zkracování plynového, spojkového lanka a lanka ruční brzdy
- kojak
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 268
- Registrován: 31 říj 2008
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
zkracování plynového, spojkového lanka a lanka ruční brzdy
ahoj - prosím jakým způsobem se zkracují lanka na menší rozměr ?? (zkrácenej podvozek )
děkuju za radu KOJAK
děkuju za radu KOJAK
plnim si své sny-dělejte to taky
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: zkracování plynového, spojkového lanka a lanka ruční brzdy
A pokud jsi líný někam něco odvážet, a jako že lenost je motorem pokroku, tak můžeš jen zastříhnout konce lanka a nalisovat na ně nové válečky které ti soustružník vytočí. A pokud jsi ještě línější i k soustružníkovi chodit, tak si opravíš a nalisuješ i ty odstříhnuté válečky, jen budou o pár mm kratší.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: zkracování plynového, spojkového lanka a lanka ruční brzdy
No jo , ale jak nalisovat? Ve sveráku? Ten to zmáčkne jen ze dvou stran! Kdysi jsem mel pújčené lisovací klešte a ty to zmáčkly hezky ze 4 stran,jenže už se k nim nedostanu.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: zkracování plynového, spojkového lanka a lanka ruční brzdy
Lenoch si koupí za pár stovek lisovací kleště, všetečka si vyrobí přípravek a máčkne pod lisem.
Já kupoval pákové kleště v Alzasoftu. Přišlo mi to jako dost bizardní výzva ale dorazilo nad očekávání kvalitní zpracování.
Na malé průměry používám krimpovací kleště z dob 10Base-2 Ethernetu.
Já kupoval pákové kleště v Alzasoftu. Přišlo mi to jako dost bizardní výzva ale dorazilo nad očekávání kvalitní zpracování.
Na malé průměry používám krimpovací kleště z dob 10Base-2 Ethernetu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: zkracování plynového, spojkového lanka a lanka ruční brzdy
No jo když kvúli pár lisováním za život,aby se mi tady válely klešte za pár tisíc se mi moc nechce. A přípravek, aby to zmáčkl ze 4 stran si moc jednoduchou výrobu představit nedovedu.A taky se občas delají brždová lana pro mech brzdy a tam už to musí opravdu držet. I když teď jsem videl nejaké hydraulické kl.za asi 1200kč.Dřív to stálo tak 5000kč
Re: zkracování plynového, spojkového lanka a lanka ruční brzdy
když jsem onehdy (ještě předtím než jsem si do foroty nechal udělat lana na míru na Zbraslavi)
řešil spojkový lano na kajak, tak jsem jedno lano z brouka zkracoval na straně oka u pedálů
nechal sem z oka čouhat cca 2cm sesadil sem to dohromady aby se prameny trochu propojily a zaletoval mosazí
je to v buggy dotedka a drží to
řešil spojkový lano na kajak, tak jsem jedno lano z brouka zkracoval na straně oka u pedálů
nechal sem z oka čouhat cca 2cm sesadil sem to dohromady aby se prameny trochu propojily a zaletoval mosazí
je to v buggy dotedka a drží to
... a vůbec !
Re: zkracování plynového, spojkového lanka a lanka ruční brzdy
Tohle by sbad melo zalisovat všechno. Spojkové,brzdové,ručnobrzdové lanka, 8tun, hydraulika,1200kč
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: zkracování plynového, spojkového lanka a lanka ruční brzdy
Kufirek a kleste zahodis a nechas si jen ty celisti a budes je mackat dilenskym lisem. To se uz vejde i do preplnene dilny.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912