36 HP Challenge 2010 -2011

Dobové úpravy. Co bylo tehdy a jak se s tím poprat v 21. století?
Odpovědět
Uživatelský avatar
m.k.
Příspěvky: 188
Registrován: 20 kvě 2009

36 HP Challenge 2010 -2011

Příspěvek od m.k. »

Internetem prolétla zpráva, že guru a držitel rychlostních rekordů Dick Beith se k 50-tému výročí vrátí do Bonneville.
V novém upraveném voze se pokusí překonat s "třicítkou" svůj vlastní rekord 129mph.
Motor bude 30PS o obsahu 1450 ccm (Porsche klika 74mm), vysoce modifikované 30PS jednokanálové hlavy. Bude přeplňovaný pomocí kompresoru Eaton z Ford Thunderbird v kombinaci se vstřikováním paliva Chevrolet, zapalování řízené počítačem, to vše podpořené oxidem dusným - NOS a vstřikováním vody.

Obrázek
Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: 36 HP Challenge 2010 -2011

Příspěvek od Šíša »

light OT: jsem myslel že ty výkony dosahujou na "standartních" motorech jen "standartně" vytuněných. Ale tohle už s broučím motorem má společné jen snad uspořádání :?

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4768
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: 36 HP Challenge 2010 -2011

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

Mě to baví :-)
Díky Mildo :-)
Dnešní večer je plný výstřiků...jen tak dál...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: 36 HP Challenge 2010 -2011

Příspěvek od maxmax »

Vystříklo kolínko? :P
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 36 HP Challenge 2010 -2011

Příspěvek od Sam »

Šíša píše:light OT: jsem myslel že ty výkony dosahujou na "standartních" motorech jen "standartně" vytuněných. Ale tohle už s broučím motorem má společné jen snad uspořádání :?
Soutěží se ve více kategoriích.
Stone Stock - 30PS motor bez modifikací, se sériovou karburací, výfukem, atp. Jedinou povolenou modifikací je možnost jiného otryskování a venturi

Super Stone stock - viz výše, ale je možno osadit libovolným zapalováním, je možno zasahovat do hlav a vačky, stejně tak jako vyměnit kliku nebo změnit vrtání.

Dual Super Stock - viz výše, je možno osadit dvojitou karburací dobově odpovídající roku 1964 nebo starší, možno modifikace pro 2 svíčky na válec. Karburace včetně filtrů se musí vejít pod víko motoru.

Kompressor 36 - viz výše + možno osadit kompresorem dobově odpovídajícím 1970 nebo starším

New Age 36 - viz výše + možnost osadit moderním kompresorem nebo turbem ,možnost převrtání svorníků hlav.

Unlimited 36 - Volně přeloženo, vše povoleno na základě 30PS bloku (A to je ta kategorie pro Dicka :D )

PS: Je zakázáno používat 34PS nebo modernější VW hlavy, porsche hlavy jsou také zakázány, svorníky hlav mysí být na původních pozicích. Musí být funkční dobíjení a chlazení. Není tedy povoleno shodit klínový řemen. krom unlimited není povoleno vstřikování podpůrných plynů (NOS).
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: 36 HP Challenge 2010 -2011

Příspěvek od Šíša »

Dík za info.

K36 jest poslední zajímavá kategorie.

- subjektivní názor -

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 36 HP Challenge 2010 -2011

Příspěvek od Sam »

To je věc názoru. Divácky budou ale i ostatní kategorie zajímavé, stejně jako na jarním sprintu na Vítkově. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět