Nekteri si jiste pamatuji muj prispevek z pikniku u Dennyho Akera,byvaleho automobiloveho zavodnika
VW/Porsche dealera.Daval jsem fotografii brouka z r.63,teda hlavne jeho motoru,ktery pochazi z
Porsche 356 Carrera.
Nekteri ridici Porsche 356 a Spyderu byli flustrovani z duvodu "naladovosti"tohoto motoru a v nejednom pripade
doslo zadosti o vymenu motoru za klasicky.
A to je pripad kdy v r.1965 prijel k Dennymu do dilen ridic P356 Carrery 59 a stezoval si na svuj naladovej motor
a chtel ho vymenit za klasicky.V te dobe mel Denny na dvore vrak vozu P356 Coupe po nehode z nehoz pouzil zanovni
neporuseny motor pro vymenu,stastny zakaznik zaplatil,odjel a Four-Cam zustal dennymu.
Ten nevahal a hned se rozhodnul ho namontovat do dva roky stareho brouka,dneska rika,ze s tim mel tolik prace,
ze by se do toho uz nikdy nepustil.Motorovy prostor musel byt rozsiren,museli se vyrobit nove plechy k ucinnemu
chlazeni,na prave strane se musel udelat hrb na kapote aby bylo misto pro pravy carburator Weber 40 DCM1,za
zadni sedackou namontovat hlinikovy tank s termostatem na olej pro mazani motoru(dry-sump system).
Vetsi brzdy z P356A posilily zastavit drive tezsiho a silnejsiho 105Hp brouka,prevodovka VW zustala zachovana.
Palubova deska byla upravena pro vsazeni instrumentu z Carrery,radio Bendix Saphire zustalo zachovano a z ceho je
volant si jiz Denny nepamatuje.Teplo obstaravalo benzinove topeni Southwind(aftermarket),ktere se dodavaly jako
standart pro vozy vyvazene na Aljasku.
Barva je Mercedes stribrna,aby vozu dodala sportovni charakter a pneu 165-15 Continental radial-tehoz casu nova technologie
(2 pneu jsou original z r.65).
Denny vuz uzival pro denni jezdeni do r.68,kdy jel Denny na lyzovani a cestou se protocilo lozisko na klikove hridely.Po oprave
bylo rozhodnuto,ze auto jde do duchodu a po GO motoru ma do dnes najeto pouze 5.000 mil
Clanek vysel v casopise Ultra VW tento mesic z pera a fotoaparatu Stephana Szantaije,s kterym jsem se loni seznamil a dostal od nej jim
podepsanou knihu"Demon Bugs".Zaroven je tam dalsi clanek s obrazky o celem pikniku na kterem bohuzel chybi muj Helmut,
protoze se krcil v koutku
Beetle 63 Four-Cam
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Beetle 63 Four-Cam
paráda, zvenku nenápadný dědek a přitom je na něm odvedeno spousty práce a pojede náramně.
PS: druhý obrázek odspoda je vhůru nohama
PS: druhý obrázek odspoda je vhůru nohama
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Beetle 63 Four-Cam
Mas pravdu predsedo a zrovna je tu zaber na jeden ze zapalovacich systemu Perma-Tune,ktery oproti
originalnimu zapalovani Judson dava "horkou jiskru",oproti zapalovani Judson,ktere bylo neuspokojive
a nejednomu motoru zpusobilo proderaveni pistu pri studenem -ostrem behu.
originalnimu zapalovani Judson dava "horkou jiskru",oproti zapalovani Judson,ktere bylo neuspokojive
a nejednomu motoru zpusobilo proderaveni pistu pri studenem -ostrem behu.
Vwase nocni sichta...