Porsche typ 695 T7

Pro všechna vozidla a zařízení s libovolným počtem kol, poháněná vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche.
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12189
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Porsche typ 695 T7

Příspěvekod Sam » 17 lis 2010

Porsche 695 vzniklo rukou prvorozeneho syna Ferryho P na pocatku 60tych let. V te dobe jiz 356 bylo na svou dobu nemoderni stare vozidlo a proto se hledaly nove cesty jak oslovit mlade zakazniky. Vznikl tedy tento prototyp ktery vychazi z prodlouzeneho podvozku 356 na kterem je posazena moderni karoserie, Predni cumak je v podstate identicky s nasledujicim modelem, porsche 911. Karoserie je dvoudverova a oproti ostatnim porsche vozum ma plnohodnotne 4 sedadla. Motorizace: plochy 4valec, 2xOHC, dve svicky na komoru, kompresni pomer 9.5:1, karburace 2x Solex 40PJJ, prevodovka 4stupnova, maximalka pres 200km/hod. Nicmene vozidlo bylo moc velke a tezke a proto se v roce 1963 zrodilo mensi ditko pod oznacenim 911.

K Andymu otazce: Karoserie porsche 356 se oznacovaly typovym cislem. Posledni karoserie (predvedena svetu v roce 1962 na 356B) nese karoserii T6. T7 je tedy logickym nasledovnikem teto rady.
Obrázek
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3523
Registrován: 12 kvě 2004

Re: Poznej auto na obrazku...

Příspěvekod Andy » 17 lis 2010

Je neuveritelny jaky poznatky nekteri z vas maji. Sbohem, jdu se zakopat....... :D

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19236
Registrován: 02 led 2003

Re: Poznej auto na obrazku...

Příspěvekod Pětišroub » 17 lis 2010

Sam píše:karburace 2x Solex 40PJJ



Chyba v překladu. Karburace je Solex PII, na webu to maji blbě. :wink:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12189
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Poznej auto na obrazku...

Příspěvekod Sam » 17 lis 2010

Kdyz pisu Solex 40 PJJ tak myslim Solex 40 PJJ-4.
Cerpano z 356 The restorer's guide.
Ale pravdu mas, ze tam ma byt PII :)

Update: a ty Andy neponoukej :)
Přílohy
356-4cam.jpg
photo1-manuel-carburateur-4x3xex3w362566.jpg
photo1-manuel-carburateur-4x3xex3w362566.jpg (17.35 KiB) Zobrazeno 6122 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19236
Registrován: 02 led 2003

Re: Porsche typ 695 T7

Příspěvekod Pětišroub » 17 lis 2010

cha, tak to ani já neznám. A já myslel že někdo kvůli podobnosti fontu zkomolil název Solex PII karburátorů (356C, 912).

edit.tak jak to teda je? Já znám Solex PII, tady je Solex PJJ, už jsem se setkal i s označením Solex P11, ale to bude vyložená kravina..

P.S. to by vás na zbytek dopoledne mohlo zaměstnat :twisted:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12189
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche typ 695 T7

Příspěvekod Sam » 17 lis 2010

Ono by to chtelo udelat trestnou vypravu a vozidlo poradne ocihnout. V nekterych vecech se prameny rozchazeji ale daji se vysvetlit tim ze jde o prototyp. Ten motor ktery jsem uvadel se zacal pouzivat az v roce 62, je mozne ze ho rok predtim testovali na T7. Dalsi moznosti je, ze to je opravdu nejaky hybridek a pak by mne to zajimalo jeste vic...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
coltan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 387
Registrován: 03 srp 2008
Bydliště: Plzeň

Re: Porsche typ 695 T7

Příspěvekod coltan » 17 lis 2010

Nechci bejt rejpavej, ale proč je na tej cedulce vedle auta napsáno typ 754 T7 když název topicu je 695 T7 :?:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19236
Registrován: 02 led 2003

Re: Porsche typ 695 T7

Příspěvekod Pětišroub » 17 lis 2010

Správná připomínka - v podstatě ta čísla označují shodný model. Vývoj Typu 695 T7 byl zahájen v závěru roku 1959 a v průběhu úprav označení morfovalo na Typ 754 T7, což už byl jezdící prototyp. Typ 695 byla tedy "pracovní verze". Po redesignu zadní části se z vozu stal Typ 901 T8, avšak po protestu ze strany Peugeotu (který poukázal na to, že Porsche užívá "jejich" číslený systém, bylo označení promptně změněno na Typ 911. Zajímavé, že?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8700
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Porsche typ 695 T7

Příspěvekod yahoďák » 17 lis 2010

..jo, tohle je veselá historka z automobilové historie... u Porscheho to patentované označení s nulou uprostřed zjevně podcenili, protože již měli natištěny i prospekty s označením 901 a některé díly nesou na sobě označení 901..prostě hotová věc.
Obrázek
Celkem nechápu oč těm žabožroutům šlo, 901 byla a dodnes je zcela mimo jejich segment..a tak jsem zvědavej, co budou dělat, až jim dojdou číselné kombinace.... a ony už docházejí, budou v hajzlu a proto tam dají nuly dvě - viz model 1007 :twisted:
Obrázek

dawe82
Příspěvky: 139
Registrován: 10 dub 2010

Re: Porsche typ 695 T7

Příspěvekod dawe82 » 24 lis 2010

no stejne jako skoda 105 se ve fr prodavala jako skoda 1005 a porsche nechtelo mit dva nazvy (jeden pro ostatni svet a jeden pro frantiky tak to prejmenovali globalne na 911 (coz nevadilo us policajtum .. :D)) jinak az peugeotu dojdou cisla tak zacnou znovu od jednicky ... to uz se vi .. :)
"I never fucked anybody over in my life didn't have it coming to them. You got that? All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one."

MiHo
Příspěvky: 228
Registrován: 31 říj 2009
Bydliště: Žižkovw

Re: Porsche typ 695 T7

Příspěvekod MiHo » 24 lis 2010

dawe82 píše:no stejne jako skoda 105 se ve fr prodavala jako skoda 1005 a porsche nechtelo mit dva nazvy (jeden pro ostatni svet a jeden pro frantiky tak to prejmenovali globalne na 911 (coz nevadilo us policajtum .. :D)) jinak az peugeotu dojdou cisla tak zacnou znovu od jednicky ... to uz se vi .. :)


Myslím, že to nebyla Škoda 1005 ale 1050...
Jednou si stejně koupím busíka...

dawe82
Příspěvky: 139
Registrován: 10 dub 2010

Re: Porsche typ 695 T7

Příspěvekod dawe82 » 24 lis 2010

pravda pravda .... 1050l typ 742... v anglii se to prodavalo jako skoda estelle ... ale to uz je moc ot .. ale dik za opravu .. :)
"I never fucked anybody over in my life didn't have it coming to them. You got that? All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one."


Zpět na “VWzduchem chlazený zbytek”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host