Internetem prolétla zpráva, že guru a držitel rychlostních rekordů Dick Beith se k 50-tému výročí vrátí do Bonneville.
V novém upraveném voze se pokusí překonat s "třicítkou" svůj vlastní rekord 129mph.
Motor bude 30PS o obsahu 1450 ccm (Porsche klika 74mm), vysoce modifikované 30PS jednokanálové hlavy. Bude přeplňovaný pomocí kompresoru Eaton z Ford Thunderbird v kombinaci se vstřikováním paliva Chevrolet, zapalování řízené počítačem, to vše podpořené oxidem dusným - NOS a vstřikováním vody.
36 HP Challenge 2010 -2011
Re: 36 HP Challenge 2010 -2011
light OT: jsem myslel že ty výkony dosahujou na "standartních" motorech jen "standartně" vytuněných. Ale tohle už s broučím motorem má společné jen snad uspořádání
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: 36 HP Challenge 2010 -2011
Mě to baví
Díky Mildo
Dnešní večer je plný výstřiků...jen tak dál...
Díky Mildo
Dnešní večer je plný výstřiků...jen tak dál...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 36 HP Challenge 2010 -2011
Soutěží se ve více kategoriích.Šíša píše:light OT: jsem myslel že ty výkony dosahujou na "standartních" motorech jen "standartně" vytuněných. Ale tohle už s broučím motorem má společné jen snad uspořádání
Stone Stock - 30PS motor bez modifikací, se sériovou karburací, výfukem, atp. Jedinou povolenou modifikací je možnost jiného otryskování a venturi
Super Stone stock - viz výše, ale je možno osadit libovolným zapalováním, je možno zasahovat do hlav a vačky, stejně tak jako vyměnit kliku nebo změnit vrtání.
Dual Super Stock - viz výše, je možno osadit dvojitou karburací dobově odpovídající roku 1964 nebo starší, možno modifikace pro 2 svíčky na válec. Karburace včetně filtrů se musí vejít pod víko motoru.
Kompressor 36 - viz výše + možno osadit kompresorem dobově odpovídajícím 1970 nebo starším
New Age 36 - viz výše + možnost osadit moderním kompresorem nebo turbem ,možnost převrtání svorníků hlav.
Unlimited 36 - Volně přeloženo, vše povoleno na základě 30PS bloku (A to je ta kategorie pro Dicka )
PS: Je zakázáno používat 34PS nebo modernější VW hlavy, porsche hlavy jsou také zakázány, svorníky hlav mysí být na původních pozicích. Musí být funkční dobíjení a chlazení. Není tedy povoleno shodit klínový řemen. krom unlimited není povoleno vstřikování podpůrných plynů (NOS).
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 36 HP Challenge 2010 -2011
Dík za info.
K36 jest poslední zajímavá kategorie.
- subjektivní názor -
K36 jest poslední zajímavá kategorie.
- subjektivní názor -
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 36 HP Challenge 2010 -2011
To je věc názoru. Divácky budou ale i ostatní kategorie zajímavé, stejně jako na jarním sprintu na Vítkově.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912