NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
no pěkně jste si to užili pokud někdo sliboval, že dojede a nedojel tak jsem to já a klidně mě kamenujte... jinak věřte, že není vše dnům konec...takže všichni to máte krásně veliký
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
Koukám, Boubák může jezdit sprinty i s broukama Alespoň dle poměru váha/výkon Jen tak dál!
Přijel bych, jak sliboval jsem, leč výplata přišla až dnes
Přijel bych, jak sliboval jsem, leč výplata přišla až dnes
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
O tobe jsme mluvili, a vsichni jsme se schodli za ject 200 kilaku v desti (predvoved byla dost spatna) ovalem by nebylo moc rozumnyLeer píše:no pěkně jste si to užili pokud někdo sliboval, že dojede a nedojel tak jsem to já a klidně mě kamenujte... jinak věřte, že není vše dnům konec...takže všichni to máte krásně veliký
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
Jak na to tak koukám, byl jsem na tom vlastně nejhůř. 20,65 kg na kilčo!!!!m.k. píše:Ještě přidám klasický údaj "sportovních vozidel", poměr hmotnosti a výkonu.
Ve sprintech tj to určitě dost znát.
Vozidlo:................................. Hmotnost (kg):............Výkon (PS).............kg/1PS
Bus 1973, typ Kombi...................1325..........................91,9.....................14,41
Brouk 1303 1973, typ Sedan........... 890..........................43,1.....................20,65
Brouk 1303 1973, typ Cabrio...........930..........................55,9.....................16,64
Brouk 1/11 1959, typ Sedan............730..........................37,8.....................19,31
Co přijde dál???
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
Ne na kilčo, ale na koníka
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
Na to ze na tvuj motor nebylo 37 let sahnuto je uctihodny!
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 19 říj 2010
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
Honzo! Nepodráždil mě tvůj příspěvek, ale celkově mám pocit, že se tu dost plká o . . .nách a využil jsem trochu možnosti se vyjádřit. Mám pocit, že dnes skrátka nejsou broukaři to co byli dříve! Příliš proniká pohrdání, sociální postavení některých, určitě prachy a shon dnešní doby. Srazů je stále víc, ale jejich kvalita nějak upadá, za což můžeme stejně vlastně všichni. Myslím si, že už to není k tématu, ale asi to tak necítím sám, spousta "pohodovejch" lidí již nejezdí, protože je to jednoduše otrávilo. Na nikoho neůtočím a nikým nechci pohrdat! Mějte se fain a čus!
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
Tedy co já vím, tak se i hodně fandilo Milovýmu dědkovi ten den to byla zábavná akce, ale trošku mi přišlo, že ty naše zlatíčka týráme
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
Jestli ti mohu poradit Andy, tak si to nerozdávej. Vaše auta jsou velmi rozdílná. Proto je taková zkouška nemá smysl. Aby porovnání Vašich motorů bylo objektivní, musela by být auta naprosto stejná. Je škoda, že Herbie na měření nedorazil, pokud by dorazil, bylo by možné výsledky porovnat.Herbie píše:Tyjo, mam radost z Andyho seriovy sestnactky
uz se tesim az si to nekde rozdame na sprintech
Tím vším chci říci, že závodění - sprint - na srazech není jen o motorech ale také o převodovkách, kolech, váhách vozů a podobně a v neposlední řadě také o řidiči. Toto platí jen pro čestné, kteří se nesnižují k podvodům.
Co přijde dál???
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
Ja to vim, mam vahovou i prevodovkovou vyhodu jen ho trosku provokujuOB píše:Jestli ti mohu poradit Andy, tak si to nerozdávej. Vaše auta jsou velmi rozdílná. Proto je taková zkouška nemá smysl. Aby porovnání Vašich motorů bylo objektivní, musela by být auta naprosto stejná. Je škoda, že Herbie na měření nedorazil, pokud by dorazil, bylo by možné výsledky porovnat.Herbie píše:Tyjo, mam radost z Andyho seriovy sestnactky
uz se tesim az si to nekde rozdame na sprintech
Tím vším chci říci, že závodění - sprint - na srazech není jen o motorech ale také o převodovkách, kolech, váhách vozů a podobně a v neposlední řadě také o řidiči. Toto platí jen pro čestné, kteří se nesnižují k podvodům.
Dorazit jsem chtel, bohuzel byly jine povinosti ze kterych se nedalo vykroutit
Kazdopadne by me samotnyho zajimalo, jak je na tom muj soucasny motor (poloindustrie) s nizsimi pisty a tedy nizsi kompresi
Co vim zcela bezpecne je, ze se ted nedostanu pres 5tis otacek .... zatimco puvodni motor sel na 5.500 celkem v pohode, tenhle proste nechce
... a vůbec !
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
Kdybych měl jistotu, že to nedopadne jako toto měření, kdy většina těsně před měřením se omluvila, udělal bych ještě další měření na jaře. Takhle jak jistě pochopíte se mi do toho nechce. (Toto měření zajišťoval M.K.)
Co přijde dál???
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
Svůj graf sem na jaře rád přihodím, třeba tak ospravedlním dva roky vlastní práce a investic. Teď je na pár měsíců zazimováno.[/quote]
Jenom se tak ptám, Pětišroube, hodíš sem ten tvůj graf, jak jsi sliboval??????
Jenom se tak ptám, Pětišroube, hodíš sem ten tvůj graf, jak jsi sliboval??????
Co přijde dál???
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
181 stále hnije ve svém zimovišti:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
V tom případě nezbývá, než si obout holinky, vzít na hlavu rádiovku, popadnout kolečko a vidle na chlévskou mrvu a jet to odházet.
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
pumpičku na močůvku mohu zapůjčit....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
Nezapomen se pak poradne osprchovat, az pojedes tak ten smrad nevyfoukas
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
mám dotaz, jakým způsobem probíhalo sejmutí otáček z motorů? na cívce, na kabelu, nebo z palubní sítě?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
Už vím, odkud vítr fouká.
Otáčky se měřili indukčně ze zapalovacího kabelu. Proto bych raději příště brzdu se sofistikovanějším měřením.
Otáčky se měřili indukčně ze zapalovacího kabelu. Proto bych raději příště brzdu se sofistikovanějším měřením.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: NEJVĚTŠÍHO MÁ - aneb sobotní měření
tak to bude trabl
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)