Porsche 550 Spyder
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
jestli ono to nemá tak 500 kg i s vozejkem
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Porsche 550 Spyder
Le Manch 1953, 550 Spyder (1500cc) s Hard top strechou na dukaz lepsi aerodynamiky dosahovalo rychlosti 200 km/h.
Nevyhodou bylo velke vedro v kabine a tez vysoka hlucnost.Richard von Frankenburg(c.45) a Paul Frere(c.44)jako prvni v cili.
Nevyhodou bylo velke vedro v kabine a tez vysoka hlucnost.Richard von Frankenburg(c.45) a Paul Frere(c.44)jako prvni v cili.
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Porsche 550 Spyder
Vrtalo mi hlavou jak je mozny dostat ten osmivalec Porsche do brouka a pritom mit temer standartni prevodovku
a jeste k tomu nic nevyrezavat a tak jsem si prohledl dalsi fotku motoru ve vitrine a pomalu mi zacalo svitat a pak
uz jsem hledal a ptal se...
Mame tu krasnyho Spydera,ale poradne nevime co ma za motor pod kapotou a tak je obcas dobry na neco narazit
co nezname,aby jsme se tak nejak zacali pidit co to mame za motor a z ceho.
Je rec o obrazku dne brouka,kde se Sam ptal co je to za motor a ted uz je to jasny
Typ 547 Fuhrmann engine,vyvinuty specialne pro Spydera 550 v r.1953,ktery zacinal na vykonu neco malo pres 70 koni pri
1.5l obsahu,aby se pozdeji dockal druhe 2.0l generace s vykonem 150 koni.
mel 4 vackove hridele v hlave ,pro saci a vufukove ventily kazdou zvlast a pohaneny byly z bloku vertikalni hrideli.
Rozdelovace byli v kazde hlave,budto zepredu,nebo zezadu podle toho v cem byl motor usazen a druha verze mela rozdlovace
usazene do V vpredu motoru pohanene z klikove hridele.Rozvod tedy OHC,2 svicky na kazdy valec a palec v rozdelovaci byl "T" profilu,proto jsou na kazde strane
4 kabely k zapalovacim svickam,coz mi matlo hlavu.
Do soukromych rukou se motor dostal az v r.1954 a krome Spyderu slouzil pro Carreru 356 a tez se montoval do Porsche 904
Jeste jsem nasel zajimavost,ze bylo vyrobeno neco pres 90 Spyderu,ze vuz mel po nekolika smrtelnych nehodach prezdivku Killer
(jeste k tomu byl nejakej privlastek)a po nehode Jamese Deana se vedeni Porsche rozhodlo zastavit vyrobu
(snad jsem nic nezvoral)
a jeste k tomu nic nevyrezavat a tak jsem si prohledl dalsi fotku motoru ve vitrine a pomalu mi zacalo svitat a pak
uz jsem hledal a ptal se...
Mame tu krasnyho Spydera,ale poradne nevime co ma za motor pod kapotou a tak je obcas dobry na neco narazit
co nezname,aby jsme se tak nejak zacali pidit co to mame za motor a z ceho.
Je rec o obrazku dne brouka,kde se Sam ptal co je to za motor a ted uz je to jasny
Typ 547 Fuhrmann engine,vyvinuty specialne pro Spydera 550 v r.1953,ktery zacinal na vykonu neco malo pres 70 koni pri
1.5l obsahu,aby se pozdeji dockal druhe 2.0l generace s vykonem 150 koni.
mel 4 vackove hridele v hlave ,pro saci a vufukove ventily kazdou zvlast a pohaneny byly z bloku vertikalni hrideli.
Rozdelovace byli v kazde hlave,budto zepredu,nebo zezadu podle toho v cem byl motor usazen a druha verze mela rozdlovace
usazene do V vpredu motoru pohanene z klikove hridele.Rozvod tedy OHC,2 svicky na kazdy valec a palec v rozdelovaci byl "T" profilu,proto jsou na kazde strane
4 kabely k zapalovacim svickam,coz mi matlo hlavu.
Do soukromych rukou se motor dostal az v r.1954 a krome Spyderu slouzil pro Carreru 356 a tez se montoval do Porsche 904
Jeste jsem nasel zajimavost,ze bylo vyrobeno neco pres 90 Spyderu,ze vuz mel po nekolika smrtelnych nehodach prezdivku Killer
(jeste k tomu byl nejakej privlastek)a po nehode Jamese Deana se vedeni Porsche rozhodlo zastavit vyrobu
(snad jsem nic nezvoral)
- Přílohy
-
- type547-5.jpg (119.77 KiB) Zobrazeno 9601 x
-
- type-547-cross-section.jpg (109.9 KiB) Zobrazeno 9598 x
-
- 547-front.jpg (126.38 KiB) Zobrazeno 9600 x
Vwase nocni sichta...
Re: Porsche 550 Spyder
nějak se nemůžu podle obrázků dopočítatudeeska píše:Vrtalo mi hlavou jak je mozny dostat ten osmivalec Porsche do brouka a pritom mit temer standartni prevodovku
a jeste k tomu nic nevyrezavat
If you want to win employ the fin
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Porsche 550 Spyder
Asi proto,ze jsem zapomel napsat,ze jsem se podle kabelu prepocital
Vwase nocni sichta...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche 550 Spyder
Přidám pár fotek, které jsme pořídili v muzeu světoznámého prestižního závodu Mille Miglia, které je v italském městě Brescia.
http://www.museomillemiglia.it/eng/museum.asp
Toho pána, co se drží za koule si nevšímejte, ten k nám nepatří.
http://www.museomillemiglia.it/eng/museum.asp
Toho pána, co se drží za koule si nevšímejte, ten k nám nepatří.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche 550 Spyder
Snad nebude vadit, když sem přidám tento obrázek. Velice pěkně, do detailů udělaná replika, dle mého názoru jedinou chybou je, že za základ není použit podvozek VW. Říkáme tomu Skorsche.
Každý celek se skládá z detailů.