Porsche typ 695 T7
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Porsche typ 695 T7
Porsche 695 vzniklo rukou prvorozeneho syna Ferryho P na pocatku 60tych let. V te dobe jiz 356 bylo na svou dobu nemoderni stare vozidlo a proto se hledaly nove cesty jak oslovit mlade zakazniky. Vznikl tedy tento prototyp ktery vychazi z prodlouzeneho podvozku 356 na kterem je posazena moderni karoserie, Predni cumak je v podstate identicky s nasledujicim modelem, porsche 911. Karoserie je dvoudverova a oproti ostatnim porsche vozum ma plnohodnotne 4 sedadla. Motorizace: plochy 4valec, 2xOHC, dve svicky na komoru, kompresni pomer 9.5:1, karburace 2x Solex 40PJJ, prevodovka 4stupnova, maximalka pres 200km/hod. Nicmene vozidlo bylo moc velke a tezke a proto se v roce 1963 zrodilo mensi ditko pod oznacenim 911.
K Andymu otazce: Karoserie porsche 356 se oznacovaly typovym cislem. Posledni karoserie (predvedena svetu v roce 1962 na 356B) nese karoserii T6. T7 je tedy logickym nasledovnikem teto rady.
K Andymu otazce: Karoserie porsche 356 se oznacovaly typovym cislem. Posledni karoserie (predvedena svetu v roce 1962 na 356B) nese karoserii T6. T7 je tedy logickym nasledovnikem teto rady.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Poznej auto na obrazku...
Je neuveritelny jaky poznatky nekteri z vas maji. Sbohem, jdu se zakopat.......
Re: Poznej auto na obrazku...
Sam píše:karburace 2x Solex 40PJJ
Chyba v překladu. Karburace je Solex PII, na webu to maji blbě.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poznej auto na obrazku...
Kdyz pisu Solex 40 PJJ tak myslim Solex 40 PJJ-4.
Cerpano z 356 The restorer's guide.
Ale pravdu mas, ze tam ma byt PII
Update: a ty Andy neponoukej
Cerpano z 356 The restorer's guide.
Ale pravdu mas, ze tam ma byt PII
Update: a ty Andy neponoukej
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Porsche typ 695 T7
cha, tak to ani já neznám. A já myslel že někdo kvůli podobnosti fontu zkomolil název Solex PII karburátorů (356C, 912).
edit.tak jak to teda je? Já znám Solex PII, tady je Solex PJJ, už jsem se setkal i s označením Solex P11, ale to bude vyložená kravina..
P.S. to by vás na zbytek dopoledne mohlo zaměstnat
edit.tak jak to teda je? Já znám Solex PII, tady je Solex PJJ, už jsem se setkal i s označením Solex P11, ale to bude vyložená kravina..
P.S. to by vás na zbytek dopoledne mohlo zaměstnat
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche typ 695 T7
Ono by to chtelo udelat trestnou vypravu a vozidlo poradne ocihnout. V nekterych vecech se prameny rozchazeji ale daji se vysvetlit tim ze jde o prototyp. Ten motor ktery jsem uvadel se zacal pouzivat az v roce 62, je mozne ze ho rok predtim testovali na T7. Dalsi moznosti je, ze to je opravdu nejaky hybridek a pak by mne to zajimalo jeste vic...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Porsche typ 695 T7
Nechci bejt rejpavej, ale proč je na tej cedulce vedle auta napsáno typ 754 T7 když název topicu je 695 T7
Re: Porsche typ 695 T7
Správná připomínka - v podstatě ta čísla označují shodný model. Vývoj Typu 695 T7 byl zahájen v závěru roku 1959 a v průběhu úprav označení morfovalo na Typ 754 T7, což už byl jezdící prototyp. Typ 695 byla tedy "pracovní verze". Po redesignu zadní části se z vozu stal Typ 901 T8, avšak po protestu ze strany Peugeotu (který poukázal na to, že Porsche užívá "jejich" číslený systém, bylo označení promptně změněno na Typ 911. Zajímavé, že?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Porsche typ 695 T7
..jo, tohle je veselá historka z automobilové historie... u Porscheho to patentované označení s nulou uprostřed zjevně podcenili, protože již měli natištěny i prospekty s označením 901 a některé díly nesou na sobě označení 901..prostě hotová věc.
Celkem nechápu oč těm žabožroutům šlo, 901 byla a dodnes je zcela mimo jejich segment..a tak jsem zvědavej, co budou dělat, až jim dojdou číselné kombinace.... a ony už docházejí, budou v hajzlu a proto tam dají nuly dvě - viz model 1007
Celkem nechápu oč těm žabožroutům šlo, 901 byla a dodnes je zcela mimo jejich segment..a tak jsem zvědavej, co budou dělat, až jim dojdou číselné kombinace.... a ony už docházejí, budou v hajzlu a proto tam dají nuly dvě - viz model 1007
Re: Porsche typ 695 T7
no stejne jako skoda 105 se ve fr prodavala jako skoda 1005 a porsche nechtelo mit dva nazvy (jeden pro ostatni svet a jeden pro frantiky tak to prejmenovali globalne na 911 (coz nevadilo us policajtum .. )) jinak az peugeotu dojdou cisla tak zacnou znovu od jednicky ... to uz se vi ..
"I never fucked anybody over in my life didn't have it coming to them. You got that? All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one."
Re: Porsche typ 695 T7
Myslím, že to nebyla Škoda 1005 ale 1050...dawe82 píše:no stejne jako skoda 105 se ve fr prodavala jako skoda 1005 a porsche nechtelo mit dva nazvy (jeden pro ostatni svet a jeden pro frantiky tak to prejmenovali globalne na 911 (coz nevadilo us policajtum .. )) jinak az peugeotu dojdou cisla tak zacnou znovu od jednicky ... to uz se vi ..
Jednou si stejně koupím busíka...
Re: Porsche typ 695 T7
pravda pravda .... 1050l typ 742... v anglii se to prodavalo jako skoda estelle ... ale to uz je moc ot .. ale dik za opravu ..
"I never fucked anybody over in my life didn't have it coming to them. You got that? All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one."