Osmiválcový Typ 4 - další exot

Pro všechna vozidla a zařízení s libovolným počtem kol, poháněná vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Osmiválcový Typ 4 - další exot

Příspěvek od Pětišroub »

Z progresivní švédské aircooled scény před lety vzešel plochý osmiválcový motor na základě dvou motorů Typ 4 2.0. Motor byl funkční a byl provozován v buggy a následně s obsahem zvětšeným na 5.6 litru i v Porsche 914 (s následnou maximální rychlostí 270 km/h). Kliková hřídel byla spojena drážkováním a následným svařením, vačka byla vyrobena z jednoho kusu a rozdělovač použit z nákladního vozu Volvo. motor byl vybaven CIS vstřikováním paliva.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Osmiválcový Typ 4 - další exot

Příspěvek od Žanek »

tak tomu říkám mazec - ta buggy musel jít na zadní ještě i na trojku
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: Osmiválcový Typ 4 - další exot

Příspěvek od Petr914 »

...skoro bych věřil tomu,že se motala kolem dokola,jak ty blbí křečci v takovym tom kolečku,co mívaj v klecích...

...hodně drsná záležitost...
You can't win 'em all...

Odpovědět