Každou chvíli někomu čištím nějaký karburátor .... řešil jsem jak samostatně sehnat tu trojuhelníkovou membránu.
Když už jsem tu membránu náhodou našel v prodeji samostatně, tak cena byla výrazně vyšší než tech 500
Zkusil jsem tedy číňany ... samostatně ji taky nemají,
ale na aliexpresu lze celou tu sadu koupit za cca 280,- Kč, tedy zhruba o stovku až dvě levněji.
Doprava zdarma, doba dodání cca 14-21 dní.
No tak jsem to zkusil objednat.
Přišlo mi za 14 dní (!) totéž co prodávají tady naši tradiční dodavatelé, tedy totéž co dodává Jopex a BBT.
Stejnej pytlík, stejnej materiál
No tak ty membrány tedy budu kupovat v číně a zbytky sad nadále házet do krabice v dílně
Odcházejí celkem spolehlivě a kupovat pokaždé celou sadu těsnění za 400 až 500 Kč v Kuří nebo Zlíně kvůli jedné blbé membráně se mi nechtělo.Čínská sada těsnění karburátoru 28/30/31/34 PICT
Čínská sada těsnění karburátoru 28/30/31/34 PICT
... a vůbec !
Re: Čínská sada těsnění karburátoru 28/30/31/34 PICT
S dovolením se přidám se zkušeností s "čínou" co se týče karburace
Protože jsem měl už dost karbeců co z nich furt prolínal benzín a nedržely volnoběh, tak jsem taky pořídíl z říše středu za bratru nějakých 100 USD.
Bylo úžasný poznat rozdíl mezi "starým" a novým karbecem. 3x napumpoval a motor chytl na poprvé, sytič funkční, po chvíli se krásně vypnul a zůstal stabilní volnoběh 850-870 ot/min a prostě drží... Ještě jsem mu nedopřál delší výlet (bo spojka ) , ale za mě jsem taky spokojen, za ty love.... uvidíme co so projeví nebo neprojeví časem.
Co bych asi zatím vytkl je že na kontaktu volnoběžného ventilu nepochopitelně použili plech snad jen 0,6mm místo 0,8 mm, což vede k tomu že je faston s drátem uložen téměř letmo, a rád vibracemi vypadne, proto je třeba ten faston na přimáčknout kleštema, aby pevně držel a nevyklepal se.
A kdybych chtěl už jako moc, tak samozřejme by si to zasloužilo benzínovou trubičku uložit do závitu a ne po staru jen vlisovat, ale holt za ty love..bych ctěl už moc ,-)
Případné pozitivní či negativní zkušenosti z provozu rád sdělím posléze...
.
Protože jsem měl už dost karbeců co z nich furt prolínal benzín a nedržely volnoběh, tak jsem taky pořídíl z říše středu za bratru nějakých 100 USD.
Bylo úžasný poznat rozdíl mezi "starým" a novým karbecem. 3x napumpoval a motor chytl na poprvé, sytič funkční, po chvíli se krásně vypnul a zůstal stabilní volnoběh 850-870 ot/min a prostě drží... Ještě jsem mu nedopřál delší výlet (bo spojka ) , ale za mě jsem taky spokojen, za ty love.... uvidíme co so projeví nebo neprojeví časem.
Co bych asi zatím vytkl je že na kontaktu volnoběžného ventilu nepochopitelně použili plech snad jen 0,6mm místo 0,8 mm, což vede k tomu že je faston s drátem uložen téměř letmo, a rád vibracemi vypadne, proto je třeba ten faston na přimáčknout kleštema, aby pevně držel a nevyklepal se.
A kdybych chtěl už jako moc, tak samozřejme by si to zasloužilo benzínovou trubičku uložit do závitu a ne po staru jen vlisovat, ale holt za ty love..bych ctěl už moc ,-)
Případné pozitivní či negativní zkušenosti z provozu rád sdělím posléze...
.
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing