VéeS2ka aneb motor do ovála

Dobové úpravy. Co bylo tehdy a jak se s tím poprat v 21. století?
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od Pětišroub »

Jednu bych tu měl. Zn. tu bys určitě nezprznil :-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od Sam »

Pětišroub píše:Jednu bych tu měl. Zn. tu bys určitě nezprznil :-)
Tss, aby ti na ni nespadl setrvačník. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od Pětišroub »

moje setrvačníky jsou tak lehké, že když je položíš na polici, vznesou se ke stropu. Proto jsem na ně uplatnil elektromagnetický kotevní systém.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od prak »

tomu na venkově říkáme lufthák
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od lišák »

Bez fotek je topic bezcenný a tak si Lukáš dovolil udělat špionážní foto a já ho sem fláknu :wink: .
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Skid
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2002
Registrován: 25 dub 2007
Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
Kontaktovat uživatele:

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od Skid »

Jelo to pekne, ale brzdilo jeste lepe. Nejlepsi dobrzdeni na srazu by vyhral Sam.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od Sam »

Jelo to mizerně, vůbec se mi nedařilo přenést výkon motoru na kola. Jakmile mi malinko klouzla spojka, tak se celý motor rozvibroval a nezbylo než tomu dát pauzu a zařadit znovu. Musím holt zpevnit uložení převodovky a posíli ty tři sulcoidní silentbločky.
Jinak motor má aktuálně nalítáno 1000km, na cestách jede jako drak, chce to ale řadit a šlapat na plyn s citem, což se na sprintech zrovna moc nedařilo :)
Jinak jsem motor zkoušel protočit a stovku na trojku to dá. Jen to chce pořešit tu horní řemenici a dostat otáčky ventilátoru do zdravých mezí.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od Pětišroub »

29112010768.jpg
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od Sam »

Ježišku na křížku, to už jsou 3 roky, co jsem s punpyčkou začal laborovat. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od Sam »

Rok se s rokem sešel a moc se toho na motoru neudálo. Otáčky ventilátoru, které nezdravě atakovaly 10tis rpm, jsem na podzim narychlo vyřešil řemenicí z P912. Bohužel má trochu jinou konstrukci těsnícího gufera a o chlup mi nevychází dosedací plocha pro břit. Pustil jsem se tedy do opravy a tak uvidíme, jestli se podaří řemenici dodělat do Vítkova.

Nové tváře, svěží myšlenky. Jak by jste opravovali řemenici vy ? Zaleštěný povrch řemenice průměrem odpovídá guferu v bloku, matný povrch je o pár desetin menší. Břit jede jako na potvoru právě na rozhraní těchto ploch a tak si občas "dýchne".
Přílohy
DSC09316.JPG
DSC09316.JPG (84.86 KiB) Zobrazeno 8094 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 996
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od Ales-X »

Nanést tvrdochrom a zabrousit na rozměr .. dohodni se v Běchovicích.

rišmen
Příspěvky: 165
Registrován: 13 čer 2012

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od rišmen »

o kousek zkrátit gufero (seříznout nožem gumu), aby zalezlo víc do bloku ???

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od Andy »

Vratit puvodni remenici.......

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od OB »

Vykašlat se na to, alespoň si má kudy dýchnout. A jak praví klalsik, alespoň nekoroduje, vy tupci!!!! :lol:
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od SO 545 »

http://www.vrstvy.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;

tento clovek asi vie .
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od OB »

Nechci zasahovat do Samova topicu, ale jak ho znám, tak to má už vyřešené a Vás jenom hecuje. Je to tak Same???
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od prak »

guvero dovnitř, řemenici ven
podložka?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od Pětišroub »

necpat díly z Porsche tam kde nemají co dělat :-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od Sam »

O tvrdochromu jsem také uvažoval, bohužel je problém se dostat do uzavřeného prostoru řemenice s bruskou. Posunout gufero nemohu, ftipně jsem si udělal v bloku osazení.

Obrázek

Pětišroubovo krédo bych tesal do kamene. Bohužel, když chci na 30PS točit 5500RPM, lezou mi otáčky na vrtuli moc nahoru. Použití 912 řemenice mi přišlo jednodušší než vyrábět vlastní.

OB má pravdu, že mám již řešení vymyšlené. Stáhnu průmeř řemenice a nechám si vyrobit cementovaný kroužek, který se na řemenici nalisuje. I tak jsem ale rád za nové svěží nápady..
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

m8rinek
Příspěvky: 11
Registrován: 08 čer 2011

Re: VéeS2ka aneb motor do ovála

Příspěvek od m8rinek »

Chtěl jsem to sem napsat a ono už to tu je.

Na elektronové řemenici závodního motoru Škoda jsem měl vyjetou hlubokou drážku, tak jsem dosedací plochu nechal přetočit, vyrobit prstýnek, řemenici podchladit, pstýnek ohřát, nasadit a přetočit na čisto :))).

Odpovědět