Motorky s pohonem VW
Re: Motorky s pohonem VW
U nás to funguje stejně..kola Vangelis, víka EMPI a průhledné víčko rozdělovače..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Motorky s pohonem VW
pár posledních příspěvků nemohu nechat bez reakce:
No a s tou turbínkou tos asi nemyslel vážně, že jo? Ventilátor si přece vzduch nasaje v libovolné poloze, i kdyby byl motor vzhůru nohama.
Mimochodem "dozadu" otočený motor pohání všechny Formula Vee...
A tady od Martina mě mrzí trošku ukvapený závěr:
Každopádně ten odkaz nebude fungovat věčně, takže si sem umístíme pár fotek Fikobike, aby nezmizely jako plno jiných fotek v minulosti:
a
hele Kubi, pokud potřebuješ pohánět zadní kolo a motor je umístěn před ním, tak je logické, že spojka a případná převodovka bude vzadu, leda by byl motor napříč (i takové stavby jsou na předchozích stránkách).
No a s tou turbínkou tos asi nemyslel vážně, že jo? Ventilátor si přece vzduch nasaje v libovolné poloze, i kdyby byl motor vzhůru nohama.
Mimochodem "dozadu" otočený motor pohání všechny Formula Vee...
A tady od Martina mě mrzí trošku ukvapený závěr:
autor článku zmiňuje jen ta víka, protože na rozdíl od ostatních údajných úprav jsou vidět. Lze si všimnout i dvojité karburace, takže tam úprav může být víc a k navýšení výkonu mohlo dojít. Nehledě k ušetřenemu výkonu díky absenci sahary a ventilátoru a taky palivové pumpy.martin_100 píše: ↑03 lis 2020Lee Fikes se však nespokojil s jeho standardním provedením, disponujícím výkonem 35 kW (48 k), ale namontoval ventilová víka Thomas Tomahawk a řadu dalších nových dílů
Ahá takže výkon se zvyšuje hlavně použitím lepších vík ventilů. Šibalové ty amerikáni.
Každopádně ten odkaz nebude fungovat věčně, takže si sem umístíme pár fotek Fikobike, aby nezmizely jako plno jiných fotek v minulosti:
Re: Motorky s pohonem VW
Nasaje nasaje
Mne sa ale tento obrázok tak veľmi páči
Mne sa ale tento obrázok tak veľmi páči
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky s pohonem VW
Pane s Yahodami z fotek jsem si úprav taky všimnul. Mě vadí ta zkratkovist. Proč autor vypíchne víka ventilů který výkon pramalo ovlivní a opradu důležitý úpravy shrne do slov "a další díly" přičemž právě ty by si zasloužily popsat.
Bohužel dneska většina článků o technice vypadá spíš jako slohovka dětí ze základky kterým někdo vyprávěl jak zhruba vypadá auto či motorka ...ovšem bez obrázků a podrobností.
Bohužel dneska většina článků o technice vypadá spíš jako slohovka dětí ze základky kterým někdo vyprávěl jak zhruba vypadá auto či motorka ...ovšem bez obrázků a podrobností.
Re: Motorky s pohonem VW
Nezbývá, než aby ses do toho pustil sám
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky s pohonem VW
To je slovo chlapa. Doufám že důvěru ve mě vloženou nezklamete.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Motorky s pohonem VW
Známý mi poslal zajímavý odkaz.
Aukční prodej (Mecum auction) Las Vegas, Kalifornie,24-28 ledna motocyklu 1953 Webley -Vickers 2000 VW na šasi BMW z šedesátých let. Mimo jiné zde bude v aukci na prodej zhruba 2 tisíce motocyklů.
Roger Willis vyvinul nářadí a nové díly na konverzi pro VW motor ale z nějakého důvodu vše prodal Doug Whitson (ovi), který otevřel firmu Webley -Vickers a ten prodával konverzní kity a sám kompletoval přestavby motocyklů.
Whitson nebyl spokojen s kopírováním dílů a šel svou cestou ke zlepšení. Používal CAD a CAM technologii pro vytváření nových hliníkových dílů.
Změnil převodové poměry BMW převodovky, usazení spojky na přítlačného talíře plus ovládání spojky (Bell housing), vyvinul malý el. startér, plněné sací potrubí olejem (snad někdo vysvětlí), nový držák dynama,výfuky,
rozdělovač, dvojité brzdové kotouče na předním kole a jiné.
Tento motocykl byl vyroben v sedmdesátých létech a byl po celou dobu užíván jako prototyp a zkušební motocykl a má od samého začátku do dnes platnou registraci.
...podle mě zuper zexy a jsem zvědav za kolik se to střelí
Aukční prodej (Mecum auction) Las Vegas, Kalifornie,24-28 ledna motocyklu 1953 Webley -Vickers 2000 VW na šasi BMW z šedesátých let. Mimo jiné zde bude v aukci na prodej zhruba 2 tisíce motocyklů.
Roger Willis vyvinul nářadí a nové díly na konverzi pro VW motor ale z nějakého důvodu vše prodal Doug Whitson (ovi), který otevřel firmu Webley -Vickers a ten prodával konverzní kity a sám kompletoval přestavby motocyklů.
Whitson nebyl spokojen s kopírováním dílů a šel svou cestou ke zlepšení. Používal CAD a CAM technologii pro vytváření nových hliníkových dílů.
Změnil převodové poměry BMW převodovky, usazení spojky na přítlačného talíře plus ovládání spojky (Bell housing), vyvinul malý el. startér, plněné sací potrubí olejem (snad někdo vysvětlí), nový držák dynama,výfuky,
rozdělovač, dvojité brzdové kotouče na předním kole a jiné.
Tento motocykl byl vyroben v sedmdesátých létech a byl po celou dobu užíván jako prototyp a zkušební motocykl a má od samého začátku do dnes platnou registraci.
...podle mě zuper zexy a jsem zvědav za kolik se to střelí
Vwase nocni sichta...