Měření výkonu motoru - veřejná výzva
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
Proč jsou tam ty propady?? Johne?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
Paráda, první vlašťovka. Prozradíš konstruktéra motoru ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
propad před 2tisícem je zduvodu lehkého ubrání plynu při plným plynu se zakuckává. chyba je nejspíš v předstihu nebo v palivu.
konstruktér je Štěpán (okrasa)
konstruktér je Štěpán (okrasa)
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
Šíša píše:Proč jsou tam ty propady?? Johne?
Je velmi tazko vyhodnotit dany graf, ked clovek nepozna metodiku merania a nevie viac detailov.../ pritom sa v tejto oblasti nepokladam za odbornika /
Je tu viac veci, ktore je potrebne vediet...
1 aky rozdelovac je na motore
2 ake boli presne atmosfericke podmienky v dobe merania
3 co znamena " tlak v pneumatice" : 3 ?
4 pri ktorej rychlosti / zaradenej / bol dosiahnuty max.krutiaci moment a vykon?
5 aka bola teplota motora v dobe merania ?
6 pouzivaju jeden, alebo 2 valce na Dyno / na zadnych kolesach /
Pri beznom pohlade na graf je evidentne, ze velky prepad asi pri 1800 otackach - / vysvetleny ubranim plynu / - to je najskor zalezitost rozdelovaca, ale moze byt v kombinacii s nespravnym otryskovanim karburatorov..
vykonova krivke zacina stupat nieco cez 2000 ot,a zrovna sa pri cca 3000. Od cca 3500 zacne znovu stupat...tento prepad v linearnom naraste je velmi pravdepodobne zapricineny vyfukovym systemom, ktory strati flow v danych okolnostiach...narast vykonu az do cca 4500 ot je vcelku slusny, / tu prave pada otazka, ktora rychlost bola zaradena / Dalej vidime, ze po cca 4500 ot ako vykon, tak krutiaci moment zacinaju dramaticky padat...
Motor dosiahol svoj vrchol...
Co mozem k tomu povedat? Asi to, co hovorim uz roky...ak postavit motor na vykon, robit to premyslene...my mame o tri kone viac na stock 1600 s priskrtenym 34 PICT karburatorom...
Pri normalnych cestnych podmienkach / tu je speed limit vo vacsine 60 km/h / , moj Red bug toci na stvrtej rychlosti zhruba 1950 ot... poloha vykonovych maxim ako je na Tomovom grafe skoro nepouzitelna bez rizika straty vodicaku..a to pri nakladoch na vacku,vahadla, karburatory a boh vie co este...
V zavere mozem povedat len to, ze ak auto nie je stavane na racing, nema cenu robit nic mimo stock...ale urobit to poctivo....
Samozrejme je, ze sa neviem dockat momentu, ked viac Dyno grafov bude publikovanych...
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
To je elaborat... diky Johne
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
Tak, seznam účastníků akce "DYNO" k 20.9.2010:
m.k.
O.B.
Jan
Andy
Šíša
Milošák_1
Leer
sSATYRr
Rád bych to objednal tak koncem týdne.
m.k.
O.B.
Jan
Andy
Šíša
Milošák_1
Leer
sSATYRr
Rád bych to objednal tak koncem týdne.
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
1 rozdělovač bosch 019john píše:
Je velmi tazko vyhodnotit dany graf, ked clovek nepozna metodiku merania a nevie viac detailov.../ pritom sa v tejto oblasti nepokladam za odbornika /
Je tu viac veci, ktore je potrebne vediet...
1 aky rozdelovac je na motore
2 ake boli presne atmosfericke podmienky v dobe merania
3 co znamena " tlak v pneumatice" : 3 ?
4 pri ktorej rychlosti / zaradenej / bol dosiahnuty max.krutiaci moment a vykon?
5 aka bola teplota motora v dobe merania ?
6 pouzivaju jeden, alebo 2 valce na Dyno / na zadnych kolesach /
2 tlak vzduchu 966 teplota 16,2 stupně (jestli myslíš tyhle podmínky)
3 nafouknuté pneumatiky na 3 atmosféry
4 zařazená byla 3
5 90 stupnu na oleji
6 jeden válec na brzdě
jako jednu příčinu uvádíš výfuk. znamená to že mám moc úzký trubky nebo že je moc dlouhý? svodový roury jsou 4 do 1 průměr 35vnitřní tlumiče mám tyto http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... ort=0&all=" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
prosim ssat je Brnom.k. píše:Tak, seznam účastníků akce "DYNO" k 20.9.2010:
m.k.
O.B.
Jan
Andy
Šíša
Milošák_1
Leer
sSATYRr
Rád bych to objednal tak koncem týdne.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
Jasně ..... jsem to přehlédl.sSATYRr píše: prosim ssat je Brno
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
Bude to v tom řujnu, že jo? Já jen že jsem se ještě nestihnul kouknout na ty své brzdy
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
Jasně, předběžně na sobotu 16.10., (nebo 23.10.) podle toho jak budou mít čas. Oni v sobotu normálně neměří.Šíša píše:Bude to v tom řujnu, že jo? Já jen že jsem se ještě nestihnul kouknout na ty své brzdy
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
pokial sa jedna o Bosch 0231 129 019, tak mam obavy, ze je nevhodny...1 rozdělovač bosch 019
U vyfukov sa neda jednoducho povedat co je problem...jedine mat viac roznych kombinacii a zakazdym to posadit na Dyno...ale 35 mm sa mi zda malo...jako jednu příčinu uvádíš výfuk. znamená to že mám moc úzký trubky nebo že je moc dlouhý? svodový roury jsou 4 do 1 průměr 35vnitřní tlumiče mám tyto http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... ort=0&all=" onclick="window.open(this.href);return false;
urob pokus, daj tam uplne iny system a zmeraj znovu...po porovnani kriviek budes vediet viac...stoji to cas a peniaze, ale je to jedina cesta...
3 Atm v pneumatikach sa mi zda dost vela, pneu mozu presmykovat na valci...
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
Cena jako ve Vilémově?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
http://www.mereni-vykonu.cz/mereni-vykonu.html" onclick="window.open(this.href);return false;prak píše:Cena jako ve Vilémově?
Cena za měření výkonu je 1200 Kč.
Ale klidně si zajeď do Vilémova ....
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
no pro mě to je rozdíl 90 km nebo 30 km a 1200 nebo 600
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
Ano, pro tebe je to jasně lepší.
Je to v Lipové u Vilémova
Aktuální cena: 800,- Kč
Ale zase nebude taková sranda, až nám budou klesat čelisti při zjištění našich výkonů ....
Je to v Lipové u Vilémova
Aktuální cena: 800,- Kč
Ale zase nebude taková sranda, až nám budou klesat čelisti při zjištění našich výkonů ....
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
A když to bude toho 16.10. tak to bude úplně ideál
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
ano ano,to je přesně řečeno, já vím, že od mé 30PS kočičky mnohoočekávat nelze, takžemohu být překvapen jen pozitivněm.k. píše:Ale zase nebude taková sranda, až nám budou klesat čelisti při zjištění našich výkonů ....
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
Tak, měření výkonu závazně objednáno na sobotu 16.10. 2010 v 10.00.
Adresa:
Camp Performance
Spodní 1
Praha 5 - Zbraslav
Zatím sedm statečných .....
m.k.
O.B.
Jan
Andy
Šíša
Milošák_1
Leer
Kdo se ještě přidá?
Adresa:
Camp Performance
Spodní 1
Praha 5 - Zbraslav
Zatím sedm statečných .....
m.k.
O.B.
Jan
Andy
Šíša
Milošák_1
Leer
Kdo se ještě přidá?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva
již zítra
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912