bratři Kulhaví

pro zpětnou vazbu na kupující a prodávající, servisy a prodejce náhradních dílů
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Na slovech 5s neco je. Jeste mi to ale neda, abych zde neventiloval svuj soukromy nazor na repasi 34HP. IMHO skoda penez.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Čáryfuk

Příspěvek od Čáryfuk »

CO JE IMHO?

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

In My Humble Opinon.

PS: mas rozbitou klavesnici, zaseklo se ti tlacitko CapsLock.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

simak
leštič starých součástek
Příspěvky: 926
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: asinus mundi

Příspěvek od simak »

NEBO DĚLÁ KOLEGA V CADU :-) to už je ale opravdu od bří Kulhavých na hony, nemohl by to tu admin trochu promáznout? Díky

Uživatelský avatar
Ferdinand
Příspěvky: 227
Registrován: 13 led 2006

Příspěvek od Ferdinand »

Nerad soudím něčí práci. Občas se i nejlepšímu mechanikovi něco nepovede, když má špatnej den. Za svou více jak 25 letou broučí historii jsem jež s mtory zažil své. Za kompletní generálku jedné 1,6 s veškerými novými díly u odborníka, který dělal VW motory do eltraletadýlek pro Holanďany a Němce (a žádný mu nespado), jsem dal za práci téměř 40tisíc. Byl sice slušně nadupanej, ale můj Karmann Ghia s ním vydržel jednu sezonu. Pak jsem vytáhl motor z auta odstaveného 6 let v kopřivách, vyměnil svíčky a olej a ten mi slouží již 4 roky ...
Bratři Kulhavý mi za slušné peníze zgenerálkovali "25" do mého oválka, ktzerý měl 120000 km a ten motor již 2x absolvoval Grossglockner a vrčí spokojeně již pátý rok. Už na něm mám dalších 20000 km.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Tak myslím, že nastal čas na zhodnocení práce bří. Kulhavých.
Nechal jsem si u nich generálkovat 30PS motor. Dělalo se vše od výměny klikovky, která byla po posledním výbrusu, přes protažení bloku, výměna vačky, zdvihátek, atd, atd, atd...
Zapalování a karburaci jsem si řešil sám.

neduhy:
- gufero pod setrvačníkem made in brazil neplnilo zcela svoji funkci. Sehnal jsem teď německý, tak ho zkusím vyměnit.
- blok a těsnění slepené silikonem

klady:
najeto necelých 6tis km, tedy motor ještě tak trocho v záběhu, ale:
+ motor si vrní jako kočička a jede jako zplašenej
+ krom dvou zaškobrtnutí s rozjetým předstihem bylo zajíždění motoru bezproblémové.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: bratři Kulhaví

Příspěvek od Sam »

Rád bych trochu poupravil svoji předchozí referenci:
Motor po jistých úpravách šlape krásně. Nicméně absence jistých těsnění mě nutí označit stavitele přinejmenším za neprofesionálního.
Výsledné resumé: Nedoporučuji.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: bratři Kulhaví

Příspěvek od SO 545 »

ked smiem co presne chybalo ??? aby bolo hodnotenie lepsie .
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: bratři Kulhaví

Příspěvek od Sam »

Absenci papírového těsnění mezi klikou a setrvačníkem považuji za diletantství. Rok se tu čertím s únikem oleje v prostoru setrvačníku a ono to bude nejspíš tímto.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
čáryfuk
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1586
Registrován: 15 srp 2006

Re: bratři Kulhaví

Příspěvek od čáryfuk »

Sam píše:Absenci papírového těsnění mezi klikou a setrvačníkem považuji za diletantství. Rok se tu čertím s únikem oleje v prostoru setrvačníku a ono to bude nejspíš tímto.
proběhla nějaká reklamace?

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: bratři Kulhaví

Příspěvek od Sam »

čáryfuk píše:
Sam píše:Absenci papírového těsnění mezi klikou a setrvačníkem považuji za diletantství. Rok se tu čertím s únikem oleje v prostoru setrvačníku a ono to bude nejspíš tímto.
proběhla nějaká reklamace?
Ne, nápravu jsem provedl svépomocí, ztratil jsem v ně důvěru.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Flubber
Příspěvky: 10
Registrován: 18 kvě 2009
Bydliště: Praha

Re: bratři Kulhaví

Příspěvek od Flubber »

Ani si se nepochlubyl Čáryfuku jak si dopadl u kulhavců?

Odpovědět