Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Prostě levá strana jak je a pravá jen překřížená
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
OK, díky za postřehy, až se vrátím z práce vyzkouším.
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Tak kabely byly zapojeny o jednu pozici doprava. Pořadí, bylo správné. Z videa je to špatně vidět.
Současné zapojení se stejným výsledkem jako před tím.
Budu muset pátrat dál.
Současné zapojení se stejným výsledkem jako před tím.
Budu muset pátrat dál.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
No a teď je třeba se vrátit na začátek ověřit si kde je HU a jestli to celé není špatně pootočené, např na náhonu rozdělovače. Už to tu psal Evinsen ale když není vůle, nezbývá než se opakovat, opakovat, opakovat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Když už se toho moc nedozvíme, tak aspoň: pred konverzí z 6v na 12v to jelo? Protože kabelů, ani rozdělovače se konverze netýká. Pouze indukčky ano, nemáš na ni prohozeny dráty?
A jen "a propos", vidím altík z mexické stříkačky, náhodou eletriku plonk z ní nemáš?
A jen "a propos", vidím altík z mexické stříkačky, náhodou eletriku plonk z ní nemáš?
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Tak před konverzí to prý mělo jet... Tvrdil to člověk, od kterého jsem buggy kupoval. No buggy, spíš torzo buggy. Prakticky vše už jsem na podvozku vyměnil za nové a karoserie byla netknutá. Kabely jsou nové, s rozdělovačem jsem nehýbal. Indukčka nová, kabely správně.
Altík taky fungl nový, toť k otázce plonk elektriky. Buggy byla bez elektriky.
PS: přihodil jsem si úraz kotníku, takže se prozatím do garáže nedobelhám, abych prošel vše od začátku co bylo výše napsáno. Jak to bude možné, poreferuji. Zatím díky.
Altík taky fungl nový, toť k otázce plonk elektriky. Buggy byla bez elektriky.
PS: přihodil jsem si úraz kotníku, takže se prozatím do garáže nedobelhám, abych prošel vše od začátku co bylo výše napsáno. Jak to bude možné, poreferuji. Zatím díky.
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
a jsme u toho.Waladero píše:, s rozdělovačem jsem nehýbal.
rozdělovačem začni
viz serizeni odtrhu a predstihu
a soucasne s tim si over, kde mas horni uvrat prvniho valce pri zavrenych ventilech.
a taky si over, ze mas opravdu nabitou baterku
uz mockrat se stalo, ze na starter je proudu dost ale na jiskru malo
... a vůbec !
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Takže konverzi udělal někdo jiný,motor běžel podle toho co Ti předchozí majitel rekl a Ty nemůžeš nastartovat? Není jen problém, že to dlouho sedělo a máš oxidaci na kontaktech v rozdělovači?
Což já mám na každém autě, které neprubnu tři měsíce díky vysoké vlhkosti vzduchu.
Což já mám na každém autě, které neprubnu tři měsíce díky vysoké vlhkosti vzduchu.
Vwase nocni sichta...
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Konverzi jsem dělal já. Jinak jsem si ověřil, kde mám horní úvrať ("šťouradlo" místo svíčky na 1. válci) a dokonce i zářezy na řemenici sedí. Seřídil jsem, dle zdejšího návodu, odtrh i předstih a jal jsem se startovat... Baterka však potřebuje nabít, takže pokusy budou následovat zítra.Jinak kontakty byly taky zoxidované. Zřejmě se jedná o více věcí dohromady. Zítra budu chytřejší..., snad.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Tak jestli myslíš, že máš vše dobře,tak odpoj kabel z prvního válce,dej na něj svíčku,tu přilož na motor, a při zapnuté spínací skříňce otacej ručně motorem a uvidíš jestli ti přeskočí jiskra na svíčce.
Když přeskočí tak koukej jestli Ti sedí rysky na řemenici. To je jen tak nahrubo.
Když přeskočí tak koukej jestli Ti sedí rysky na řemenici. To je jen tak nahrubo.
Vwase nocni sichta...
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Tak jak si psal jsem učinil a jiskra při otáčení přeskočila v místě kde mám označenou HU. Takže to je asi OK. Jinak po nabití baterky proběhl pokus o start a opět jen točí a točí. Už začínám být pomalu bezradný. Dotázek, mám i novou cívku viz foto, může tam být? Nemůže to být příčina nestartování. Díky za veškeré nápady.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Ale jiskra nemá přeskakovat v HU. Najdi si topic o seřizování předstihu a seřiď to znovu a lépe.Waladero píše:Tak jak si psal jsem učinil a jiskra při otáčení přeskočila v místě kde mám označenou HU.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Sorry, blbě jsem to napsal. Jiskra přeskakuje na prvním zářezu na řemenici, když je v rovině s důlkem na bloku. HU je o něco dříve. Můžu zkusit druhý zářez, který tam mám a na něj nastavit předstih, ale myslím, že to moc nepomůže.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Předstih, předzápal je hodnota ve stupních kdy PŘED HÚ dojde k zapálení směsi. Pokud je HU o něco dříve než vlastní zápal (viz text), jde o takzvaný zástih. Zde zapaluješ směs ve chvíli kdy již otvíráš ventily. Zeptej se Pejsoka jaká to byla sranda když si takto podpálil ventily.Waladero píše:Sorry, blbě jsem to napsal. Jiskra přeskakuje na prvním zářezu na řemenici, když je v rovině s důlkem na bloku. HU je o něco dříve. Můžu zkusit druhý zářez, který tam mám a na něj nastavit předstih, ale myslím, že to moc nepomůže.
Jo a předstih se neseřizuje na důlky ale na spáru mezi polovinami bloku.
Snad to je nyní jasnější.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Když jsem psal, že je horní HÚ o něco dříve, myslel jsem tím na řemenici avšak bráno jako hodinově (jako by byla řemenice ciferník). Sorry za blbé vyjadřování. Pakliže otáčím po směru hodin, je místo, kde mám nastaven předstih, poté je místo, kde mám HÚ.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
.....a benzín tam máš?
Jestliže jsi nastavoval kontakty rozdělovače,tak jsi trochu změnil předstih.
Zkontroluj si jestli Ti z injektoru v karburátoru stříká benzín. Nastavení na řemenici může vypadat správně, ale může být vůle v rozdělovači.
Já bych ještě zkusil někoho kdo bude startovat a Ty budeš pootáček jemně rozdělovačem a vidět jestli má motor snahu naskočit.
Jestliže jsi nastavoval kontakty rozdělovače,tak jsi trochu změnil předstih.
Zkontroluj si jestli Ti z injektoru v karburátoru stříká benzín. Nastavení na řemenici může vypadat správně, ale může být vůle v rozdělovači.
Já bych ještě zkusil někoho kdo bude startovat a Ty budeš pootáček jemně rozdělovačem a vidět jestli má motor snahu naskočit.
Vwase nocni sichta...
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
vtip je v tom že řemenice ukazuje HÚ 1 a 3 válce.a jenom podle ventilú poznáš který pálí,jestli 1 nebo 3.to je základ odkud strkám kabely,drát je zbytečný,oba budou podle řemenice nahoře,a to je to co s jistotou dosud nevíš.nějakej benál tam bude a když to práská tak zápal taky,ale jelikož to lítá z karbce,nemá cenu zatím špekulovat co by to mohlo být jiného,samozřejmě palec,kondík nebo uzemnění plata rozdělovače se nabízí,i jiné věci,ale pořád není jistota správného zapojení
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
OK, díky, ještě jednou vše projdu.Zkusím co psal uddee, budu startovat a lehce pootáčet rozdělovačem, jestli bude snaha. Když nic z toho nevyjde,tak snad někoho seženu, komu bych to odvezl na rozhýbání (samozřejmě za úplatu). Vyndaný to mám za půl hoďky, šoupnu to do kufru a pofrčím. Jinak benzín tahám přímo z kanistru (čerstvej). Z injektoru v karburátoru benzín stříká, i svíčky jsou od benzínu.
Jo a co ta cívka, může tam být?
Jo a co ta cívka, může tam být?
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Zdravím po delší době a veškerých procedůrách (vyčištění karbecu, kontrole svíček, kabelů, výměny kladívka, kondenzátoru a dalšího) - vše zbytečně, tak měl evinsen pravdu. Proběhla kontrola HÚ a tím bylo zjištěno, že při HÚ prvního válce palec rozdělovače ukazuje směrem ke kondenzátoru. Takže kabely byly komplet pootočeny o 180 stupňů. Na žádných obrázcích jsem takto připojení kabelů nenašel.evinsen píše:vtip je v tom že řemenice ukazuje HÚ 1 a 3 válce.a jenom podle ventilú poznáš který pálí,jestli 1 nebo 3.to je základ odkud strkám kabely,drát je zbytečný,oba budou podle řemenice nahoře,a to je to co s jistotou dosud nevíš.nějakej benál tam bude a když to práská tak zápal taky,ale jelikož to lítá z karbce,nemá cenu zatím špekulovat co by to mohlo být jiného,samozřejmě palec,kondík nebo uzemnění plata rozdělovače se nabízí,i jiné věci,ale pořád není jistota správného zapojení
Po přendání kabelů...
https://drive.google.com/open?id=1i517U ... F5wWrO0Dy9
Všem děkuji za pomoc a hlavně blahořečím toto fórum, bez pročítání všeho možného zde bych to nedal...