bratři Kulhaví
Nerad soudím něčí práci. Občas se i nejlepšímu mechanikovi něco nepovede, když má špatnej den. Za svou více jak 25 letou broučí historii jsem jež s mtory zažil své. Za kompletní generálku jedné 1,6 s veškerými novými díly u odborníka, který dělal VW motory do eltraletadýlek pro Holanďany a Němce (a žádný mu nespado), jsem dal za práci téměř 40tisíc. Byl sice slušně nadupanej, ale můj Karmann Ghia s ním vydržel jednu sezonu. Pak jsem vytáhl motor z auta odstaveného 6 let v kopřivách, vyměnil svíčky a olej a ten mi slouží již 4 roky ...
Bratři Kulhavý mi za slušné peníze zgenerálkovali "25" do mého oválka, ktzerý měl 120000 km a ten motor již 2x absolvoval Grossglockner a vrčí spokojeně již pátý rok. Už na něm mám dalších 20000 km.
Bratři Kulhavý mi za slušné peníze zgenerálkovali "25" do mého oválka, ktzerý měl 120000 km a ten motor již 2x absolvoval Grossglockner a vrčí spokojeně již pátý rok. Už na něm mám dalších 20000 km.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Tak myslím, že nastal čas na zhodnocení práce bří. Kulhavých.
Nechal jsem si u nich generálkovat 30PS motor. Dělalo se vše od výměny klikovky, která byla po posledním výbrusu, přes protažení bloku, výměna vačky, zdvihátek, atd, atd, atd...
Zapalování a karburaci jsem si řešil sám.
neduhy:
- gufero pod setrvačníkem made in brazil neplnilo zcela svoji funkci. Sehnal jsem teď německý, tak ho zkusím vyměnit.
- blok a těsnění slepené silikonem
klady:
najeto necelých 6tis km, tedy motor ještě tak trocho v záběhu, ale:
+ motor si vrní jako kočička a jede jako zplašenej
+ krom dvou zaškobrtnutí s rozjetým předstihem bylo zajíždění motoru bezproblémové.
Nechal jsem si u nich generálkovat 30PS motor. Dělalo se vše od výměny klikovky, která byla po posledním výbrusu, přes protažení bloku, výměna vačky, zdvihátek, atd, atd, atd...
Zapalování a karburaci jsem si řešil sám.
neduhy:
- gufero pod setrvačníkem made in brazil neplnilo zcela svoji funkci. Sehnal jsem teď německý, tak ho zkusím vyměnit.
- blok a těsnění slepené silikonem
klady:
najeto necelých 6tis km, tedy motor ještě tak trocho v záběhu, ale:
+ motor si vrní jako kočička a jede jako zplašenej
+ krom dvou zaškobrtnutí s rozjetým předstihem bylo zajíždění motoru bezproblémové.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: bratři Kulhaví
Rád bych trochu poupravil svoji předchozí referenci:
Motor po jistých úpravách šlape krásně. Nicméně absence jistých těsnění mě nutí označit stavitele přinejmenším za neprofesionálního.
Výsledné resumé: Nedoporučuji.
Motor po jistých úpravách šlape krásně. Nicméně absence jistých těsnění mě nutí označit stavitele přinejmenším za neprofesionálního.
Výsledné resumé: Nedoporučuji.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: bratři Kulhaví
ked smiem co presne chybalo ??? aby bolo hodnotenie lepsie .
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: bratři Kulhaví
Absenci papírového těsnění mezi klikou a setrvačníkem považuji za diletantství. Rok se tu čertím s únikem oleje v prostoru setrvačníku a ono to bude nejspíš tímto.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: bratři Kulhaví
proběhla nějaká reklamace?Sam píše:Absenci papírového těsnění mezi klikou a setrvačníkem považuji za diletantství. Rok se tu čertím s únikem oleje v prostoru setrvačníku a ono to bude nejspíš tímto.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: bratři Kulhaví
Ne, nápravu jsem provedl svépomocí, ztratil jsem v ně důvěru.čáryfuk píše:proběhla nějaká reklamace?Sam píše:Absenci papírového těsnění mezi klikou a setrvačníkem považuji za diletantství. Rok se tu čertím s únikem oleje v prostoru setrvačníku a ono to bude nejspíš tímto.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: bratři Kulhaví
Ani si se nepochlubyl Čáryfuku jak si dopadl u kulhavců?