Paxton 1953 "Phoenix"

Pro všechna vozidla a zařízení s libovolným počtem kol, poháněná vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche.
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Paxton 1953 "Phoenix"

Příspěvek od Pětišroub »

neboli kvíz pro dnešní den a tuto sekci
test.jpg
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: a teď babo raď

Příspěvek od yahoďák »

co to je? Nějaká amerika posazená na podvozek VW?
Motor zle poladěn... ale proč to má dva akumulátory??
Obrázek

Uživatelský avatar
BUTCH bus
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1605
Registrován: 16 čer 2009
Bydliště: Nedaleko Samby

Re: a teď babo raď

Příspěvek od BUTCH bus »

Hustý!
OndraS

Noki
Příspěvky: 169
Registrován: 04 bře 2007
Bydliště: Brno

Re: a teď babo raď

Příspěvek od Noki »

třebas přišla bída na kozáky, tedy že se jim nechce živit ty několikalitrový motory
že by malá kapacita baterií, tak to spřáhli ?? :roll:

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: a teď babo raď

Příspěvek od Herbie »

esi to neni nejakej hybrid
treba to ma pod predni kapotou elektromotor :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
soe2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3440
Registrován: 16 kvě 2005
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: a teď babo raď

Příspěvek od soe2 »

no...nevím...ty křídla mi nepřipomínají žádnou ameriku té doby.... :|
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny

borel
Příspěvky: 131
Registrován: 21 říj 2008
Bydliště: Sever

Re: a teď babo raď

Příspěvek od borel »

Baba radí! Teda chlapci sklamali ste mně! Za prvé, země původu není Amerika ale bývalý Sovětský svaz. Z čeho tak soudím? Prohlédněte si pozorně travnatý porost kolem vozidla. Zbarvení a velikost stébel jasně určuje polohu 2471km východně od Moskvy. Dále Voloďa který snídá pirohy na lavici v pozadí!Muž který se sklání nad motorem? Právě odhodil cigaretu a v kapse hledá jinou aby si zapálil. Bohužel ze Skaliové jsou vidět jen nohy. A teď to nejdůležitější. Automobil má vepředu dva motory značky Volga s pertinaxovými karburátory řízenými mikroprocesorem přes satelit. Motor vzadu z VW je napojen na dvě baterie, vzhledem k tomu že jsou 6V pochopí každý že je to napájení centrály pro mobilní telefon. Spočítámel-i úbytek napětí na napájecím konektoru dle známých vzorců ( pro lidi bez elektrotechnického vzdělání doporučuji Google) je to úplně jasné. Vzadu na chromovaném nárazníku vidíte úplně zřetelně kryt napájecího konektoru kde se připojuje mobilní telefon umístěný na vozíku který se vozí za automobilem. :D
911
914
902
105.30

Uživatelský avatar
Kůča
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2660
Registrován: 05 úno 2010
Bydliště: Teplice

Re: a teď babo raď

Příspěvek od Kůča »

borel píše:Baba radí! Teda chlapci sklamali ste mně! Za prvé, země původu není Amerika ale bývalý Sovětský svaz. Z čeho tak soudím? Prohlédněte si pozorně travnatý porost kolem vozidla. Zbarvení a velikost stébel jasně určuje polohu 2471km východně od Moskvy. Dále Voloďa který snídá pirohy na lavici v pozadí!Muž který se sklání nad motorem? Právě odhodil cigaretu a v kapse hledá jinou aby si zapálil. Bohužel ze Skaliové jsou vidět jen nohy. A teď to nejdůležitější. Automobil má vepředu dva motory značky Volga s pertinaxovými karburátory řízenými mikroprocesorem přes satelit. Motor vzadu z VW je napojen na dvě baterie, vzhledem k tomu že jsou 6V pochopí každý že je to napájení centrály pro mobilní telefon. Spočítámel-i úbytek napětí na napájecím konektoru dle známých vzorců ( pro lidi bez elektrotechnického vzdělání doporučuji Google) je to úplně jasné. Vzadu na chromovaném nárazníku vidíte úplně zřetelně kryt napájecího konektoru kde se připojuje mobilní telefon umístěný na vozíku který se vozí za automobilem. :D

:arrow: :arrow: :arrow: =D> =D> =D>
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.

Uživatelský avatar
clayd
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 356
Registrován: 06 led 2007
Bydliště: Struhařov

Re: a teď babo raď

Příspěvek od clayd »

Ty bláho,Borel ty by jsi moh od boku plodit sci-fi.Fakt hustá dedukce.Vona to už není ani dedukce ,spíš redukce :lol:
Borel je holt ta baba
Já vím Bohumile ,já vím

Uživatelský avatar
robertg60
Příspěvky: 233
Registrován: 20 zář 2009
Bydliště: Praha 4

Re: a teď babo raď

Příspěvek od robertg60 »

borel píše:Baba radí! Teda chlapci sklamali ste mně! Za prvé, země původu není Amerika ale bývalý Sovětský svaz. Z čeho tak soudím? Prohlédněte si pozorně travnatý porost kolem vozidla. Zbarvení a velikost stébel jasně určuje polohu 2471km východně od Moskvy. Dále Voloďa který snídá pirohy na lavici v pozadí!Muž který se sklání nad motorem? Právě odhodil cigaretu a v kapse hledá jinou aby si zapálil. Bohužel ze Skaliové jsou vidět jen nohy. A teď to nejdůležitější. Automobil má vepředu dva motory značky Volga s pertinaxovými karburátory řízenými mikroprocesorem přes satelit. Motor vzadu z VW je napojen na dvě baterie, vzhledem k tomu že jsou 6V pochopí každý že je to napájení centrály pro mobilní telefon. Spočítámel-i úbytek napětí na napájecím konektoru dle známých vzorců ( pro lidi bez elektrotechnického vzdělání doporučuji Google) je to úplně jasné. Vzadu na chromovaném nárazníku vidíte úplně zřetelně kryt napájecího konektoru kde se připojuje mobilní telefon umístěný na vozíku který se vozí za automobilem. :D
že ty jsi nasazenej ze CIA ,nebo se dívaš moc na filmy :D :D :D ale je zajímavá a k zamyšlení tvoje hypoteza :D

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Re: a teď babo raď

Příspěvek od bugz »

Hmm, hmm, noha nakřivo. 356..
Design padesátých let, zřejmě úesej...
Tak to dáme dohromady, zamícháme a ochutnáme.. Paxton Porsche z roku 1953, zajímavý concept.

Obrázek
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Paxton 1953 "Phoenix"

Příspěvek od Pětišroub »

je to tak :)

luxuska co?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

ugo fantozzi
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 393
Registrován: 11 lis 2005
Bydliště: nussdorf

Re: Paxton 1953 "Phoenix"

Příspěvek od ugo fantozzi »

Bugz není člověk!!! =D>

Obrázek

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Paxton 1953 "Phoenix"

Příspěvek od udeeska »

Hej Borel si me dostal s tim Tvym pribehem :D ,sem se svalil pod PC stul :D
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: Paxton 1953 "Phoenix"

Příspěvek od Petr914 »

...bugz je zcela normální člověkokus...kterej zná...

Obrázek

...autorem Paxton Porsche Phoenix 356 je Brooks Stevens...existuje v jediným exempláři...jedná se o ruční práci a je v něm motor 356 "Hirth"...

Obrázek

...no a co myslíte?...má ho tam?...jo...má...je vyrobený z laminátu...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
bubák
ex bubak007
Příspěvky: 2866
Registrován: 03 srp 2006

Re: Paxton 1953 "Phoenix"

Příspěvek od bubák »

čék aby ten motor pod tou kapotou hledal...

Proč 2 akumulátoři?
pan chytrej

Obrázek

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Paxton 1953 "Phoenix"

Příspěvek od Pětišroub »

čék aby ho hledal proto, a to je zajímavost, že Paxton (mimo jiné známý výrobce přeplňovacích kompresorů, turbín ap.)pro tento celolaminátový automobil původně vyvíjel parní motor. Z finančních důvodů však projekt zastavil a jako nouzové řešení byl použit právě motor 356. Tak proto ten zjevný rozměrový nepoměr a prostorová rozmáchlost.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

borel
Příspěvky: 131
Registrován: 21 říj 2008
Bydliště: Sever

Re: Paxton 1953 "Phoenix"

Příspěvek od borel »

Je to pěkný, pořád sem uvažoval že to musí být těžké a motor slabý, ale pokud je karoserie laminát a motor minimálně 100 ks tak to pojede dobře. Jo, je to pěkný!!!
911
914
902
105.30

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Paxton 1953 "Phoenix"

Příspěvek od Pětišroub »

kdeže, tyhle motory mohly mít tak kolem 50PS...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: Paxton 1953 "Phoenix"

Příspěvek od Petr914 »

...vodítko...

Short lesson on pushrod Hirth cranks. When Porsche lengthened the stroke to create the 1500 engine, there was no space for the VW rod bolts, as used at the time, to clear the camshaft. So they had Hirth tool up to make a roller crank; no bolts. Then someone at Porsche figured out how to make the rod with the integral studs in the cap.
Didn't need the roller crank, but they were contracted for. They were standard on all Supers right into 1957. They were also very popular with the racers, because of no worries about oil supply while cornering.
Now that we have the extended sumps, there is no worry of oil loss while cornering, so a nice stiff billet crank is superior to the flexible Hirth for high revs.
You can't win 'em all...

Odpovědět