bratři Kulhaví
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
jj, taky mi obcas prijde zakaznik, kteremu nefunguje napr. server a chce zavadu opravit. Ja mu udelam diagnostiku a najdu problem (asi vzdy ta nejhorsi prace). On pak rekne dekuji, ale to uz mi udelaji jinde levneji a server si odveze zpet.
A mejch X hodin prace jako bych vyhodil z okna. Nekdo to resi poplatkem za diagnostiku v pripade neuskutecneni zakazky, nekdo to proste prekousne a straveny cas financuje z jinych zdroju.....
A mejch X hodin prace jako bych vyhodil z okna. Nekdo to resi poplatkem za diagnostiku v pripade neuskutecneni zakazky, nekdo to proste prekousne a straveny cas financuje z jinych zdroju.....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Jsou z Vyšehradu, ne? Praha 4.Pětišroub píše:praha letná, jsou to primárně motoráři ne?
Já jsem u nich byl jako u úplně prvních když jsem si koupil brouka, ale nakonec jsem si u nich nic dělat nenechal, takže referencí nemohu sloužit. Můžou být v pohodě, ale mě osobně jako lidi nepadli příliš do oka. Myslím si ale že zkusit se dají, potom prosíme info sem na fórum.
pěkně se nám to rozjelo!Děkuji sameleonovi.Jde oto že mi mají dělat generálku 34 a já nevím co toto obnáší.Abych to nějak shrnul.Motor je Němec,6V/měl by se předělat na 12V/.Samozřejmě do originálu/žádné zvyšování výkonu,žádnej chrom atd./Nojo ale co stojí třeba taková sada nutná ke generálce 1200ky Němce?
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
přebrus kliky a bloku + ložiska, vypouzdření a vyuhlování ojnic mě přišlo na cca 7000,- včetně všeho.
Výměna vodítek a přebrus ventilů = cca 1500,- max.
Sada nových pístů na přebrus a přebrus = 4800,- nebo nová sada cca 8000,-
Tak asi tak nějak bych to viděl u spodku
Výměna vodítek a přebrus ventilů = cca 1500,- max.
Sada nových pístů na přebrus a přebrus = 4800,- nebo nová sada cca 8000,-
Tak asi tak nějak bych to viděl u spodku
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
...no, přiznám se, že tuším, že jakmile kamkoliv do "značkového" beetle servisu přijde nebo bude telefonovat borec ze Znojma, bude už předem provařenej a cena +20%. Čáryfuku - toto fórum slouží celé vw scéně. Někteří profesionálové a rádoby profesionálové jím zdánlivě pohrdají, ale tajně tady sledují, co se na scéně děje. A pokud sem nastoupí borec, co nejprve zhodnotí veškeré dostupné servisy a začne se pídit po co nejlacinějším a nejbombastičtějším způsobu obnovy vozidla potom je otázka času, kdy si ho vychutnají. Nesuď nikoho, pokud jsi neviděl jeho práci, neznáš souvislosti dohod a nebyl jsi u opravy.
Používej ikonu HLEDAT a hledej i v GOOGLU, zlaté informace neleží pouze zde. A hlavně, spousta osobních a subjektivních postřehů (včetně těch pomlouvačných a polopravdivých) se dá sdělovat po SOUKROMÝCH ZPRÁVÁCH.
ber to jako přátelskou radu, která je zdarma
Používej ikonu HLEDAT a hledej i v GOOGLU, zlaté informace neleží pouze zde. A hlavně, spousta osobních a subjektivních postřehů (včetně těch pomlouvačných a polopravdivých) se dá sdělovat po SOUKROMÝCH ZPRÁVÁCH.
ber to jako přátelskou radu, která je zdarma
German Classic but Motorhead isn´t Hawkwind