axoun píše:Chytlo mě to už dávno když ve Vlaštovce vysílali dokument z výpravy pánů Zikmunda a Hanzelky do Mongolska...
Vlaštovku jsem neměl možnost sledovat, létala po obrazovce v době, kdy jsem já létal buď na chalupě (dříve), nebo po Brdech či jíných hustých hvozdech (později) nebo skalách a horách ČSSR vyšších či nižších (do vojny),(tam jsem ale nakonec nelétal). Zkrátka nebyl jsem žádné dítě ulice, které tráví volný čas buď tam, nebo u TV. Možná proto, že jsme měli jen ČB. Byl jsem zkrátka ošizen a o H+Z jsem se pořádně dozvěděl asi až po 89 . Ačkoliv , v tátově knihovně mělo pár jejich knih čestné místo
Já měl možnost Vlaštovku sledovat během oblékání se na cyklistické tréninky. Hromadné odjezdy na mnohdy celodenní "výlety" byly v deset od Benzinky. Vlaštovka běžela od půl 9 do deseti, takže to bylo tak akorát... Československá televize studio Košice měla ty Vlaštovky beztak nejlepší.
Naposledy upravil(a) axoun dne 02 črc 2007, celkem upraveno 1 x.
yahoďák píše:ale tenhle pán (nemůžu mu zrovna přijít na jméno) má Škoda Bebeta i Tatru 804, resp. tu T804 o níž mnoho tatrováků tvrdí, že si to postavil sám doma z 805, zatímco on tvrdí, že je to jediný kus postavený extra pro Čepičku ve vojenském opravárenském závodě Zlaté Moravce. Ostatních několik dochovaných kusů T804 je opravdu jiného provedení, viz fotky výše....
jo to je von
rad bych to tu trochu osvetlil...Tatru 804 ma pan Randa z Chocerad..puvodem je ze slovenska...Tater 804 se podle nej a podle Koprivnice vyrobilo 10 kusu..9 jich slo na testy do Ruska, kde zrejme doslouzili a jedna zustala u nas...On ji nasel prave nekde na Slovensku u nejakeho hajneho..nemela puvodni motor...shanel auto do lesa tak ji koupil..poslal fotky do Koprivnice a tam mu rekli ze je to jediny prototyp co zustal u nas...ma v tom tedy motor z klasicky T603...original byl udajne necim jiny...a toho stabaka T805 pro generala Cepicku a Skodu Babeta ma jeho bracha Hubert Randa...u obou jsme asi pred 6 lety byli a s tou Babetou nas vozil...neskutecny auto...je to hajny a v lese ma takovou svoji trat a jak to tam vozil...byl to zazitek...ale i ta Babeta neni original...upravil si ji cili kdyz za ni v tu dobu chtel 450 tisic tak mu to nikdo nedal
yahoďák píše:ale tenhle pán (nemůžu mu zrovna přijít na jméno) má Škoda Bebeta i Tatru 804, resp. tu T804 o níž mnoho tatrováků tvrdí, že si to postavil sám doma z 805, zatímco on tvrdí, že je to jediný kus postavený extra pro Čepičku ve vojenském opravárenském závodě Zlaté Moravce. Ostatních několik dochovaných kusů T804 je opravdu jiného provedení, viz fotky výše...
rad bych to tu trochu osvetlil...Tatru 804 ma pan Randa z Chocerad..puvodem je ze slovenska...Tater 804 se podle nej a podle Koprivnice vyrobilo 10 kusu..9 jich slo na testy do Ruska, kde zrejme doslouzili a jedna zustala u nas...On ji nasel prave nekde na Slovensku u nejakeho hajneho..nemela puvodni motor...shanel auto do lesa tak ji koupil..poslal fotky do Koprivnice a tam mu rekli ze je to jediny prototyp co zustal u nas...ma v tom tedy motor z klasicky T603...original byl udajne necim jiny...a toho stabaka T805 pro generala Cepicku a Skodu Babeta ma jeho bracha Hubert Randa..
Brocenaku, díky za osvětlení, zejména personální, to jsem netušil, že se jedná o dva různé lidi, natož bratry...dobrá rodina
Nicméně mě zarazilo, že píšeš, že se dochovala jen jedna 804, já si pamatoval, že jsem na vlastní oči viděl 805 štábák a dvě 804...tak jsem zapátral a zjistil to, co mi tenkrát ještě net neřekl...ona je to jedna 804... a jedna 803, rovněž prototyp:
jj jsou dva...jeli jsme puvodne za tim Randou co ma T804...docetli jsme se to nekde v novinach a on nas potom odkazal na jeho bratra, ze ma taky neco zajimavyho...povedena rodinka...bydli kousek od sebe...Hurbert co ma toho stabaka a Babety je starsi a tak se toho zbavuje a chce si uzit penez dokud mu to zdravi dovoli...
nn paragana nemame...mame jen valniky...meli jsme par skrini i radiovozu, ale slo to pryc...obcas je vyuzivame na polinka nebo na vyhlidkovy jizdy...byly i casy kdy s tim tata jezdil na plesy...nalozil vesnici a jelo se