KOukám po roce, že byla akce....
Bejval bych možná jel. Od podzima mám servo i naviják . POsilování je netradičně na volantové tyči, posilovátkem z traktůrku Huksvarna.
NAviják 24V, 5,4tuny, nějaká čína, ale tahá dobře.
Dále, plachta nad kabinou zrušena, nahrazena hliníkovým plechem, (měl jsem to udělat i vzadu), výplně dveří též.
TAk to je asi vše.
Pinzgauer - luftgekühlten Oesterreicher :-)
Re: Pinzgauer - luftgekühlten Oesterreicher :-)
Všema čtyřma na zemi...
- spirit of speed
- Příspěvky: 185
- Registrován: 09 zář 2007
- Bydliště: Pelhřimov
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Pinzgauer - luftgekühlten Oesterreicher :-)
I tady plati,ze Tatra nezna bratra
Vwase nocni sichta...
Re: Pinzgauer - luftgekühlten Oesterreicher :-)
V pátek jsem ho trochu utopil... no rozpohyboval jsem ho, ale pro jistotu chci vyměnit náplně. Nemáte někdo odkaz na nějaký seznam a druh náplní? Dify, přídavka, reduktory, převodovka.
Všema čtyřma na zemi...
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pinzgauer - luftgekühlten Oesterreicher :-)
Pinzgauer byl soucasti vozoveho parku byvale Jugoslavske armady a jezdil jsem s nim na vojne, dokonce i vojenskou sanitkou Pamatuji si, ze jsem ho vezl z garaze (na 2. cca 20 Km/h) a na snehu v zatacce dostal smyk, oprel se o snih a uz jsem byl na boku, nastesti se nic nestalo. Pak me lanem vratili zpet, ale prislo mi to jako nesmirne nestabilni auto. Jeste porad je vidam v Srbsku...
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.