Kaimann MK-IV formel-V

Pro všechna vozidla a zařízení s libovolným počtem kol, poháněná vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Kaimann MK-IV formel-V

Příspěvek od Pětišroub »

Na několika mizerných obrázcích přináším snímečky juniorské formule rakouské stáje Kaimann. Jedná se o verzi z roku 1970, tedy ze zlaté doby a vrcholu této "startovní" závodní kategorie (ve které mimochodem začínali i pozdější mistři F1 Niki Lauda a Keke Rosberg).

Jedná se o vůz kategorie FV1300 s jedním karburátorem, která se jezdila v letech 1965 – 72.

Stáj Kaimann postavila celkově cca. 200 vozů z nichž většina byla prodána do soukromých rukou jezdců.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1878
Registrován: 01 pro 2006

Příspěvek od beetle66 »

zajímavej kousek, maximální výkon 60koní při 5500 ot/min
1966

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

Obrázek

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Technicke predpisy su velmi rozdielne od krajiny ku krajine, preto sa zjavne tato kategoria nechytila na medzinarodnu uroven. Nehovoriac o tom, ze na "entry level" of motor racing medzinarodne stretnutia by uz neboli entry level, ale komplikovana masina na robenie penazi...
Napr.Au Vees su postavene striktne k obrazu " Australian delivered vehicles", co v podstate vylucuje pouzitie urcitych suciastok, ktore na AU VW neboli.Su uz urcite zmeny a dalsie prichadzaju v platnost z dovodu nedostatku OEM suciastok.

Odpovědět