Fittipaldi 3200

Pro všechna vozidla a zařízení s libovolným počtem kol, poháněná vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche.
Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

koukam ze se s tim asi pekne vyblbli
na jedny fotce jsou tam jednohkomorovy karburatory
a mozna i jednokanal
a na ty od SO545 uz jsou nejaky dvojity karbce
... a vůbec !

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

výborně, chválím postřeh, mě na té "mojí" fotce taky zarazilo to hubené sání.

Ale furt mi vrtá hlavou ten nápis 1600cc...
Obrázek

Uživatelský avatar
VWenca
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 488
Registrován: 19 bře 2005
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od VWenca »

Pětišroub píše:taky jsem si všim..400 koní je 400 koní. Ta budka měla 17 kilo, natolik španělsky rozumím:)
Až na to,že je to portugalsky.
Postavili "to" za 2 týdny.
400 koní ze 2 motorů 1,6, výkonová hmotnost cca 1 kg na 1 PS ,jezdilo to na metanol,převodovka Porsche RSK, později provedeny úpravy motoru kitem Okrasa na 2,2 / 4,4 litru, 4 dvojité karburátory Weber 45, chladiče oleje ptřesunuty z důvodu nutnosti vylepšení chlazení válců.Výkon určitě přes 200 koní, celkem přes 400.
V roce 1969 se při kvalifikaci na 1000 km de Guenabará umístil Wilson Fittipaldi druhý před auty jako Ford GT 40,Lola t-70.Závod ale nedokončil pro poruchu převodovky.
V lednu 1970 při zkouškách se porouchal jeden z motorů,což se pak opakovalo ještě několikrát.
V březnu Fittipadiovic kluci odjeli do evropy , koupil "to" od nich jezdec Adu Celso, závodník na motorkách , vyměnil motor, odjel několik závodů s pozitivním výsledkem. Pak auto stálo jako dekorace před školou pilotů na okruhu Interlagos. Dnes existuje jen jeho replika , vzpomínky a pár fotek.

Uživatelský avatar
knopiš2
Příspěvky: 92
Registrován: 12 lis 2007
Bydliště: Vysočina...hrad Pernštejn na dohled
Kontaktovat uživatele:

Re: Fittipaldi 3200

Příspěvek od knopiš2 »

Trochu jsem brouzdal po netu a narazil na "něco" co by mohlo být ono, nebo replika-nepřekládál jsem to zatím.
Každopádně zajímavý auto.
Má to svařený 2 bloky. Podvozek FormuleVee. Přesto navlečená kastla.
odkaz zde: http://salomaconnection.com.br/2009/01/ ... ing-day-2/
...plná čára není zeď...

NIKDY NEODKLÁDEJ RADOST

Uživatelský avatar
knopiš2
Příspěvky: 92
Registrován: 12 lis 2007
Bydliště: Vysočina...hrad Pernštejn na dohled
Kontaktovat uživatele:

Re: Fittipaldi 3200

Příspěvek od knopiš2 »

...plná čára není zeď...

NIKDY NEODKLÁDEJ RADOST

Uživatelský avatar
knopiš2
Příspěvky: 92
Registrován: 12 lis 2007
Bydliště: Vysočina...hrad Pernštejn na dohled
Kontaktovat uživatele:

Re: Fittipaldi 3200

Příspěvek od knopiš2 »

Další info a foto "dvojitých" motorů

http://www.914world.com/bbs2/index.php? ... 50515&st=0
...plná čára není zeď...

NIKDY NEODKLÁDEJ RADOST

Odpovědět