Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!

Pro všechna vozidla a zařízení s libovolným počtem kol, poháněná vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!

Příspěvek od Petr914 »

...vzhledem k tomu,že se nám tu množí dobré i vyloženě hloupé dotazy na téma ostatních vwzduchem chlazených vozů,rozhod sem se založit vlastní topic,kde je možné ptát se na cokoli,co se týká téhle sekce Flatu...

...jsem totiž přesvědčen o tom,že otázky v topicích jednotlivejch kusů jsou matoucí a dělaj z těchto topiců snůšku bordelu.Dalším nešvarem je to,že na otázky odpovídá víc lidí než na samotnou podstatu topicu,kam byl dotaz vložen...

...naprosto ukázkovým příkladem průseru o kterým mluvim,je topic pro VW Typ3/411/412.Můj osobní názor je ten,že VW Typ3/411/412 je špičková ukázka toho,co VW vyrábělo a v určité době považovalo za "něco víc" než byla jeho běžná produkce.Jsou to krásný auta,který si zaslouží minimálně stejně čistej topic,jako má Porsche 914,356,VW Bus,Käfer Cabrio,Oval apod....

...na topic pro Typ3/411/412 se ještě kouknu a promažu ho od šaškáren,ať se vám to líbí nebo ne.Vždycky když začnete psát někam svůj příspěvek,zamyslete se nad tim,že se na Flat podívá někdo,kdo by rád získal nějakou informaci o autě,pro který se nadchnul a najde co?Najde snůšku pitomostí vole!...

...na závěr bych Vás chtěl ještě požádat o to,abyste vkládali fotky v rozumným množství do jednotlivejch příspěvků.Za rozumný množství považuju do 4 ks.Zbytek si nechte napříště,jako další příspěvek.Sme fórum,nejsme tapetáři...

...a na úplnej závěr bych Vás ještě chtěl poprosit o minimální množství odkazů na net.Pokud se jedná o zajímavou stránku,nejsem proti.Pokud se ale jedná o fotku,tak si s tim dejte tu práci,stáhněte jí,dejte si jí do galerie a pak vložte do příspěvku.Problém je v tom,že fotky mnohdy ze stránek,na který odkazujete,zmizí a pak tu zůstane akorát nic neříkající větev někam do pekla...

Předem díky za respektování určitejch výše zmíněnejch záležitostí a sportu zdar...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

Vážení příznivci technických lahůdek, nevím, jestli jste to postřehli, ale v posledním týdnu provedl Petr914 slušnou čistku v sekci Vwzduchem chlazený zbytek, takže se nám z této části flat4 pomalu, ale jistě stává balastuprostá a jasně přehledná oblast plná zajímavých informací a fotek o různých raritních vozidlech a to nejen vwzduchem chlazených a nejen z produkce VW / Porsche, objektivně vzato i "zbytek světa" občas postavil nějakou věc hodnou našeho zájmu.

Takže Vás všechny prosím, snažte se zachovat jistou kulturu této sekce, samozřejmě příspěvkům se meze nekladou, byl bych třeba rád, kdyby se někdo vybavený dostatkem informací chopil tématu Porsche 550, protože ten topic v současné podobě není hoden nosit jméno takové legendy.

Samozřejmě pokud bude mít kdokoliv nějaký dotaz nebo příspěvek u nějž si nebude docela jistý kam ho zde zařadit, může ho umístit sem do "dotazů" a následně se o něj moderátoři postarají. Lahůdek není nikdy dost!

Díky.

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...zase až tak "velký" to nebylo,ale už sem ty tuny balastu neunes a proto sem to poslal do věčných lovišť.Teď už se mi v týhle sekci začíná líbit,ale je toho tu na doladění ještě dost...

...a máme tu krom toho Porsche 550 těch sirotků ještě víc.Je tu Karmann Ghia,Typ3 by taky něco snes,pak je tu Golf I,atd...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

klucíííí sikovny vopaleny :)
Obrázek
... a vůbec !

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Příspěvek od sSATYRr »

co je to za balast? [smilie=bubble.gif]
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...to je zkrátka takovej balast,se kterým se v tady v dotazech s naprostým klidem smířim...jinde už to bude horší,ale tady je mi to fuck... :wink:
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

s povděkem to kvituju. Yahoďák i Petr ode mě dostali dostatečný metly na to, aby si tady udrželi pořádek jakej sami očekávají.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

to víš, "nový koště dobře mete" :wink:

Uživatelský avatar
Rado
Příspěvky: 67
Registrován: 03 bře 2005
Kontaktovat uživatele:

Jestlipak nám hodnej moderátor

Příspěvek od Rado »

taky připraví nějaký "kaufberatung" nebo aspoň "buyers guide" :P na téma 914 :P , klidně až bude zima a garáže prochladlé (Taky ji nemáš vytápěnou?)

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...tak teď se stydim :oops: -mám jí vytápěnou a ještě k tomu ústředním topením,takže v zimě je tam 20 stupňů a parádně se tam dělá...

...mno kaufberatung anobrž Buyer's Guide bych nějakej splodit moh,ale celý to začíná...připravte si zhruba 250.000,-Kč...a dál už to celkem postrádá smysl,protože to je zhruba částka,která je ekvivalentem kupní ceny slušný 914 nebo ekvivalentem hodně špatný 914 včetně nákladů na renovaci...

...a tahle částka naskakuje ročně zhruba o 30000,-Kč nahoru...

...pokud bude zájem,tak nemam problém poradit,na co si dát bacha a co případně neřešit... :wink:
You can't win 'em all...

Bidrin

Otočení převodovky

Příspěvek od Bidrin »

Zdravím Vás zasvěcené.

Nemám žádný zkušenosti a praxi s motorem a převodovkou u Brouka, ale potřeboval bych vědět, jaká je potřeba úprava při otočení převodovky a motoru tak, že motor je před zadní nápravou (uprostřed). Pár fotek jsem viděl a nezdálo se mě, že by byl mezi převodovkou a motorem nějaký mezikus, takže pokud je potřeba změna smyslu otáčení převodovky, tak se musí nacpat převod na změnu smyslu otáčení někam do bloku převodovky, nebo se to dá řešit jinak?

Díky za rady nebo odkazy na bližší informace.

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...přesunuto sem...páč to sem patří... :wink:

...tvým cílem je diferenciál...mezikusy a podobně...to funguje možná pokud stavíš lego chlape... :wink:

...takže doporučuju přečíst topic o 914...protože to je přesně koncepce,kterou hledáš... :lol:
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

celou transaxli otočíš a následně se musí otočit diferenciál. To je v podstatě bez většího zásahu, jen se při jeho instalaci musí dodržet technické předpisy (vůle a utahovací momenty)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Bidrin

Příspěvek od Bidrin »

Díky za informace, ani nevíte, jakou z nich mám radost!! Plánuju teď takovou blbinu s rámem a VW flat4 bude pravděpodobně dobrá volba i z důvodů úprav motoru, převodovky i svornosti diferáku, samozřejmě podle toho co se koupí za základ, ale o tom si už info najdu tady na fóru.

Ještě jedna věc - předpokládám, že úchyty motoru a převodovky jsou stejný a nebo hodně podobný, takže když zavěsím do rámu nějakou převodovku s nějakým blokem, tak do stejného místa budu moct namontovat pořádnej motor, kterej se mezi tím bude stavět.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

nou problém, na přírubu převodovky se dá pověsit cokoliv od 1200/34HP až po dvouapůllitrovou turbo bestii:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

a jak naznačil Petr, nejjednodušší(ale ne nejlevnější) by bylo sehnat převodovklu z P 914, pak bys nemusel diferenciál otáčet a ještě je to 5q....
Obrázek

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

yahoďák píše:a jak naznačil Petr, nejjednodušší(ale ne nejlevnější) by bylo sehnat převodovklu z P 914, pak bys nemusel diferenciál otáčet a ještě je to 5q....
To bude už snad snažší tam napáchat převodovku z Audi. Podobnost s VW čistě nenáhodná.
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

a co kdybyste přemejšleli vymejšlet cipoviny? :lol:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Pětišroub píše:a co kdybyste přemejšleli vymejšlet cipoviny? :lol:
Pětišroub píše:nou problém, na přírubu převodovky se dá pověsit cokoliv od 1200/34HP až po dvouapůllitrovou turbo bestii:-)
Pětišroub píše:celou transaxli otočíš a následně se musí otočit diferenciál. To je v podstatě bez většího zásahu, jen se při jeho instalaci musí dodržet technické předpisy (vůle a utahovací momenty)
Nejdříve sám ponouká a pak moralizuje.. [smilie=poundon.gif]
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Nemáte prosím někdo informace o vačce k motoru AN (VW412, 1.8, 8,6:1, 85HP)?

Úhel, part number, v čem je jiná od AP (Typ2 1.8) a podobně?

Díky.

Odpovědět