Potřebuju radu 2.0 L , 4 valec , typ T4 , kod motoru CU
Porsche 912 - moje soukromá fascinace
"spärporsche" - 911ka se čtyřválcem
Sámnevím proč...vždy? je to takovej o málo lepší...brouk
Sámnevím proč...vždy? je to takovej o málo lepší...brouk
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 03 lis 2004, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
Potřebuji radu mam 2 litr T4 , 4 valec boxer , vzducháč , kod motoru CU , není tady někdo kdo umí seštelovat ventily plus rozdělovač? Nevím jestli tam jsou hydra , možná jo. Kolik má být vůle když to změřím ventilovou měrkou?
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
CU by měl mít hydra,a seřízení předstihu stroboskopem,za předpokladu že vše těsní a karbce jsou v pořádku
Potřebuju radu 2.0 L , 4 valec , typ T4 , kod motoru CU
Dobrý den, potřebuji radu mam motor 2.0 , 4 valec, vzducháč, typ T4 , Kod motoru CU.
Potřeboval bych vědět utahovací moment hlavy válců a jaké mají být vůle na ventilech , možná tam mám hydra nevím , ale i tak tam nějaká vule má určitě bejt ne? Ventilové měrky mám tak potřebuji vědět kolik.
Popřípadě jestli se tady najde někdo kdo to umí seštelovat i s rozdělovačem v okruhu 100 km od Žatce (ustecký kraj).
Díky za info . Tel 607585494
Potřeboval bych vědět utahovací moment hlavy válců a jaké mají být vůle na ventilech , možná tam mám hydra nevím , ale i tak tam nějaká vule má určitě bejt ne? Ventilové měrky mám tak potřebuji vědět kolik.
Popřípadě jestli se tady najde někdo kdo to umí seštelovat i s rozdělovačem v okruhu 100 km od Žatce (ustecký kraj).
Díky za info . Tel 607585494
Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!
pokud tam jsou hydra, tak půjde VELMI pomaličku zamáčknout tyčka zdvihátka (hydro se vymáčkne na doraz)....ale jak říkáš, v CU by být měly. U hyder se vůle nenastavuje (proto tam jsou hydra), ale dělá se tam nějaké takovéto utažení naplno a pak povolení o x závitů, aby bylo hydro tak akorát napružené....
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: Potřebuju radu 2.0 L , 4 valec , typ T4 , kod motoru CU
vůle ventilů. V podstatě 0+ 2 otáčky viz video. pošli e-mail - pošlu návody v němčine. Hlava 30 Nm.
https://www.youtube.com/watch?v=2vkjuQ-A2QY
https://www.youtube.com/watch?v=2vkjuQ-A2QY
Re: Potřebuju radu 2.0 L , 4 valec , typ T4 , kod motoru CU
Jak mam poznat jestli to má určitě hydra ?
Re: Potřebuju radu 2.0 L , 4 valec , typ T4 , kod motoru CU
Sundej viko ventilů a neotevřený vahadlo zmačkni do tyčky, mělo by pružit.
Re: Potřebuju radu 2.0 L , 4 valec , typ T4 , kod motoru CU
Sundej viko ventilů a neotevřený venti/vahadlo zmačkni do tyčky, mělo by pružit.
Re: Potřebuju radu 2.0 L , 4 valec , typ T4 , kod motoru CU
sundej víko, odšroubuj jedny vahadla, vyndej trubku tyčky zdvihátek a podívej se do bloku, případně zkus tyčkou pomaličku tlačit do zdvihátka. Pokud se zamáčkne (má tam tuším 1-2cm vůli) tak máš hydra. Pokud se ani nehne, tak mechaniku. Jediný další (a 100% jistý způsob) je rozpůlit blok, ale to už je kanónem na vrabce.
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: Potřebuju radu 2.0 L , 4 valec , typ T4 , kod motoru CU
Dneska rozebráno , hydra tam nejsou. Netušíte s čeho je origo ten motor 2L , 4 valec. Vzducháč, KOD CU , bez hydroštelu. Typ T4 .
Re: Porsche 912 - moje soukromá fascinace
Dobrý den sháním nějakého odborníka přes motory porsche a to konkretne 914, motor 4 válec , boxer , vzducháč , 2L.
Re: Porsche 912 - moje soukromá fascinace
těbuch.. esli mas dost penez, casu a trpelivosti tak vim o trech..
- mhepp
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 297
- Registrován: 25 zář 2007
- Bydliště: Předklášteří / Brno
Re: Potřebuju radu 2.0 L , 4 valec , typ T4 , kod motoru CU
Motory s kódem CU se dávaly určitě do T3 - tam se dávaly ještě CV (taky 2.0l) a 1.6l CT a CZ (myšleno vzducháče). Do T2 byly motory 2.0l označené CJ.
Pokud vím, tak CU se dělaly jen s hydroštely, takže je možné, že se mýlím, nebo se v tom motoru někdo hrabal a hydra nahradil, nebo je to úplně jiný motor a je přeznačený z důvodu harmonizace dokladů...
Pokud vím, tak CU se dělaly jen s hydroštely, takže je možné, že se mýlím, nebo se v tom motoru někdo hrabal a hydra nahradil, nebo je to úplně jiný motor a je přeznačený z důvodu harmonizace dokladů...
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Porsche 912 - moje soukromá fascinace
No potřebuju jen vědět jaky motor mam doma jelikož to mam na trike - tříkolce a je tam jinej kod motoru aby jim to sedělo s TP.
Re: Porsche 912 - moje soukromá fascinace
hod foto sem, tre se Te postesti..
Re: Potřebuju radu 2.0 L , 4 valec , typ T4 , kod motoru CU
tohle opravdu vypadá na "co dům dal" - možná by ještě pomohlo číslo bloku a vačkové hřídele....
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: Porsche 912 - moje soukromá fascinace
To by to muselo jít dát sem foto