The Pepco - Fageol supercharger

Dobové úpravy. Co bylo tehdy a jak se s tím poprat v 21. století?
Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: The Pepco - Fageol supercharger

Příspěvekod Petr914 » 01 lis 2010

...no mě to právě takhle postaru přijde moc pěkný...ze třicítky šedesátku...to je super...

...nějaký 100 PS z litru a todlecto...je mi ukradený...dnešní technologií...čili to vyhonit...nějakejma švábama...aby to papírově bylo velký...zákazník si to "blbeček" koupí a vono to lehce přes 100 tisíc začne umírat...

...čili seriovej zaběhnutej motor a šup tam s tim...bomba...
You can't win 'em all...

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3952
Registrován: 28 srp 2006

Re: The Pepco - Fageol supercharger

Příspěvekod Šíša » 01 lis 2010

34PCI v provedení NSU se mi tu jeden válí. Tak kdyby něco :wink:

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 826
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: The Pepco - Fageol supercharger

Příspěvekod vako » 25 lis 2010

Petr914 píše:...pěkný čtení...jen co je pravda...

...zajímalo by mě...jestli tohle všechno lze osadit na seriovej blok...válce...písty...ojnice...vačka...klika a co já vim co všechno...čili zda to snese seriovej motor bez výraznýho zkrácení životnosti...

...nebo se používaj kovaný a jinak zušlechtěný "střeva"?...

...protože uvedenej nárůst výkonu je celkem značnej...


pre narast vykonu v rozmedzi vyssich otacok nad 5000 je treba "zušlechtěný střeva".. inak to pojde veelmi rychlo do prdky.. Do 5000 Rpm je to v pohode
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Uživatelský avatar
m.k.
Příspěvky: 156
Registrován: 20 kvě 2009

Re: The Pepco - Fageol supercharger

Příspěvekod m.k. » 25 lis 2010

vako píše:
Petr914 píše:...pěkný čtení...jen co je pravda...

...zajímalo by mě...jestli tohle všechno lze osadit na seriovej blok...válce...písty...ojnice...vačka...klika a co já vim co všechno...čili zda to snese seriovej motor bez výraznýho zkrácení životnosti...

...nebo se používaj kovaný a jinak zušlechtěný "střeva"?...

...protože uvedenej nárůst výkonu je celkem značnej...


pre narast vykonu v rozmedzi vyssich otacok nad 5000 je treba "zušlechtěný střeva".. inak to pojde veelmi rychlo do prdky.. Do 5000 Rpm je to v pohode


To určitě.
Taky v manuálu na Judson píší, že se má dodržovat předepsaných 3400ot/m, a max. 4500 jen krátkodobě.

Ze zkušenosti s tímto vím, že dostat se s oválovou převodovkou při normální jízdě na 4-tý stupeň přes 4500 ot je téměř nemožné (při 4000 je to cca 131km/h, při 4500 148km/h). To chce dlóóóuhý rozjezd.

lope
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 866
Registrován: 08 zář 2009

Re: The Pepco - Fageol supercharger

Příspěvekod lope » 25 lis 2010

m.k., ten článek z 1956 je zajímavý. Ale pozor, k Pepcu píše, že spotřeba stoupla z 28 mpg na 23 mpg. Nemáš článek celý? Já jsem na kompresory sotva teoretik, tak že bych si aspoň četl...

Uživatelský avatar
m.k.
Příspěvky: 156
Registrován: 20 kvě 2009

Re: The Pepco - Fageol supercharger

Příspěvekod m.k. » 25 lis 2010

lope píše:m.k., ten článek z 1956 je zajímavý. Ale pozor, k Pepcu píše, že spotřeba stoupla z 28 mpg na 23 mpg. Nemáš článek celý? Já jsem na kompresory sotva teoretik, tak že bych si aspoň četl...


Celý článek najdeš zde:
http://vwjudsonregister.tripod.com/autoist_page1.htm


Zpět na “vintage speed”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host