Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!

Pro všechna vozidla a zařízení s libovolným počtem kol, poháněná vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche.
Odpovědět
Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4796
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!

Příspěvek od lišák »

Waladero píše:.... tak měl evinsen pravdu.
Předseda má vždycky pravdu. Ámen :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12892
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!

Příspěvek od Sam »

Waladero píše:
evinsen píše:vtip je v tom že řemenice ukazuje HÚ 1 a 3 válce.a jenom podle ventilú poznáš který pálí,jestli 1 nebo 3.to je základ odkud strkám kabely,drát je zbytečný,oba budou podle řemenice nahoře,a to je to co s jistotou dosud nevíš.nějakej benál tam bude a když to práská tak zápal taky,ale jelikož to lítá z karbce,nemá cenu zatím špekulovat co by to mohlo být jiného,samozřejmě palec,kondík nebo uzemnění plata rozdělovače se nabízí,i jiné věci,ale pořád není jistota správného zapojení
Zdravím po delší době a veškerých procedůrách (vyčištění karbecu, kontrole svíček, kabelů, výměny kladívka, kondenzátoru a dalšího) - vše zbytečně, tak měl evinsen pravdu. Proběhla kontrola HÚ a tím bylo zjištěno, že při HÚ prvního válce palec rozdělovače ukazuje směrem ke kondenzátoru. Takže kabely byly komplet pootočeny o 180 stupňů. Na žádných obrázcích jsem takto připojení kabelů nenašel.
Po přendání kabelů...
https://drive.google.com/open?id=1i517U ... F5wWrO0Dy9

Všem děkuji za pomoc a hlavně blahořečím toto fórum, bez pročítání všeho možného zde bych to nedal...
Děkujeme za zpětnou vazbu, není to tu obvyklé. Hezké je, že správný tip byl hned v prvním příspěvku. Ale lidi často nevidí, nebo nechtějí vidět. Něco podobného se teď odehrává již na třech stránkách zde https://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=22231
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1093
Registrován: 01 pro 2010

Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!

Příspěvek od evinsen »

To není v kabelech, to prostě někdo při rozborce rozdělovače otočil spodek. Častá věc

Uživatelský avatar
Waladero
Příspěvky: 47
Registrován: 10 úno 2017
Bydliště: Libušín

Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!

Příspěvek od Waladero »

Jojo, je mi to jasný. Já jsem to vyřešil přendáním kabelů, později snad i ten rozdělovač pootočím. Snad to zatím ničemu nebude vadit. Díky

Uživatelský avatar
boldor
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 896
Registrován: 12 kvě 2009

Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!

Příspěvek od boldor »

Waladero píše:
.... pootočeny o 180 stupňů. Na žádných obrázcích jsem takto připojení kabelů nenašel.....
V manuálech tenhle obrázek nenajdeš, protože je to připojení kabelů pro nesprávně poskládaný motor. Ale je to tak častá chyba, že je to první rada ,kterou ti tady každej dá.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS

Jirka_J
Příspěvky: 1
Registrován: 24 zář 2020

Re: Dotazy pro sekci VWzduchem chlazený zbytek vkládejte sem!!!

Příspěvek od Jirka_J »

Zdravím vespolek,

podařilo se mi sehnat bugynu, konkrétně desertera v celkem solidním stavu. A řeším teď přihlášeni na české značky. Bohužel v dovozovych papírech chybí některé údaje a jeden z nich se mi nedaří ani dohledat.

Konkrétně mi jde o zatížení náprav. Jestli by někdo z majitelů bugyn dovedl povědět, jaké tam jsou hodnoty budu moc rád. Případně kdyby se někdo uvolil k ofoceni zadní části TP...?

Předem díky

Odpovědět