Paxton 1953 "Phoenix"
Paxton 1953 "Phoenix"
neboli kvíz pro dnešní den a tuto sekci
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: a teď babo raď
co to je? Nějaká amerika posazená na podvozek VW?
Motor zle poladěn... ale proč to má dva akumulátory??
Motor zle poladěn... ale proč to má dva akumulátory??
Re: a teď babo raď
třebas přišla bída na kozáky, tedy že se jim nechce živit ty několikalitrový motory
že by malá kapacita baterií, tak to spřáhli ??
že by malá kapacita baterií, tak to spřáhli ??
Re: a teď babo raď
esi to neni nejakej hybrid
treba to ma pod predni kapotou elektromotor
treba to ma pod predni kapotou elektromotor
... a vůbec !
- soe2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 16 kvě 2005
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: a teď babo raď
no...nevím...ty křídla mi nepřipomínají žádnou ameriku té doby....
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Re: a teď babo raď
Baba radí! Teda chlapci sklamali ste mně! Za prvé, země původu není Amerika ale bývalý Sovětský svaz. Z čeho tak soudím? Prohlédněte si pozorně travnatý porost kolem vozidla. Zbarvení a velikost stébel jasně určuje polohu 2471km východně od Moskvy. Dále Voloďa který snídá pirohy na lavici v pozadí!Muž který se sklání nad motorem? Právě odhodil cigaretu a v kapse hledá jinou aby si zapálil. Bohužel ze Skaliové jsou vidět jen nohy. A teď to nejdůležitější. Automobil má vepředu dva motory značky Volga s pertinaxovými karburátory řízenými mikroprocesorem přes satelit. Motor vzadu z VW je napojen na dvě baterie, vzhledem k tomu že jsou 6V pochopí každý že je to napájení centrály pro mobilní telefon. Spočítámel-i úbytek napětí na napájecím konektoru dle známých vzorců ( pro lidi bez elektrotechnického vzdělání doporučuji Google) je to úplně jasné. Vzadu na chromovaném nárazníku vidíte úplně zřetelně kryt napájecího konektoru kde se připojuje mobilní telefon umístěný na vozíku který se vozí za automobilem.
911
914
902
105.30
914
902
105.30
Re: a teď babo raď
borel píše:Baba radí! Teda chlapci sklamali ste mně! Za prvé, země původu není Amerika ale bývalý Sovětský svaz. Z čeho tak soudím? Prohlédněte si pozorně travnatý porost kolem vozidla. Zbarvení a velikost stébel jasně určuje polohu 2471km východně od Moskvy. Dále Voloďa který snídá pirohy na lavici v pozadí!Muž který se sklání nad motorem? Právě odhodil cigaretu a v kapse hledá jinou aby si zapálil. Bohužel ze Skaliové jsou vidět jen nohy. A teď to nejdůležitější. Automobil má vepředu dva motory značky Volga s pertinaxovými karburátory řízenými mikroprocesorem přes satelit. Motor vzadu z VW je napojen na dvě baterie, vzhledem k tomu že jsou 6V pochopí každý že je to napájení centrály pro mobilní telefon. Spočítámel-i úbytek napětí na napájecím konektoru dle známých vzorců ( pro lidi bez elektrotechnického vzdělání doporučuji Google) je to úplně jasné. Vzadu na chromovaném nárazníku vidíte úplně zřetelně kryt napájecího konektoru kde se připojuje mobilní telefon umístěný na vozíku který se vozí za automobilem.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
- clayd
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 356
- Registrován: 06 led 2007
- Bydliště: Struhařov
Re: a teď babo raď
Ty bláho,Borel ty by jsi moh od boku plodit sci-fi.Fakt hustá dedukce.Vona to už není ani dedukce ,spíš redukce
Borel je holt ta baba
Borel je holt ta baba
Já vím Bohumile ,já vím
Re: a teď babo raď
že ty jsi nasazenej ze CIA ,nebo se dívaš moc na filmy ale je zajímavá a k zamyšlení tvoje hypotezaborel píše:Baba radí! Teda chlapci sklamali ste mně! Za prvé, země původu není Amerika ale bývalý Sovětský svaz. Z čeho tak soudím? Prohlédněte si pozorně travnatý porost kolem vozidla. Zbarvení a velikost stébel jasně určuje polohu 2471km východně od Moskvy. Dále Voloďa který snídá pirohy na lavici v pozadí!Muž který se sklání nad motorem? Právě odhodil cigaretu a v kapse hledá jinou aby si zapálil. Bohužel ze Skaliové jsou vidět jen nohy. A teď to nejdůležitější. Automobil má vepředu dva motory značky Volga s pertinaxovými karburátory řízenými mikroprocesorem přes satelit. Motor vzadu z VW je napojen na dvě baterie, vzhledem k tomu že jsou 6V pochopí každý že je to napájení centrály pro mobilní telefon. Spočítámel-i úbytek napětí na napájecím konektoru dle známých vzorců ( pro lidi bez elektrotechnického vzdělání doporučuji Google) je to úplně jasné. Vzadu na chromovaném nárazníku vidíte úplně zřetelně kryt napájecího konektoru kde se připojuje mobilní telefon umístěný na vozíku který se vozí za automobilem.
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Re: a teď babo raď
Hmm, hmm, noha nakřivo. 356..
Design padesátých let, zřejmě úesej...
Tak to dáme dohromady, zamícháme a ochutnáme.. Paxton Porsche z roku 1953, zajímavý concept.
Design padesátých let, zřejmě úesej...
Tak to dáme dohromady, zamícháme a ochutnáme.. Paxton Porsche z roku 1953, zajímavý concept.
flat4 teoretik gang member number 1
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 393
- Registrován: 11 lis 2005
- Bydliště: nussdorf
Re: Paxton 1953 "Phoenix"
Bugz není člověk!!!
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Paxton 1953 "Phoenix"
Hej Borel si me dostal s tim Tvym pribehem ,sem se svalil pod PC stul
Vwase nocni sichta...
Re: Paxton 1953 "Phoenix"
...bugz je zcela normální člověkokus...kterej zná...
...autorem Paxton Porsche Phoenix 356 je Brooks Stevens...existuje v jediným exempláři...jedná se o ruční práci a je v něm motor 356 "Hirth"...
...no a co myslíte?...má ho tam?...jo...má...je vyrobený z laminátu...
...autorem Paxton Porsche Phoenix 356 je Brooks Stevens...existuje v jediným exempláři...jedná se o ruční práci a je v něm motor 356 "Hirth"...
...no a co myslíte?...má ho tam?...jo...má...je vyrobený z laminátu...
You can't win 'em all...
Re: Paxton 1953 "Phoenix"
čék aby ten motor pod tou kapotou hledal...
Proč 2 akumulátoři?
Proč 2 akumulátoři?
pan chytrej
Re: Paxton 1953 "Phoenix"
čék aby ho hledal proto, a to je zajímavost, že Paxton (mimo jiné známý výrobce přeplňovacích kompresorů, turbín ap.)pro tento celolaminátový automobil původně vyvíjel parní motor. Z finančních důvodů však projekt zastavil a jako nouzové řešení byl použit právě motor 356. Tak proto ten zjevný rozměrový nepoměr a prostorová rozmáchlost.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Paxton 1953 "Phoenix"
Je to pěkný, pořád sem uvažoval že to musí být těžké a motor slabý, ale pokud je karoserie laminát a motor minimálně 100 ks tak to pojede dobře. Jo, je to pěkný!!!
911
914
902
105.30
914
902
105.30
Re: Paxton 1953 "Phoenix"
kdeže, tyhle motory mohly mít tak kolem 50PS...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Paxton 1953 "Phoenix"
...vodítko...
Short lesson on pushrod Hirth cranks. When Porsche lengthened the stroke to create the 1500 engine, there was no space for the VW rod bolts, as used at the time, to clear the camshaft. So they had Hirth tool up to make a roller crank; no bolts. Then someone at Porsche figured out how to make the rod with the integral studs in the cap.
Didn't need the roller crank, but they were contracted for. They were standard on all Supers right into 1957. They were also very popular with the racers, because of no worries about oil supply while cornering.
Now that we have the extended sumps, there is no worry of oil loss while cornering, so a nice stiff billet crank is superior to the flexible Hirth for high revs.
Short lesson on pushrod Hirth cranks. When Porsche lengthened the stroke to create the 1500 engine, there was no space for the VW rod bolts, as used at the time, to clear the camshaft. So they had Hirth tool up to make a roller crank; no bolts. Then someone at Porsche figured out how to make the rod with the integral studs in the cap.
Didn't need the roller crank, but they were contracted for. They were standard on all Supers right into 1957. They were also very popular with the racers, because of no worries about oil supply while cornering.
Now that we have the extended sumps, there is no worry of oil loss while cornering, so a nice stiff billet crank is superior to the flexible Hirth for high revs.
You can't win 'em all...