Design italských mistrů - Ghia Giugiaro a iné dobroty
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Design italských mistrů - Ghia Giugiaro a iné dobroty
"Stříbřitý prototyp z roku 1965 je zajímavý hned z několika důvodů. Vznikl z iniciativy italského studia Ghia jako možný nástupce sportovně střižených vozů Karmann-Ghia na podvozku modelu Volkswagenu Brouk, do výroby se však nedostal. Jeho atraktivní tvary navrhl tehdy sedmadvacetiletý Giorgetto Giugiaro, který k firmě Ghia přešel na podzim 1965 ze svého předchozího působiště u Bertoneho. Vůz označovaný jako kabriolet je vlastně polokabriolet - má totiž pevné rámy klenutých bočních oken a skládací plátěnou střechu. Vyznačuje se decentními liniemi, přední ukazatele směru a obrysová světla jsou ve společných krytech s hlavními světlomety, dveře nemají tradiční kliky, jen tlačítka. Vzadu jsou vodorovně umístěna sdružená světla a pod nimi stejně orientované větrací mřížky, plochou kapotu motoru nenarušují žádné tvory. Boky karoserie jsou asymetrické. Na levé straně jsou za dveřmi dva vodorovné větrací otvory, na pravé je na stejném místě osm svislých štěrbin za sebou. A ještě půvabný detail - zatímco napravo je znáček karosárny Ghia umístěn na předním blatníku, na levém boku jej najdeme až za dveřmi, ve výši již zmíněných vodorovných štěrbin, přes něž je jemnou lištou spojen s filigránským nápisem Karmann. Uvnitř má Giugiarův prototyp tříramenný sportovní volant, přístrojové desce dominují dva velké kruhové přístroje, otáčkoměr a rychloměr."
Zdroj VW Magazín.
Ak to tu už bolo, tak pardón. Nanašiel som to. Pod týmto názvom som nenašiel ani viac infomrácií, takže predpokladám, že názov prototypu bude iný.
Zdroj VW Magazín.
Ak to tu už bolo, tak pardón. Nanašiel som to. Pod týmto názvom som nenašiel ani viac infomrácií, takže predpokladám, že názov prototypu bude iný.
Naposledy upravil(a) Krystof dne 03 srp 2006, celkem upraveno 1 x.
...to se ale loupežníku připravuješ tak o sedmdesát procent produkce aut.Italové dělaj pro Aston Martin(Pininfarina,Bertone,Zagato),byli strůjcem spousty designů pro VW-např.VW Golf I byl Italdesign,BMW 3.0 CSL,Škoda,atd.Lugen píše:Dobrá práce, zas nějaká novinka, velice zajímavé. Myslím že to tu ještě nebylo...
...jen co se týče mého názoru na to auto... ...já nějak nemusim když se v autech motaj makaróni...
Je fakt,je designy od Giugiaro sou asi nejvíc sci-fi.To rozhodně ale neubírá nic na tom,že italský designy sou podle mě a spousty jiných to nejlepší,co kdy vzniklo...
Důležitý je ještě říct,že víc automobilově zapálenej národ neexistuje.
Samozřejmě se tim nesnažim říct,že máš nějaký zcestný názory.Je to tvůj pohled na věc a respektuju ho...
You can't win 'em all...
...já,a pokud sem to dobře pochopil i John sme to mysleli takhle:
Lamborghini P400 Miura SV (150 Made March 1971-Oct 1973)
TECHNICAL SPECIFICATIONS
Lamborghini P 400 SV Miura
ENGINE
Type 60° V12
Transversely Mounted
Mid-Engined
DOHC per bank
Valves 2 per cylinder
Bore/Stroke 82mm x 62mm
Capacity 3,929cc
Max power 385bhp @ 7,850rpm
Compression 10.7:1
Carburation 4 Weber 3 Throat, 40 IDL 3 L
4 Webers 40 IDA 30
TRANSMISSION
Gearbox 5-speed + reverse
All-Syncromesh
Clutch Single dry plate
hydraulically operated
Differential ZF-type limited slip in unit with
engine/transmission
STRUCTURE
Chassis Welded Box Section
Body Aluminum
Builder Bertone
Suspension Independent, coil springs
and telescopic shock absorbers
Axle Ratio 11/45
Brakes Girling ventilated discs
Wheels Campagnolo Cast Magnesium
Tires FR 70 VR 15
Pirelli Cinturato
MEASUREMENTS
Overall Length 4390 mm / 171.2 in
Overall Width 1780 mm / 69.4 in
Overall Height 1100 mm / 42.9 in
Wheelbase 2505 mm / 97.7 in
Front Track 1410 mm / 55 in
Rear Track 1540 mm / 60 in
Weight 1245 kg / 2739 lb
Fuel Tank 80 L / 21 gal
PERFORMANCE
Top speed 290 km/h / 179.8 mph
...Kryštofe promiň mi tenhle offtopic,ale nějak sem si nemoh pomoct.Chtěl sem přidat nějaký foto tý káry kterou si začal,ale nějak nemůžu nic najít.Pokud by tě to nějak vytáčelo,nech to smáznout...
Lamborghini P400 Miura SV (150 Made March 1971-Oct 1973)
TECHNICAL SPECIFICATIONS
Lamborghini P 400 SV Miura
ENGINE
Type 60° V12
Transversely Mounted
Mid-Engined
DOHC per bank
Valves 2 per cylinder
Bore/Stroke 82mm x 62mm
Capacity 3,929cc
Max power 385bhp @ 7,850rpm
Compression 10.7:1
Carburation 4 Weber 3 Throat, 40 IDL 3 L
4 Webers 40 IDA 30
TRANSMISSION
Gearbox 5-speed + reverse
All-Syncromesh
Clutch Single dry plate
hydraulically operated
Differential ZF-type limited slip in unit with
engine/transmission
STRUCTURE
Chassis Welded Box Section
Body Aluminum
Builder Bertone
Suspension Independent, coil springs
and telescopic shock absorbers
Axle Ratio 11/45
Brakes Girling ventilated discs
Wheels Campagnolo Cast Magnesium
Tires FR 70 VR 15
Pirelli Cinturato
MEASUREMENTS
Overall Length 4390 mm / 171.2 in
Overall Width 1780 mm / 69.4 in
Overall Height 1100 mm / 42.9 in
Wheelbase 2505 mm / 97.7 in
Front Track 1410 mm / 55 in
Rear Track 1540 mm / 60 in
Weight 1245 kg / 2739 lb
Fuel Tank 80 L / 21 gal
PERFORMANCE
Top speed 290 km/h / 179.8 mph
...Kryštofe promiň mi tenhle offtopic,ale nějak sem si nemoh pomoct.Chtěl sem přidat nějaký foto tý káry kterou si začal,ale nějak nemůžu nic najít.Pokud by tě to nějak vytáčelo,nech to smáznout...
Naposledy upravil(a) Petr914 dne 22 čer 2006, celkem upraveno 4 x.
You can't win 'em all...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
ešte doplním tech.list Miuri : predné svetlá fiat 850.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
tak to zacyklíme: Karmann Cheetah má svůj samostatný článek
Naposledy upravil(a) yahoďák dne 03 srp 2006, celkem upraveno 1 x.
...tákže začnem něčim...čim bych asi moh zrovna já začít?Moh bys začít něčim,v čem jede Porsche 914 vole...
Volkswagen-Porsche Tapiro, Itálie 1970
Dvoudveřové dvoumístné kupé, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol. Vzduchem chlazený plochý šestiválec (boxer) Porsche Bonomelli Tuning s rozvodem OHC, objem 2400 cm³, výkon 162 kW (220 koní) při 7200 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, rozchod 1380/1460 mm, vnější rozměry 4060x1760x1110 mm, hmotnost 950 kg, maximální rychlost 246 km/h.
Experimentální prototyp s křídlovými dveřmi, karosérie Ital Design, mechanika VW−Porsche 914, motor upravila italská firma Bonomelli (objem byl zvýšen ze dvoulitru na 2,4 litru).
Materiál použit z webu auta5p.car.cz
Volkswagen-Porsche Tapiro, Itálie 1970
Dvoudveřové dvoumístné kupé, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol. Vzduchem chlazený plochý šestiválec (boxer) Porsche Bonomelli Tuning s rozvodem OHC, objem 2400 cm³, výkon 162 kW (220 koní) při 7200 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, rozchod 1380/1460 mm, vnější rozměry 4060x1760x1110 mm, hmotnost 950 kg, maximální rychlost 246 km/h.
Experimentální prototyp s křídlovými dveřmi, karosérie Ital Design, mechanika VW−Porsche 914, motor upravila italská firma Bonomelli (objem byl zvýšen ze dvoulitru na 2,4 litru).
Materiál použit z webu auta5p.car.cz
You can't win 'em all...