Ale výhružkou, že ho Bůh potrestá, nemůžeš nic zkazit, na to jako správný Polák bude slyšet
Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
A co nekoho s FB poprosit o napsání hlášky, jak múže nekdo delat a dodávat celé kastle, když nedodá ani ca 20 smotaných drátú?
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
evidentne ma tolik prace na kastlich ze nejakej čecháček s drátama nemá žádnou prioritu
zaplať předem pokud jseš trubka a nepruď
zaplať předem pokud jseš trubka a nepruď
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
Slušelo by se odpovědět, jak tento případ nakonec dopadl. Po několika dalších urgencích a jen s osmi měsíčním zpožděním dorazil kabelový svazek na místo učení.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
Jo kastle mají přednost a určite se hodí i kapitál zaplacený předem. Taky plno techto výrobcú čeká, až bude poptávka,aby toho hned co nejvíc prodali než vyrobit množstvi na sklad a pak čekat na kupce
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
"ABP" provádí stavbu karoserií z dílů převážně nakupovaných v ČR (Léhar), podle potřeby dobového provedení se díly upravují.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
Ambi Budd Presswerk
Jsem zaujatý ale tohle se mi hrubě nelíbí. Každý by měl dělat pod svým jménem a ne se schovávat na zrušenou firmu která sekala za války KDF. To je jako bych si založil firmu Telefunken a sekal repliky rádií nebo Adidas a šil tepláky ve stodole. I ta Čína z toho udělala alespoň Adibas
Sorryjako.
Jsem zaujatý ale tohle se mi hrubě nelíbí. Každý by měl dělat pod svým jménem a ne se schovávat na zrušenou firmu která sekala za války KDF. To je jako bych si založil firmu Telefunken a sekal repliky rádií nebo Adidas a šil tepláky ve stodole. I ta Čína z toho udělala alespoň Adibas
Sorryjako.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
Třeba je to odveta za září ´39
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
No ona asi bývalá židovská lisovací továrna ABP zkrachovala,zanikla,továrna je dávno zbouraná a nemá ochranu značky, tak toho logicky nějaký chytrák využije.Jiní chytráci třeba dělají pneumatiky DEKA,Ford nebo Victoria, prostě u toho není ochrana značky.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
Třeba je to odveta za 5,6M mrtvých občanů Polska (spodní odhad). A samozřejmě v tom budou i oběti Rusáků. Pro informaci: Čechů bylo v té době 7M. Zachránil nás průmysl a kvalifikovaná pracovní síla. To v Polsku nebylo. Ovšem po válce by se s námi nesrali...
ABP mohla být židovská, rozhodně ale ne v době, kdy lisovala pro VW. To už byla zcela jistě arizovaná.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
Co je to za odvetu profitovat z názvu komerční společnosti a vyrábět repliky válečné techniky, která Polsko dostala do kolen.
To je velice chabá výmluva.
To je velice chabá výmluva.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
Firma ABP založená Arthurem Mullerem (rodné jméno Aron Cohn), 51procent firmy měl Muller a 49 pr. američan Edward Budd. Továrna měla ca 78tisíc m2 (haly) a až 4000 zaměstnanců.Vyráběla ročně desetitisíce karoserií pro různé značky,třeba v r. 1927 jen pro Adler 10000 karoserií. Kastle byly často i lakované,zasklené,čalouněné a s elektrikou.Firma měla svoje speciální uzavřené vagony pro přepravu.Od září 39 byla už jen různá válečná výroba.Muller zemřel v r. 1935, jeho synové a vdova se vystěhovali do USA.Firma jako taková zanikla a o ochranu značky ABP se nikdo nepostaral.Tudíž různí čímani mají volné pole.Takových firem a značek jsou spousty,stačí jen pátrat,není to nic nezákonného.U nás se vyrábí pneu Victoria na moto,nebo pneu Ford na Jeepy, v Německu na KDFy pneu DEKA.Mám dojem,že pneu WESA je na tom podobně.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
Odveta by to byla prapodivná, na jejich místě bych se na to vy..., to je pravda, ovšem prachy, prachy.
Zabývat se ale jakýmikoliv právními otázkami, tím, jestli mohu profitovat na názvu cizí společnosti, jestli je to mravné, tak to je po těch šílenostech, které se tam děly, trochu mimo.
Spíš by mě zajímalo, jak ten člověk řeší blatníky, holedbá se tím, že ty jeho jsou ručně vyráběné a mají správný tvar.
Ne jako ty od nás.
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
Otázka je, podle čeho jsou vyráběné, ale s tím správným tvarem bych byl velice opatrný. Vzhledem k tomu, jakými technologiemi se ty blatníky za války vyráběly, bych velice nerad porovnával všechny v současnosti se vyskytující tvary s továrními výkresy ze Stuttgartu, o nichž netuším, kdo všechno je dnes vlastní. Myslím, že ač se historické fotky nedají dokonale použít jako podklad pro výrobu blatníků, tak pro porovnání se současnými sloužit mohou a dokazují jasně, že všechny komerčně vyráběné repliky mají k originálu daleko, ať už co se týká tvaru příčného řezu, nebo délky s ohledem na spodní hranu karoserie. Víc to tady pitvat nebudu.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
Pokud jde o délku s ohledem na spodní hranu karosérie, to je relativní drobnost, zato příčný profil je zásadní. Jakékoliv výkresy jsou problematické, navíc model 1:1 podle nich udělaný při přípravě výroby, jim byl nadřazený. To byl ten skutečný mustr. Blatníků jsem viděl dost v době, kdy repliky ještě nebyly, nemusím ani koukat na fotky. Zajímá mě tvar současných našich replik. Vyrábělo se to skutečně? Myslím si že ano. Dokonce jsem jeden takový blatník měl, ale nějaký pokusný, širší. Na fotce jsem tyhle blatníky nikdy neviděl. Ovšem na fotkách toho není...Sbírám sílu na to, abych se šel zeptat k výrobci. Nevím, co mi řekne, prý třeba v Osnici prohlašují, že o blatnících se už bavit nebudou, už prý toho mají dost.
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
Oba naši hlavní prodejci dílů na kaďoury mají dnes blatníky od stejného výrobce.
Umístění konců blatníků je i není drobnost. U zadních dlouhých a krátkých blatníků jsou oba konce v jiné výšce.
Ale odchylujeme se od tématu, tak buď si založíme speciální karosářsko-blatníkové téma, nebo se na to (tady) radši úplně vykašlem.
Umístění konců blatníků je i není drobnost. U zadních dlouhých a krátkých blatníků jsou oba konce v jiné výšce.
Ale odchylujeme se od tématu, tak buď si založíme speciální karosářsko-blatníkové téma, nebo se na to (tady) radši úplně vykašlem.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Thomas Sobkowiak kdf-166@wp.pl
Mluvíme o tom tady proto, že Sobkowiak se vyhlásil výrobcem těch zaručeně správných blatníků, tak jsme se k tomu dostali. Zakládat na tohle téma cokoliv asi nemá smysl, protože to je tady nikoho nezajímá. A rozdíl mezi zadními krátkými a dlouhými blatníky tedy je opravdu zásadní, pokud jde o centimetry, jinak je to úplně okrajová věc.