nejfantasknější aplikace aircooled motoru: hřbitovní bagr
nejfantasknější aplikace aircooled motoru: hřbitovní bagr
Užitkové aplikace VW motorů mě pomalu fascinují více, než ty naše předražené a/nebo nepraktické keply. Forma je zde podřízena účelu což byl i původní záměr u našich vozítek.
Za zajímavou považuji aplikaci vzduchem chlazených VW agregátů do "pohřebních bagrů", tedy bagrů, které svou úzkou konstrukcí, extra dlouhým ramenem a manévrovacími schopnostmi byly předurčeny k pohybu po úzkých stezkách v parcích stesků a nářků a ke hloubení nových a hlubších jam pro naše pomíjivé tělesné schrány.
A teď si prosvištíme německá slovíčka: Der Friedhofsbagger: hřbitovní bagr. Der Friehofsbagger: hřbitovní bagr.
Za zajímavou považuji aplikaci vzduchem chlazených VW agregátů do "pohřebních bagrů", tedy bagrů, které svou úzkou konstrukcí, extra dlouhým ramenem a manévrovacími schopnostmi byly předurčeny k pohybu po úzkých stezkách v parcích stesků a nářků a ke hloubení nových a hlubších jam pro naše pomíjivé tělesné schrány.
A teď si prosvištíme německá slovíčka: Der Friedhofsbagger: hřbitovní bagr. Der Friehofsbagger: hřbitovní bagr.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: nejfantasknější aplikace aircooled motoru: hřbitovní bagr
Vždy mě Honza, tedy vlastně pětišroub zarazí, tím co vyloví. Tohle je tedy stylovka. Až někdy umřu, tak bych si přál být zahrabán tímto bagrem. A na hlavě bagristy musí být věnec s nápisem Odešel vzduchem chlazený člověk.
Alespoň je vidět, jak kvalitní a levné motory VW vyrábělo, že i ve hřbitovních bagrech je vzduchem chlazený motor.
Alespoň je vidět, jak kvalitní a levné motory VW vyrábělo, že i ve hřbitovních bagrech je vzduchem chlazený motor.
Co přijde dál???
Re: nejfantasknější aplikace aircooled motoru: hřbitovní bagr
to se všechno dá, Ondro, zařídit
..kapela k tomu bude teskně hrát...slábnoucí podzimní slunce se bude odrážet na naleštěných nástrojích muzikantů a za hřbitovní zdí bude opilecky pokřikovat hrobník..
nutno říct že vzduchem chlazené motory byly záhy vytlačeny miniaturizovanými naftovými motory..nejdřív VW, dnes už výhradně Japonsko.
..kapela k tomu bude teskně hrát...slábnoucí podzimní slunce se bude odrážet na naleštěných nástrojích muzikantů a za hřbitovní zdí bude opilecky pokřikovat hrobník..
nutno říct že vzduchem chlazené motory byly záhy vytlačeny miniaturizovanými naftovými motory..nejdřív VW, dnes už výhradně Japonsko.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: nejfantasknější aplikace aircooled motoru: hřbitovní bagr
Je mi strašně líto, že u našeho notebooku je v pytli klávesnice. Můj předešlý příspěvek jsem psal asi 10 minut.
Pro zajímavost, ny\nín ukáži lco lze napsat na této klávesnici bvewz korekture. Ně+jak to, lfrds drtobátko zlolbí. No nic, opileckýn hlrobník se mi moc zamlouvá. Ještě kdybyxh si mohl vy\vbrat píseň.
PS nyní již s opravami, vlastníme v práci vysokozdvižný vozík Linde, a je v něm motor z Golfa na PropanButan. Tento vozík není příliš starý.
Pro zajímavost, ny\nín ukáži lco lze napsat na této klávesnici bvewz korekture. Ně+jak to, lfrds drtobátko zlolbí. No nic, opileckýn hlrobník se mi moc zamlouvá. Ještě kdybyxh si mohl vy\vbrat píseň.
PS nyní již s opravami, vlastníme v práci vysokozdvižný vozík Linde, a je v něm motor z Golfa na PropanButan. Tento vozík není příliš starý.
Co přijde dál???
Re: nejfantasknější aplikace aircooled motoru: hřbitovní bagr
To je ted\ trýznivé takhle píšu když mi chodí po klávesnici kocour.
A aby to nebylo suchý dáme si technické údaje:
výrobce: Eberhardt Ulm/Donau
typ: Gama 1b
rychlost: 25km/h
hmotnost: 2.3t
motor VW typ 122(1200ccm)
převodovka s redukcí tzn 3x rychle dopředu, 3x pomalu dopředu, 3x zpátečka
hydraulický systém se dvěma čerpadly, 2 ovládací páky
a jeden zachovalejší exemplář pro studijní účely:
A aby to nebylo suchý dáme si technické údaje:
výrobce: Eberhardt Ulm/Donau
typ: Gama 1b
rychlost: 25km/h
hmotnost: 2.3t
motor VW typ 122(1200ccm)
převodovka s redukcí tzn 3x rychle dopředu, 3x pomalu dopředu, 3x zpátečka
hydraulický systém se dvěma čerpadly, 2 ovládací páky
a jeden zachovalejší exemplář pro studijní účely:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: nejfantasknější aplikace aircooled motoru: hřbitovní bagr
..jako bejvalej bagrak k tomu mam velice vrely vztah a chtel bych bejt
zakopanej a ulozenej v moji norce.Myslim si,ale,ze by me nejaka hyena v noci vykopala
a vyhodila me z norky na pospas kojotum
zakopanej a ulozenej v moji norce.Myslim si,ale,ze by me nejaka hyena v noci vykopala
a vyhodila me z norky na pospas kojotum
Vwase nocni sichta...
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Re: nejfantasknější aplikace aircooled motoru: hřbitovní bagr
odpočívej v pokoji...dokud člověk neví neuvěří jak univerzální vw motory jsou
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
Re: nejfantasknější aplikace aircooled motoru: hřbitovní bagr
Vis co znamena RIP? Rest in ponorkaudeeska píše: ..jako bejvalej bagrak k tomu mam velice vrely vztah a chtel bych bejt
zakopanej a ulozenej v moji norce.Myslim si,ale,ze by me nejaka hyena v noci vykopala
a vyhodila me z norky na pospas kojotum
- Djorkae
- poustevník fóra flat4.org
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 08 črc 2003
- Bydliště: Strašnice x Louny x Levwousy
- Kontaktovat uživatele:
Re: nejfantasknější aplikace aircooled motoru: hřbitovní bagr
dobrá úchylárna
Kenner fahren käfer čili Meloun, Micky nebo Hnusík či Easton...
Re: nejfantasknější aplikace aircooled motoru: hřbitovní bagr
chci to videt v hrbitovni akci!
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]