou začal laborovat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Rok se s rokem sešel a moc se toho na motoru neudálo. Otáčky ventilátoru, které nezdravě atakovaly 10tis rpm, jsem na podzim narychlo vyřešil řemenicí z P912. Bohužel má trochu jinou konstrukci těsnícího gufera a o chlup mi nevychází dosedací plocha pro břit. Pustil jsem se tedy do opravy a tak uvidíme, jestli se podaří řemenici dodělat do Vítkova.
Nové tváře, svěží myšlenky. Jak by jste opravovali řemenici vy ? Zaleštěný povrch řemenice průměrem odpovídá guferu v bloku, matný povrch je o pár desetin menší. Břit jede jako na potvoru právě na rozhraní těchto ploch a tak si občas "dýchne".
Nové tváře, svěží myšlenky. Jak by jste opravovali řemenici vy ? Zaleštěný povrch řemenice průměrem odpovídá guferu v bloku, matný povrch je o pár desetin menší. Břit jede jako na potvoru právě na rozhraní těchto ploch a tak si občas "dýchne".
- Přílohy
-
- DSC09316.JPG (84.86 KiB) Zobrazeno 8094 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Nanést tvrdochrom a zabrousit na rozměr .. dohodni se v Běchovicích.
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
o kousek zkrátit gufero (seříznout nožem gumu), aby zalezlo víc do bloku ???
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Vratit puvodni remenici.......
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Vykašlat se na to, alespoň si má kudy dýchnout. A jak praví klalsik, alespoň nekoroduje, vy tupci!!!!
Co přijde dál???
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Nechci zasahovat do Samova topicu, ale jak ho znám, tak to má už vyřešené a Vás jenom hecuje. Je to tak Same???
Co přijde dál???
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
guvero dovnitř, řemenici ven
podložka?
podložka?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
necpat díly z Porsche tam kde nemají co dělat
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
O tvrdochromu jsem také uvažoval, bohužel je problém se dostat do uzavřeného prostoru řemenice s bruskou. Posunout gufero nemohu, ftipně jsem si udělal v bloku osazení.
Pětišroubovo krédo bych tesal do kamene. Bohužel, když chci na 30PS točit 5500RPM, lezou mi otáčky na vrtuli moc nahoru. Použití 912 řemenice mi přišlo jednodušší než vyrábět vlastní.
OB má pravdu, že mám již řešení vymyšlené. Stáhnu průmeř řemenice a nechám si vyrobit cementovaný kroužek, který se na řemenici nalisuje. I tak jsem ale rád za nové svěží nápady..
Pětišroubovo krédo bych tesal do kamene. Bohužel, když chci na 30PS točit 5500RPM, lezou mi otáčky na vrtuli moc nahoru. Použití 912 řemenice mi přišlo jednodušší než vyrábět vlastní.
OB má pravdu, že mám již řešení vymyšlené. Stáhnu průmeř řemenice a nechám si vyrobit cementovaný kroužek, který se na řemenici nalisuje. I tak jsem ale rád za nové svěží nápady..
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VéeS2ka aneb motor do ovála
Chtěl jsem to sem napsat a ono už to tu je.
Na elektronové řemenici závodního motoru Škoda jsem měl vyjetou hlubokou drážku, tak jsem dosedací plochu nechal přetočit, vyrobit prstýnek, řemenici podchladit, pstýnek ohřát, nasadit a přetočit na čisto )).
Na elektronové řemenici závodního motoru Škoda jsem měl vyjetou hlubokou drážku, tak jsem dosedací plochu nechal přetočit, vyrobit prstýnek, řemenici podchladit, pstýnek ohřát, nasadit a přetočit na čisto )).