Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
...vzhledem k tomu,že se nám tu množí dobré i vyloženě hloupé dotazy na téma ostatních vwzduchem chlazených vozů,rozhod sem se založit vlastní topic,kde je možné ptát se na cokoli,co se týká téhle sekce Flatu...
...jsem totiž přesvědčen o tom,že otázky v topicích jednotlivejch kusů jsou matoucí a dělaj z těchto topiců snůšku bordelu.Dalším nešvarem je to,že na otázky odpovídá víc lidí než na samotnou podstatu topicu,kam byl dotaz vložen...
...naprosto ukázkovým příkladem průseru o kterým mluvim,je topic pro VW Typ3/411/412.Můj osobní názor je ten,že VW Typ3/411/412 je špičková ukázka toho,co VW vyrábělo a v určité době považovalo za "něco víc" než byla jeho běžná produkce.Jsou to krásný auta,který si zaslouží minimálně stejně čistej topic,jako má Porsche 914,356,VW Bus,Käfer Cabrio,Oval apod....
...na topic pro Typ3/411/412 se ještě kouknu a promažu ho od šaškáren,ať se vám to líbí nebo ne.Vždycky když začnete psát někam svůj příspěvek,zamyslete se nad tim,že se na Flat podívá někdo,kdo by rád získal nějakou informaci o autě,pro který se nadchnul a najde co?Najde snůšku pitomostí vole!...
...na závěr bych Vás chtěl ještě požádat o to,abyste vkládali fotky v rozumným množství do jednotlivejch příspěvků.Za rozumný množství považuju do 4 ks.Zbytek si nechte napříště,jako další příspěvek.Sme fórum,nejsme tapetáři...
...a na úplnej závěr bych Vás ještě chtěl poprosit o minimální množství odkazů na net.Pokud se jedná o zajímavou stránku,nejsem proti.Pokud se ale jedná o fotku,tak si s tim dejte tu práci,stáhněte jí,dejte si jí do galerie a pak vložte do příspěvku.Problém je v tom,že fotky mnohdy ze stránek,na který odkazujete,zmizí a pak tu zůstane akorát nic neříkající větev někam do pekla...
Předem díky za respektování určitejch výše zmíněnejch záležitostí a sportu zdar...
...jsem totiž přesvědčen o tom,že otázky v topicích jednotlivejch kusů jsou matoucí a dělaj z těchto topiců snůšku bordelu.Dalším nešvarem je to,že na otázky odpovídá víc lidí než na samotnou podstatu topicu,kam byl dotaz vložen...
...naprosto ukázkovým příkladem průseru o kterým mluvim,je topic pro VW Typ3/411/412.Můj osobní názor je ten,že VW Typ3/411/412 je špičková ukázka toho,co VW vyrábělo a v určité době považovalo za "něco víc" než byla jeho běžná produkce.Jsou to krásný auta,který si zaslouží minimálně stejně čistej topic,jako má Porsche 914,356,VW Bus,Käfer Cabrio,Oval apod....
...na topic pro Typ3/411/412 se ještě kouknu a promažu ho od šaškáren,ať se vám to líbí nebo ne.Vždycky když začnete psát někam svůj příspěvek,zamyslete se nad tim,že se na Flat podívá někdo,kdo by rád získal nějakou informaci o autě,pro který se nadchnul a najde co?Najde snůšku pitomostí vole!...
...na závěr bych Vás chtěl ještě požádat o to,abyste vkládali fotky v rozumným množství do jednotlivejch příspěvků.Za rozumný množství považuju do 4 ks.Zbytek si nechte napříště,jako další příspěvek.Sme fórum,nejsme tapetáři...
...a na úplnej závěr bych Vás ještě chtěl poprosit o minimální množství odkazů na net.Pokud se jedná o zajímavou stránku,nejsem proti.Pokud se ale jedná o fotku,tak si s tim dejte tu práci,stáhněte jí,dejte si jí do galerie a pak vložte do příspěvku.Problém je v tom,že fotky mnohdy ze stránek,na který odkazujete,zmizí a pak tu zůstane akorát nic neříkající větev někam do pekla...
Předem díky za respektování určitejch výše zmíněnejch záležitostí a sportu zdar...
You can't win 'em all...
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Vážení příznivci technických lahůdek, nevím, jestli jste to postřehli, ale v posledním týdnu provedl Petr914 slušnou čistku v sekci Vwzduchem chlazený zbytek, takže se nám z této části flat4 pomalu, ale jistě stává balastuprostá a jasně přehledná oblast plná zajímavých informací a fotek o různých raritních vozidlech a to nejen vwzduchem chlazených a nejen z produkce VW / Porsche, objektivně vzato i "zbytek světa" občas postavil nějakou věc hodnou našeho zájmu.
Takže Vás všechny prosím, snažte se zachovat jistou kulturu této sekce, samozřejmě příspěvkům se meze nekladou, byl bych třeba rád, kdyby se někdo vybavený dostatkem informací chopil tématu Porsche 550, protože ten topic v současné podobě není hoden nosit jméno takové legendy.
Samozřejmě pokud bude mít kdokoliv nějaký dotaz nebo příspěvek u nějž si nebude docela jistý kam ho zde zařadit, může ho umístit sem do "dotazů" a následně se o něj moderátoři postarají. Lahůdek není nikdy dost!
Díky.
Takže Vás všechny prosím, snažte se zachovat jistou kulturu této sekce, samozřejmě příspěvkům se meze nekladou, byl bych třeba rád, kdyby se někdo vybavený dostatkem informací chopil tématu Porsche 550, protože ten topic v současné podobě není hoden nosit jméno takové legendy.
Samozřejmě pokud bude mít kdokoliv nějaký dotaz nebo příspěvek u nějž si nebude docela jistý kam ho zde zařadit, může ho umístit sem do "dotazů" a následně se o něj moderátoři postarají. Lahůdek není nikdy dost!
Díky.
...zase až tak "velký" to nebylo,ale už sem ty tuny balastu neunes a proto sem to poslal do věčných lovišť.Teď už se mi v týhle sekci začíná líbit,ale je toho tu na doladění ještě dost...
...a máme tu krom toho Porsche 550 těch sirotků ještě víc.Je tu Karmann Ghia,Typ3 by taky něco snes,pak je tu Golf I,atd...
...a máme tu krom toho Porsche 550 těch sirotků ještě víc.Je tu Karmann Ghia,Typ3 by taky něco snes,pak je tu Golf I,atd...
You can't win 'em all...
Jestlipak nám hodnej moderátor
taky připraví nějaký "kaufberatung" nebo aspoň "buyers guide" na téma 914 , klidně až bude zima a garáže prochladlé (Taky ji nemáš vytápěnou?)
...tak teď se stydim -mám jí vytápěnou a ještě k tomu ústředním topením,takže v zimě je tam 20 stupňů a parádně se tam dělá...
...mno kaufberatung anobrž Buyer's Guide bych nějakej splodit moh,ale celý to začíná...připravte si zhruba 250.000,-Kč...a dál už to celkem postrádá smysl,protože to je zhruba částka,která je ekvivalentem kupní ceny slušný 914 nebo ekvivalentem hodně špatný 914 včetně nákladů na renovaci...
...a tahle částka naskakuje ročně zhruba o 30000,-Kč nahoru...
...pokud bude zájem,tak nemam problém poradit,na co si dát bacha a co případně neřešit...
...mno kaufberatung anobrž Buyer's Guide bych nějakej splodit moh,ale celý to začíná...připravte si zhruba 250.000,-Kč...a dál už to celkem postrádá smysl,protože to je zhruba částka,která je ekvivalentem kupní ceny slušný 914 nebo ekvivalentem hodně špatný 914 včetně nákladů na renovaci...
...a tahle částka naskakuje ročně zhruba o 30000,-Kč nahoru...
...pokud bude zájem,tak nemam problém poradit,na co si dát bacha a co případně neřešit...
You can't win 'em all...
Otočení převodovky
Zdravím Vás zasvěcené.
Nemám žádný zkušenosti a praxi s motorem a převodovkou u Brouka, ale potřeboval bych vědět, jaká je potřeba úprava při otočení převodovky a motoru tak, že motor je před zadní nápravou (uprostřed). Pár fotek jsem viděl a nezdálo se mě, že by byl mezi převodovkou a motorem nějaký mezikus, takže pokud je potřeba změna smyslu otáčení převodovky, tak se musí nacpat převod na změnu smyslu otáčení někam do bloku převodovky, nebo se to dá řešit jinak?
Díky za rady nebo odkazy na bližší informace.
Nemám žádný zkušenosti a praxi s motorem a převodovkou u Brouka, ale potřeboval bych vědět, jaká je potřeba úprava při otočení převodovky a motoru tak, že motor je před zadní nápravou (uprostřed). Pár fotek jsem viděl a nezdálo se mě, že by byl mezi převodovkou a motorem nějaký mezikus, takže pokud je potřeba změna smyslu otáčení převodovky, tak se musí nacpat převod na změnu smyslu otáčení někam do bloku převodovky, nebo se to dá řešit jinak?
Díky za rady nebo odkazy na bližší informace.
Díky za informace, ani nevíte, jakou z nich mám radost!! Plánuju teď takovou blbinu s rámem a VW flat4 bude pravděpodobně dobrá volba i z důvodů úprav motoru, převodovky i svornosti diferáku, samozřejmě podle toho co se koupí za základ, ale o tom si už info najdu tady na fóru.
Ještě jedna věc - předpokládám, že úchyty motoru a převodovky jsou stejný a nebo hodně podobný, takže když zavěsím do rámu nějakou převodovku s nějakým blokem, tak do stejného místa budu moct namontovat pořádnej motor, kterej se mezi tím bude stavět.
Ještě jedna věc - předpokládám, že úchyty motoru a převodovky jsou stejný a nebo hodně podobný, takže když zavěsím do rámu nějakou převodovku s nějakým blokem, tak do stejného místa budu moct namontovat pořádnej motor, kterej se mezi tím bude stavět.
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Pětišroub píše:a co kdybyste přemejšleli vymejšlet cipoviny?
Pětišroub píše:nou problém, na přírubu převodovky se dá pověsit cokoliv od 1200/34HP až po dvouapůllitrovou turbo bestii:-)
Nejdříve sám ponouká a pak moralizuje.. [smilie=poundon.gif]Pětišroub píše:celou transaxli otočíš a následně se musí otočit diferenciál. To je v podstatě bez většího zásahu, jen se při jeho instalaci musí dodržet technické předpisy (vůle a utahovací momenty)
flat4 teoretik gang member number 1