Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Pro všechna vozidla a zařízení s libovolným počtem kol, poháněná vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche.
Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od Šíša »

Proč jsou tam ty propady?? Johne?

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od Sam »

Paráda, první vlašťovka. Prozradíš konstruktéra motoru ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Tom
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 22 dub 2006

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od Tom »

propad před 2tisícem je zduvodu lehkého ubrání plynu při plným plynu se zakuckává. chyba je nejspíš v předstihu nebo v palivu.
konstruktér je Štěpán (okrasa)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od john »

Šíša píše:Proč jsou tam ty propady?? Johne?

Je velmi tazko vyhodnotit dany graf, ked clovek nepozna metodiku merania a nevie viac detailov.../ pritom sa v tejto oblasti nepokladam za odbornika /
Je tu viac veci, ktore je potrebne vediet...
1 aky rozdelovac je na motore
2 ake boli presne atmosfericke podmienky v dobe merania
3 co znamena " tlak v pneumatice" : 3 ?
4 pri ktorej rychlosti / zaradenej / bol dosiahnuty max.krutiaci moment a vykon?
5 aka bola teplota motora v dobe merania ?
6 pouzivaju jeden, alebo 2 valce na Dyno / na zadnych kolesach /

Pri beznom pohlade na graf je evidentne, ze velky prepad asi pri 1800 otackach - / vysvetleny ubranim plynu / - to je najskor zalezitost rozdelovaca, ale moze byt v kombinacii s nespravnym otryskovanim karburatorov..
vykonova krivke zacina stupat nieco cez 2000 ot,a zrovna sa pri cca 3000. Od cca 3500 zacne znovu stupat...tento prepad v linearnom naraste je velmi pravdepodobne zapricineny vyfukovym systemom, ktory strati flow v danych okolnostiach...narast vykonu az do cca 4500 ot je vcelku slusny, / tu prave pada otazka, ktora rychlost bola zaradena / Dalej vidime, ze po cca 4500 ot ako vykon, tak krutiaci moment zacinaju dramaticky padat...
Motor dosiahol svoj vrchol...

Co mozem k tomu povedat? Asi to, co hovorim uz roky...ak postavit motor na vykon, robit to premyslene...my mame o tri kone viac na stock 1600 s priskrtenym 34 PICT karburatorom...

Pri normalnych cestnych podmienkach / tu je speed limit vo vacsine 60 km/h / , moj Red bug toci na stvrtej rychlosti zhruba 1950 ot... poloha vykonovych maxim ako je na Tomovom grafe skoro nepouzitelna bez rizika straty vodicaku..a to pri nakladoch na vacku,vahadla, karburatory a boh vie co este...

V zavere mozem povedat len to, ze ak auto nie je stavane na racing, nema cenu robit nic mimo stock...ale urobit to poctivo....
Samozrejme je, ze sa neviem dockat momentu, ked viac Dyno grafov bude publikovanych...

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od Milosak_1 »

To je elaborat... diky Johne =D>
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
m.k.
Příspěvky: 188
Registrován: 20 kvě 2009

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od m.k. »

Tak, seznam účastníků akce "DYNO" k 20.9.2010:

m.k.
O.B.
Jan
Andy
Šíša
Milošák_1
Leer
sSATYRr

Rád bych to objednal tak koncem týdne.

Uživatelský avatar
Tom
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 22 dub 2006

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od Tom »

john píše:
Je velmi tazko vyhodnotit dany graf, ked clovek nepozna metodiku merania a nevie viac detailov.../ pritom sa v tejto oblasti nepokladam za odbornika /
Je tu viac veci, ktore je potrebne vediet...
1 aky rozdelovac je na motore
2 ake boli presne atmosfericke podmienky v dobe merania
3 co znamena " tlak v pneumatice" : 3 ?
4 pri ktorej rychlosti / zaradenej / bol dosiahnuty max.krutiaci moment a vykon?
5 aka bola teplota motora v dobe merania ?
6 pouzivaju jeden, alebo 2 valce na Dyno / na zadnych kolesach /
1 rozdělovač bosch 019
2 tlak vzduchu 966 teplota 16,2 stupně (jestli myslíš tyhle podmínky)
3 nafouknuté pneumatiky na 3 atmosféry
4 zařazená byla 3
5 90 stupnu na oleji
6 jeden válec na brzdě

jako jednu příčinu uvádíš výfuk. znamená to že mám moc úzký trubky nebo že je moc dlouhý? svodový roury jsou 4 do 1 průměr 35vnitřní tlumiče mám tyto http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... ort=0&all=" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od sSATYRr »

m.k. píše:Tak, seznam účastníků akce "DYNO" k 20.9.2010:

m.k.
O.B.
Jan
Andy
Šíša
Milošák_1
Leer
sSATYRr

Rád bych to objednal tak koncem týdne.
prosim ssat je Brno :oops:
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]

Uživatelský avatar
m.k.
Příspěvky: 188
Registrován: 20 kvě 2009

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od m.k. »

sSATYRr píše: prosim ssat je Brno :oops:
Jasně ..... jsem to přehlédl.

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od Šíša »

Bude to v tom řujnu, že jo? Já jen že jsem se ještě nestihnul kouknout na ty své brzdy :oops:

Uživatelský avatar
m.k.
Příspěvky: 188
Registrován: 20 kvě 2009

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od m.k. »

Šíša píše:Bude to v tom řujnu, že jo? Já jen že jsem se ještě nestihnul kouknout na ty své brzdy :oops:
Jasně, předběžně na sobotu 16.10., (nebo 23.10.) podle toho jak budou mít čas. Oni v sobotu normálně neměří.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od john »

1 rozdělovač bosch 019
pokial sa jedna o Bosch 0231 129 019, tak mam obavy, ze je nevhodny...
jako jednu příčinu uvádíš výfuk. znamená to že mám moc úzký trubky nebo že je moc dlouhý? svodový roury jsou 4 do 1 průměr 35vnitřní tlumiče mám tyto http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... ort=0&all=" onclick="window.open(this.href);return false;
U vyfukov sa neda jednoducho povedat co je problem...jedine mat viac roznych kombinacii a zakazdym to posadit na Dyno...ale 35 mm sa mi zda malo...
urob pokus, daj tam uplne iny system a zmeraj znovu...po porovnani kriviek budes vediet viac...stoji to cas a peniaze, ale je to jedina cesta...
3 Atm v pneumatikach sa mi zda dost vela, pneu mozu presmykovat na valci...

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od prak »

Cena jako ve Vilémově? :oops:
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
m.k.
Příspěvky: 188
Registrován: 20 kvě 2009

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od m.k. »

prak píše:Cena jako ve Vilémově? :oops:
http://www.mereni-vykonu.cz/mereni-vykonu.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena za měření výkonu je 1200 Kč.

Ale klidně si zajeď do Vilémova .... :wink:

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od Leer »

no pro mě to je rozdíl 90 km nebo 30 km a 1200 nebo 600 :wink:
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Uživatelský avatar
m.k.
Příspěvky: 188
Registrován: 20 kvě 2009

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od m.k. »

Ano, pro tebe je to jasně lepší.
Je to v Lipové u Vilémova

Aktuální cena: 800,- Kč

Ale zase nebude taková sranda, až nám budou klesat čelisti při zjištění našich výkonů .... :roll:

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od Šíša »

A když to bude toho 16.10. tak to bude úplně ideál :D

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od Leer »

m.k. píše:Ale zase nebude taková sranda, až nám budou klesat čelisti při zjištění našich výkonů .... :roll:
ano ano,to je přesně řečeno, já vím, že od mé 30PS kočičky mnohoočekávat nelze, takžemohu být překvapen jen pozitivně :twisted:
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Uživatelský avatar
m.k.
Příspěvky: 188
Registrován: 20 kvě 2009

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od m.k. »

Tak, měření výkonu závazně objednáno na sobotu 16.10. 2010 v 10.00.

Adresa:
Camp Performance
Spodní 1
Praha 5 - Zbraslav

Zatím sedm statečných .....
m.k.
O.B.
Jan
Andy
Šíša
Milošák_1
Leer

Kdo se ještě přidá?

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Měření výkonu motoru - veřejná výzva

Příspěvek od Sam »

již zítra :wink:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět