evinsen píše:vtip je v tom že řemenice ukazuje HÚ 1 a 3 válce.a jenom podle ventilú poznáš který pálí,jestli 1 nebo 3.to je základ odkud strkám kabely,drát je zbytečný,oba budou podle řemenice nahoře,a to je to co s jistotou dosud nevíš.nějakej benál tam bude a když to práská tak zápal taky,ale jelikož to lítá z karbce,nemá cenu zatím špekulovat co by to mohlo být jiného,samozřejmě palec,kondík nebo uzemnění plata rozdělovače se nabízí,i jiné věci,ale pořád není jistota správného zapojení
Zdravím po delší době a veškerých procedůrách (vyčištění karbecu, kontrole svíček, kabelů, výměny kladívka, kondenzátoru a dalšího) - vše zbytečně, tak měl evinsen pravdu. Proběhla kontrola HÚ a tím bylo zjištěno, že při HÚ prvního válce palec rozdělovače ukazuje směrem ke kondenzátoru. Takže kabely byly komplet pootočeny o 180 stupňů. Na žádných obrázcích jsem takto připojení kabelů nenašel.
Po přendání kabelů... https://drive.google.com/open?id=1i517U ... F5wWrO0Dy9
Všem děkuji za pomoc a hlavně blahořečím toto fórum, bez pročítání všeho možného zde bych to nedal...
Děkujeme za zpětnou vazbu, není to tu obvyklé. Hezké je, že správný tip byl hned v prvním příspěvku. Ale lidi často nevidí, nebo nechtějí vidět. Něco podobného se teď odehrává již na třech stránkách zde https://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=22231
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Waladero píše:
.... pootočeny o 180 stupňů. Na žádných obrázcích jsem takto připojení kabelů nenašel.....
V manuálech tenhle obrázek nenajdeš, protože je to připojení kabelů pro nesprávně poskládaný motor. Ale je to tak častá chyba, že je to první rada ,kterou ti tady každej dá.
podařilo se mi sehnat bugynu, konkrétně desertera v celkem solidním stavu. A řeším teď přihlášeni na české značky. Bohužel v dovozovych papírech chybí některé údaje a jeden z nich se mi nedaří ani dohledat.
Konkrétně mi jde o zatížení náprav. Jestli by někdo z majitelů bugyn dovedl povědět, jaké tam jsou hodnoty budu moc rád. Případně kdyby se někdo uvolil k ofoceni zadní části TP...?
Dobrý den,předem se omlouvám,že asi zaplevelím toto vlákno,ale snad mi vzhledem k mému věku bude opuštěno. Pokud mohu poprosit majitele Brezla,kterej si ho nechal renovovat v Olomouci u firmy .... jestli by se mi mohl ozvat do SZ (klidně zcela anonimně). Pokud náhodou majitel není návštěvníkem Flatu a někdo ho zná,poprosím o pomoc při skontaktování. Předem děkuji všem.
ahojte, mam 2 busy T2b a na oboch uz chybaju na zadnej naprave dorazy vid. prilozeny obrazok
riesil to uz niekto? resp. nejake napady alebo co tam dat pripadne kde to zohnat...
dik, hadam niesom jediny kto to tam nema
Zdravim.Mam jen skromny dotaz ohledne 411.Muj otec byl vlastnikem 411 Variant tmavo zelene barvy z Ceskokrumlovska.Po koupi Golf 3 auto prodal do Horni Plane u Lipna.Dale uz o nem nic nevim. Jen mne zajima zda 411 jeste nekde jezdi nebo ji ma nekdo v tomto klubu?? Jen mne to napadlo kdyz jsem doma v dilne neco hledal a nasel nejake veci z 411. Diky
Zdravim.Mam jen skromny dotaz ohledne 411.Muj otec byl vlastnikem 411 Variant tmavo zelene barvy z Ceskokrumlovska.Po koupi Golf 3 auto prodal do Horni Plane u Lipna.Dale uz o nem nic nevim. Jen mne zajima zda 411 jeste nekde jezdi nebo ji ma nekdo v tomto klubu?? Jen mne to napadlo kdyz jsem doma v dilne neco hledal a nasel nejake veci z 411. Diky
Kdysi v roce 04 se mi VW 411 mihla pod prsty. Byla také zelená ale nebyl to variant. Jo a bylo to v Krušných horách. Těchto aut v ČR moc není a nebylo. Kor v zelené barvě.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
ahojte, mam 2 busy T2b a na oboch uz chybaju na zadnej naprave dorazy vid. prilozeny obrazok
riesil to uz niekto? resp. nejake napady alebo co tam dat pripadne kde to zohnat...
dik, hadam niesom jediny kto to tam nema
podle spz a s trochou protekce bys dohledal ledacos..
..nebo to zkusit přes registr vozidel a podívat se na historii tehdejšího vlastníka. Tam jsem třeba zjistil, že auto, který jsem měl v letech 82-85, je stále provozované, jakou má současou SPZ a na STK bylo naposledy v r.2020 v Chrudimi ..
Já si to znovu přečetl a zřejmě jsme tazatele špatně pochopili. On jen chce prodat díly, které mu zbyly, ne ? Historie vozu nebo získání zpět ho nezajímá.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Same, neco na tom bude kdyz bude ta moznost auto najit uvazoval bych o jeho koupi zpet.Jinak veci prodavat zatim nebudu jedine ze auto bude po smrti. kdyz to doma lezi uz 30 let tak to tam muze lezet i 40 let.Pred asi 20lety se prodal komplet motor po GO do Prahy nekomu se zlutou bugatkou a delal take do boxeru.Bohuzel uz neni mezi nami dostal zakernou nemoc.Tenkrat k tomu jeste dostal komplet 4 nove valce i pisty se vsim vsudy. Mozna Prazaci vi o koho jde.Muj otec tenkrat dostal tu 411 novou a casem si nakoupil - sehnal veci a mel doma vse 2x moror,prevodovka,naprava, elektronika,atd....... za stareho rezimu to bylo normalni .