Čidlo na hlavním brzdovém válci 113 945 515G

pro zpětnou vazbu na kupující a prodávající, servisy a prodejce náhradních dílů
Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: Čidlo na hlavním brzdovém válci 113 945 515G

Příspěvek od Šíša »

Prasknuti jednoho cidla na dvouokruhovych brzdach sice snizi ucinek brzd, nicmene je neumrtvi :wink: Sjizdet Glokac bych s tim sice nechtel :lol: , zvlaste kdyz by prasklo cidlo na predni okruh (nejsem si jist, jest-li nejaka VWcka mela brzdy "prez stred", tj. jedno predni a druhe zadni...), ale dojet a jezdit se s tim "nouzove" da (domu, do servisu a pod.)
To same se mi stalo pred odjezdem na Vitkov na busovi, a ze jsem ho take prohnal vice jak povolenou rychlosti mimo mesto, po prijezdu byla brzdovka vsude, plna cepicka okolo kontaktu, brzdovka vsude okolo, ale tech nekolik kilometru to brzdilo uplne normalne. Kontrolka nesvitila nebot mam jen dvou-vyvodova cidla (jak je psano, kontrolka nefunguje ale brzdy brzdi), ale brzdilo to. Milosak by to vedel drive, neb predpokladam ze ma funkcni kontrolku :wink:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Čidlo na hlavním brzdovém válci 113 945 515G

Příspěvek od Sam »

Zlaty lankovy brzdy [-o<
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Čidlo na hlavním brzdovém válci 113 945 515G

Příspěvek od lope »

Sam píše:Zlaty lankovy brzdy [-o<
Že by to byl čtyřokruh? Nebo jsou tam nějaký vahadla, takže to zvlášť moc nefunguje?

Křemílek
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 262
Registrován: 06 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Čidlo na hlavním brzdovém válci 113 945 515G

Příspěvek od Křemílek »

Ano, lankový brzdy jsou "čtyřokruh", žádný vahadla tam nejsou.
Moc by mě zajímalo, kdo je prodejcem toho úžasného čidla, od koho to Milošák má. A z čeho prodejce usoudil, že je to kvalita "B". Z nákupní ceny, kterou za to platí? Nebo přímo ví, že je to padělek? Nebo díky mnoha reklamacím?
Kdo ví, třeba toho má padesát, sto kusů a je mu líto to vyhodit, i když ví, že to přímo ohrožuje naše životy.
Jenom doufám, že to není někdo z našich prodejců, že to koupil někde v běžných autodílech. Protože tady končí legrace a jde o život.
S bolševickejma škodovkovejma spínačema mám tu zkušenost, že netěsní závit. Je sice stejnej ale nějak se asi nepotkaly tolerance. Nemusí se to ale týkat všech.

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Čidlo na hlavním brzdovém válci 113 945 515G

Příspěvek od evinsen »

originál čidla pro vw můžou vyrábět klidně rejžožrouti. já se snažím do nových aut kvůli záruce dávat věci od vw.ale nasere mne když si připlatím za "kvalitu" a pod logem vw a audi je polský filtron vyrobený v číně. takže originál kvalita se stává pomalu reklamní fráze pro naivky.je to smutná pravda,ale kvalita už se nehledá pod logem.

Uživatelský avatar
Rychnak
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 574
Registrován: 11 kvě 2010
Bydliště: Brno

Re: Čidlo na hlavním brzdovém válci 113 945 515G

Příspěvek od Rychnak »

martin_100 píše:to je recht vw je stavěný na árijskýho sportsmena a nikoli na bělehradskýho medvěda :idea: :lol:
Tak tohle mě pobavilo :D :D

Odpovědět