Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatérské
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
Je to už 11 let co v tomto topicu byla zmínka o jedné kreaci.
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?p=29768#p29768
V současné době je v muzeu techniky v Telči.
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?p=29768#p29768
V současné době je v muzeu techniky v Telči.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
Kdf 1940? Jestli je to skutecne tak, tak mi to prave podlomilo kolena. Ono, co vlastne jineho udelet s jednim z prvnich kadouru v tuhe komunisticke dobe padesatych let,ze?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
Ja tohle beru s rezervou, to je jako brouk 1303 z roku 1959, a to je kazdy druhy auto.....
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
A přitom všichni vědí, že 1303 není broukAndy píše:Ja tohle beru s rezervou, to je jako brouk 1303 z roku 1959, a to je kazdy druhy auto.....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
To mas pravdu, neni, je to super brouk
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
asi je cas na navstevu
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
Ale je to tvarově pěkně udělané, pán měl vkus a cit. Inu, malíř
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
kdysi na attacku v Jindřichově Hradci na sprintech natrhl pr... kdejakým jiným autům. Byla v tom tuším nějaká vydechlá 1300, ale je to hodně lehký
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
Tak to jsi mi Praku udělal velkou radost. Při představě, že tam je osazena KDF převodovka a devítistovka motor mne začaly napadat nepěkné myšlenky. Takto mohu v klidu spát
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
no převodovka řadila nějak blbě
takže klidně mohla být bez synchronů a motor může ležet pod ponkem
takže klidně mohla být bez synchronů a motor může ležet pod ponkem
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
OK, nad ránem se tam podívám s baterkou, sadou klíčů a příručním hevírkemprak píše:no převodovka řadila nějak blbě
takže klidně mohla být bez synchronů a motor může ležet pod ponkem
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
Ano viděl jsem to auto na Attacku, jak píše Prak. Co si pamatuji, tak podvozek byl skutečně z Kaďoura a motor byl broučí. Jestli 1300 nebo 1200 to si přesně nepamatuji. Převodovka byla z kdF82 bez synchronů a už v té době jsem obdivoval jak ten člověk, který se zúčastnil závodů ve sprintu, tam ty kvalty láduje. To byl skutečně koncert. Bylo vidět, že řidič je s tím vozem srostlý. Prostě paráda.
Zklamu Vás však s tím rokem výroby. Nebyl to rok 1940 ale rok 1943. Takže žádná 900 pod ponkem se asi nebude konat.
Zklamu Vás však s tím rokem výroby. Nebyl to rok 1940 ale rok 1943. Takže žádná 900 pod ponkem se asi nebude konat.
Co přijde dál???
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
Inšpiráciu prevzal majster asi z Minora LeMans (toto nedocenené vozidlo s 2. miestom zo závodu Le Mans z roku 1949). Nakoklo v 50-tych rokoch bol motoristický šport v CS úplne zdecimovaný
(napr. VC Ceskoslovenska na Masarykovom okruhu) boli vtedajšími amatérskymi "pretekármi " takéto stavby nevyhnutné a jedine možné. Oficiáne sa sem závodné autá nedostali a pretekalo sa na takýchto stavbách, alebo na predvojnových autách.
(napr. VC Ceskoslovenska na Masarykovom okruhu) boli vtedajšími amatérskymi "pretekármi " takéto stavby nevyhnutné a jedine možné. Oficiáne sa sem závodné autá nedostali a pretekalo sa na takýchto stavbách, alebo na predvojnových autách.
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re:
Děkuji Lišákovi za "Barvínka", po letech identifikován další zajímavý kousek.
Ve stejné době, kdy jsme ho začali probírat, jsem zde zveřejnil dobovku Delfosse:
Taky jsem tehdy psal, že výrobce (Delfosse-Werfl, Düsseldorf) stavěl závodní čluny. Stavěl a to poměrně zajímavé, ale na to se podívejte v topiku o plavidlech s VW pohonem
Ve stejné době, kdy jsme ho začali probírat, jsem zde zveřejnil dobovku Delfosse:
Po pár letech jsem se dopátral dalších obrázků a malinko informací: Plexi bubliny místo předního skla potvrzují závodní ambice vozu. Postaveno někdy v padesátých letech, VW motor osazen čtyřmi karburátory, maximální rychlost 80mph.yahoďák píše:
Taky jsem tehdy psal, že výrobce (Delfosse-Werfl, Düsseldorf) stavěl závodní čluny. Stavěl a to poměrně zajímavé, ale na to se podívejte v topiku o plavidlech s VW pohonem
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatérské
Dolfosse se většině lidí zdá ošklivej...ale může být i hůř!
První kreace je patrně amatérská, autor neznámy, foceno ve Vídně brzy po válce, základem je údajně Kubelwagen. Tady asi Hebmüller neopisoval: Druhý výtvor je z Německa, autor opět neznámý:
První kreace je patrně amatérská, autor neznámy, foceno ve Vídně brzy po válce, základem je údajně Kubelwagen. Tady asi Hebmüller neopisoval: Druhý výtvor je z Německa, autor opět neznámý:
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
Říkal, že to je hodně lehký vem si jenom stěhovací popruhySam píše:OK, nad ránem se tam podívám s baterkou, sadou klíčů a příručním hevírkemprak píše:no převodovka řadila nějak blbě
takže klidně mohla být bez synchronů a motor může ležet pod ponkem
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatérské
další kreace, o poznání elegantnější, pravděpodobně z Rakouska, autor (asi) neznámý:
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatér
Majitel této stavby je.Slávek Přibyllišák píše:Je to už 11 let co v tomto topicu byla zmínka o jedné kreaci.
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?p=29768#p29768
V současné době je v muzeu techniky v Telči.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatérské
Přestavba poněkud brutální, leč účelná... z brouka postavený pickup z Brazílie:
Re: Dobové karosářské kreace na podvozku VW/Kdf-profi/amatérské
a to má 4 rychlosti vzad a 1 vpřed?
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige