Servis - Prochazka(Blansko) - zkusenosti
Servis - Prochazka(Blansko) - zkusenosti
mel tam nekdo auto na bezny opravy ?
ceny, kvalita, jednani, rychlost .. no byl bych rad aby se k tomu nekdo kdo tam to auto fakt mel vyjadril
ceny, kvalita, jednani, rychlost .. no byl bych rad aby se k tomu nekdo kdo tam to auto fakt mel vyjadril
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
určitě umí, ale taky chcou vydělat.
Hektora vzali na zvedák - protočili se jim zorničky a ptali se kam že s tím jako ještě chceme jet, že prý je to životu nebezpečný. No a od té doby Hektor najel dalších 25.000 - pravda s průběžnými opravami ale furt jede [smilie=driving.gif]
Hektora vzali na zvedák - protočili se jim zorničky a ptali se kam že s tím jako ještě chceme jet, že prý je to životu nebezpečný. No a od té doby Hektor najel dalších 25.000 - pravda s průběžnými opravami ale furt jede [smilie=driving.gif]
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
... předem raděj napíšu, že se všema Procházkama si tykám
a vycházím s nima fajn - ale servis jim nepochválím...
1/ Když jsem začínal, dělali mi ruční brzdu - fungovala asi 3 měsíce
- a to ještě ne moc. Po další opravě vydržela týden. Podotýkám, že
jsem v životě nevyzkoušel použití ručky na otáčení apod.
2/ Po domluvě na pár běžných maličkostí jsem byl překvapen i
výměnou předních tlumičů (měl jsem tam dva různé typy - a neseděly
úplně přesně - ale fungovaly) za nové - značkové za 7.000,- Kč bez
jakéhokoli upozornění. Takže mě udělání technické, výměna plynového
lanka, výměna lanka u ručky, výměna oleje a těch tlumičů přišlo na
necelých 12.000,- (dvanáct ticíc)!!! Původní domluva byla na 3.500,- Kč.
3/ Ceny práce - jako pro majetné cizince (chápu touhu po vydělávání -
ale myslel jsem, že je to i koníček - a ne náhrada za vítězný tiket ve sportce).
4/ Čekání - po domluvě na konkrétní hodinu - 9. ráno - mě vzali na
zvedák v 12.30! Měli tam zrovna něco, - na čem pak dělali ještě dva
týdny! Přičemž mi jen vyměnili lanko ruční brzdy - s výsledným
efektem viz výše.
Takže shrnutí mých zkušeností:
1/ Ceny nutno hlídat každodenními telefonáty.
2/ Kvůli drobným opravám tam vůbec nejezdit.
3/ Počítat s časovou rezervou.
4/ Pak si to nechat někým zkontrolovat.
5/ - jedno pozitivum - kastli bych si u nich udělat nechal (pokud bych
na to měl) - viděl jsem několik opravdu povedených úprav (a to
nemyslím ty auta, co v nich sami jezdí - ale zakázky pro jiný).
6/ Jo - a jednání v pohodě - i kafe jsem tam dostal.
a vycházím s nima fajn - ale servis jim nepochválím...
1/ Když jsem začínal, dělali mi ruční brzdu - fungovala asi 3 měsíce
- a to ještě ne moc. Po další opravě vydržela týden. Podotýkám, že
jsem v životě nevyzkoušel použití ručky na otáčení apod.
2/ Po domluvě na pár běžných maličkostí jsem byl překvapen i
výměnou předních tlumičů (měl jsem tam dva různé typy - a neseděly
úplně přesně - ale fungovaly) za nové - značkové za 7.000,- Kč bez
jakéhokoli upozornění. Takže mě udělání technické, výměna plynového
lanka, výměna lanka u ručky, výměna oleje a těch tlumičů přišlo na
necelých 12.000,- (dvanáct ticíc)!!! Původní domluva byla na 3.500,- Kč.
3/ Ceny práce - jako pro majetné cizince (chápu touhu po vydělávání -
ale myslel jsem, že je to i koníček - a ne náhrada za vítězný tiket ve sportce).
4/ Čekání - po domluvě na konkrétní hodinu - 9. ráno - mě vzali na
zvedák v 12.30! Měli tam zrovna něco, - na čem pak dělali ještě dva
týdny! Přičemž mi jen vyměnili lanko ruční brzdy - s výsledným
efektem viz výše.
Takže shrnutí mých zkušeností:
1/ Ceny nutno hlídat každodenními telefonáty.
2/ Kvůli drobným opravám tam vůbec nejezdit.
3/ Počítat s časovou rezervou.
4/ Pak si to nechat někým zkontrolovat.
5/ - jedno pozitivum - kastli bych si u nich udělat nechal (pokud bych
na to měl) - viděl jsem několik opravdu povedených úprav (a to
nemyslím ty auta, co v nich sami jezdí - ale zakázky pro jiný).
6/ Jo - a jednání v pohodě - i kafe jsem tam dostal.
... buggy je pláží král ...
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
- lucky bus
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 543
- Registrován: 08 úno 2006
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
[smilie=bricks1.gif]
VW West http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=8878" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vwwest.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vwwest.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena GO karosérie se v Blansku pohybuje tak ,který den a týden po zadání zakázky tam telefonuješ, kde zrovna firma prodělala a podle mnoha dalších a dalších zvláštních kritérií ( pozor odlišnosti v ceně nejsou
v tisících!!!). Nemluvím za sebe ale za mnoho dalších s velmi negativními
zkušenostmi. Kvalita oprav nic moc, bohužel.
v tisících!!!). Nemluvím za sebe ale za mnoho dalších s velmi negativními
zkušenostmi. Kvalita oprav nic moc, bohužel.
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
Takže po delší době jsem se dostal k napsání smáznutého a doplnil jsem to o nejnovější pokračování:
Příběh Želvákova motoru do busíka:
Červen 2005 – sraz VW brouk v Blansku. Ptám se Pavla Procházky, jestli nemá nějaké slušné hlavy na dvoulitra typ 4. Mám ho rozložený na součástky a hlavy jsou zralé na totální generálku. Pavel mi nabízí, že má v dílně rozloženého dvoulitra, kterého by pustil za 5.000,- kde prý jsou hlavy OK. Souhlasím pod podmínkou, že to i poskládá a napasuje do mýho busa kde byla předtím jedničková šestnáctistovka. Pavel souhlasí s tím, že realizovat to budeme až na podzim, protože se v létě rozchází s bráchou a musí překopat dílnu a sklady.
Září 2005 – sraz VW brouků v Jeseníku. Ptám se Pavla Procházky, kdy na to vlítnem. Řekl, že ten motor už slíbil panu Kučerovi z Prahy. Předběžně. Nakonec jsme se domluvili všichni tři, že ten motor budu mít já. Pavel mi slíbil, že poskládání motoru bude trvat zhruba 14 dní, a vejde se komplet i s montáží do busíka „URČITĚ pod 10.000,- Kč“. Ale že teď zrovna nemá čas – ať dojedu v říjnu. Domluvili jsme se, že k němu hodím i ten svůj motor, aby si vybral co bude použitelnější.
Říjen 2005. Dovezl jsem svýho dvoulitra k Pavlovi. Jsou toho 3 krabice a rozdělanej blok. Je to komplet, rozdělával to Jirka Vichtů. Je to i s plechařinou, karbecama a ovládáním.
Pavel řekl, že ještě nedonesl z půdy (kde má sklad) ten jeho motor. Ale prý to hned napraví.
Ptal jsem se, jestli má k tomu i spojku (já mám jen setrvák) – nevěděl. Slíbil, že mi zavolá.
Listopad 2005. Nezavolal. Tak volám já. Zatím tak co 14 dnů. Koncem listopadu má Pavel „už“ oba motory dole v dílně. Stále neví, jestli má někde přítlačák a lamelu. Na motor nemá čas, musí něco rychle dodělat. Mám mu brnknout za týden.
Prosinec 2005. Pavlovi volám už každý týden. O spojce stále nemluví, blok a klika je prý na přebrus. Odvezeno, zadáno Pavlíčkovi v Bosonohách. Taktéž hlavy – jako lepší byly vybrány ty z jeho motoru – jsou u Pavlíčka na přebrus sedel a nalisování nových vodítek.
Leden 2006. Stále volám každý týden. Stále nic nového. Prý se čeká, až dojdou lágry.
Koncem ledna dorazily. Mirek prý už skládá blok. Na můj dotaz, jestli to teda zítra bude v kupě říká po chvilkovém váhání, že hlavy jsou stále u Pavlíčka.
Únor 2006. Začínám být nas…ej. Volám 2x týdně. Koncem února jsou hlavy už u Procházky – ale – prý nejdou použít ani jedny válce, protože jsou moc zrezlý! V duchu si počítám do deseti – a pak ještě jednou. Nechci být sprostý. Pavel mi nabízí, že objedná nový v Holandsku, a že by tak za 14 dní mohly být v Blansku. Cenu mi zjišťuje další týden. Když mu čtu do telefonu cenu jeho konkurence – následuje chvíle ticha. Nakonec nevyužívám ani o skoro dva tisíce lepší ceny Michala Strnadela ze Zlína, protože díky Jarisovi získávám celou sadu (válce, písty, kroužky, čepy pístů i sígrovky) za více než solidních 9.200,- Kč. Jsou to origo Kolbensmidt a mám je bez čekání druhý den po objednávce (1.3.2006).
Březen 2006. Konstatuji, že za telefonování s Pavlem Procházkou jsem nechal svému operátorovi už přes 500,- a výsledek je stále v nedohlednu. Hned druhý den jede Pavel přes Brno, dáváme si scuka nad výstavištěm a celou sadu Pavlovi předávám. Je čtvrtek 2.3. 2006. Pavel přibral i ty repasovaný hlavy aby je nechal roztáhnout na tyto válce. Ne, že by ty válce měly nestandardní rozměr, ale ty hlavy jsou ze sedmnáctistovky!!! Přesto mi tvrdí, že díry v bloku jsou OK. To znamená – že ty hlavy jsou z jiného motoru, navzdory všem pohádkám. Moje zlost pomalu přechází do stadia tichého nasralismu, přemýšlím, která z hlav vyjde ze stážky neporušená – až ten motor hodím Pavlovi na hlavu. Jenže – já ho potřebuju! SAKRA!
Pavel slíbil, že příští týden ten motor dostaví. Uvidíme. Takže do 10.3.2006 ……..
Prozatímní resumé:
Stavba motoru se zvrhla v kompletní generálku.
Blok a klika po přebrusu, nové lágry kliky, ojnic a vačky. Nové válce, písty, kroužky. Repase hlav. Nová gufera. Stále nevím, jestli je někde u Pavla spojka pro použití k převodovce na typ 1. Otázku ceny řeším zatím v hlavě. Domluva byla do 10.000,- což je určitě překročeno. Jde o to, které věci nad rámec domluvy jsou zdůvodnitelné. Teoreticky max. přebrus kliky a bloku + lágry, nová vodítka a zabroušení sedel ventilů. Rozšíření hlav na tyto válce by tam být nemělo, když Pavel tvrdil, že je to dvoulitr. Válce jsem si dodal sám. S olejem musel Pavel počítat dopředu – bez toho by to nešlo. To je snad jediná položka na licitaci. Cena práce byla v domluvě. Takže může ještě přibýt maximálně ta spojka. Co si o tom myslíte?
O dalším vývoji se tu určitě rozepíšu po finální montáži do auta. Musím se ještě stavit pro výfuk (v Ořechově) a sehnat někoho, kdo mě i s busem odtáhne do Blanska. Startér mám u Jarise, baterii ve scorpiu, kliky a zrcátka v krabici v práci, čerstvě potaženou palubovku doma v obýváku – ale to jsou detaily. Otázkou zůstává, jestli stihnu BvP o velikonočním víkendu.
Ale – koneckonců - mám ještě pojízdnýho brouka.
Příběh Želvákova motoru do busíka:
Červen 2005 – sraz VW brouk v Blansku. Ptám se Pavla Procházky, jestli nemá nějaké slušné hlavy na dvoulitra typ 4. Mám ho rozložený na součástky a hlavy jsou zralé na totální generálku. Pavel mi nabízí, že má v dílně rozloženého dvoulitra, kterého by pustil za 5.000,- kde prý jsou hlavy OK. Souhlasím pod podmínkou, že to i poskládá a napasuje do mýho busa kde byla předtím jedničková šestnáctistovka. Pavel souhlasí s tím, že realizovat to budeme až na podzim, protože se v létě rozchází s bráchou a musí překopat dílnu a sklady.
Září 2005 – sraz VW brouků v Jeseníku. Ptám se Pavla Procházky, kdy na to vlítnem. Řekl, že ten motor už slíbil panu Kučerovi z Prahy. Předběžně. Nakonec jsme se domluvili všichni tři, že ten motor budu mít já. Pavel mi slíbil, že poskládání motoru bude trvat zhruba 14 dní, a vejde se komplet i s montáží do busíka „URČITĚ pod 10.000,- Kč“. Ale že teď zrovna nemá čas – ať dojedu v říjnu. Domluvili jsme se, že k němu hodím i ten svůj motor, aby si vybral co bude použitelnější.
Říjen 2005. Dovezl jsem svýho dvoulitra k Pavlovi. Jsou toho 3 krabice a rozdělanej blok. Je to komplet, rozdělával to Jirka Vichtů. Je to i s plechařinou, karbecama a ovládáním.
Pavel řekl, že ještě nedonesl z půdy (kde má sklad) ten jeho motor. Ale prý to hned napraví.
Ptal jsem se, jestli má k tomu i spojku (já mám jen setrvák) – nevěděl. Slíbil, že mi zavolá.
Listopad 2005. Nezavolal. Tak volám já. Zatím tak co 14 dnů. Koncem listopadu má Pavel „už“ oba motory dole v dílně. Stále neví, jestli má někde přítlačák a lamelu. Na motor nemá čas, musí něco rychle dodělat. Mám mu brnknout za týden.
Prosinec 2005. Pavlovi volám už každý týden. O spojce stále nemluví, blok a klika je prý na přebrus. Odvezeno, zadáno Pavlíčkovi v Bosonohách. Taktéž hlavy – jako lepší byly vybrány ty z jeho motoru – jsou u Pavlíčka na přebrus sedel a nalisování nových vodítek.
Leden 2006. Stále volám každý týden. Stále nic nového. Prý se čeká, až dojdou lágry.
Koncem ledna dorazily. Mirek prý už skládá blok. Na můj dotaz, jestli to teda zítra bude v kupě říká po chvilkovém váhání, že hlavy jsou stále u Pavlíčka.
Únor 2006. Začínám být nas…ej. Volám 2x týdně. Koncem února jsou hlavy už u Procházky – ale – prý nejdou použít ani jedny válce, protože jsou moc zrezlý! V duchu si počítám do deseti – a pak ještě jednou. Nechci být sprostý. Pavel mi nabízí, že objedná nový v Holandsku, a že by tak za 14 dní mohly být v Blansku. Cenu mi zjišťuje další týden. Když mu čtu do telefonu cenu jeho konkurence – následuje chvíle ticha. Nakonec nevyužívám ani o skoro dva tisíce lepší ceny Michala Strnadela ze Zlína, protože díky Jarisovi získávám celou sadu (válce, písty, kroužky, čepy pístů i sígrovky) za více než solidních 9.200,- Kč. Jsou to origo Kolbensmidt a mám je bez čekání druhý den po objednávce (1.3.2006).
Březen 2006. Konstatuji, že za telefonování s Pavlem Procházkou jsem nechal svému operátorovi už přes 500,- a výsledek je stále v nedohlednu. Hned druhý den jede Pavel přes Brno, dáváme si scuka nad výstavištěm a celou sadu Pavlovi předávám. Je čtvrtek 2.3. 2006. Pavel přibral i ty repasovaný hlavy aby je nechal roztáhnout na tyto válce. Ne, že by ty válce měly nestandardní rozměr, ale ty hlavy jsou ze sedmnáctistovky!!! Přesto mi tvrdí, že díry v bloku jsou OK. To znamená – že ty hlavy jsou z jiného motoru, navzdory všem pohádkám. Moje zlost pomalu přechází do stadia tichého nasralismu, přemýšlím, která z hlav vyjde ze stážky neporušená – až ten motor hodím Pavlovi na hlavu. Jenže – já ho potřebuju! SAKRA!
Pavel slíbil, že příští týden ten motor dostaví. Uvidíme. Takže do 10.3.2006 ……..
Prozatímní resumé:
Stavba motoru se zvrhla v kompletní generálku.
Blok a klika po přebrusu, nové lágry kliky, ojnic a vačky. Nové válce, písty, kroužky. Repase hlav. Nová gufera. Stále nevím, jestli je někde u Pavla spojka pro použití k převodovce na typ 1. Otázku ceny řeším zatím v hlavě. Domluva byla do 10.000,- což je určitě překročeno. Jde o to, které věci nad rámec domluvy jsou zdůvodnitelné. Teoreticky max. přebrus kliky a bloku + lágry, nová vodítka a zabroušení sedel ventilů. Rozšíření hlav na tyto válce by tam být nemělo, když Pavel tvrdil, že je to dvoulitr. Válce jsem si dodal sám. S olejem musel Pavel počítat dopředu – bez toho by to nešlo. To je snad jediná položka na licitaci. Cena práce byla v domluvě. Takže může ještě přibýt maximálně ta spojka. Co si o tom myslíte?
O dalším vývoji se tu určitě rozepíšu po finální montáži do auta. Musím se ještě stavit pro výfuk (v Ořechově) a sehnat někoho, kdo mě i s busem odtáhne do Blanska. Startér mám u Jarise, baterii ve scorpiu, kliky a zrcátka v krabici v práci, čerstvě potaženou palubovku doma v obýváku – ale to jsou detaily. Otázkou zůstává, jestli stihnu BvP o velikonočním víkendu.
Ale – koneckonců - mám ještě pojízdnýho brouka.
... buggy je pláží král ...
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
... že si mám zaplatit rekvalifikaci na automechanika u VW a pak si sám si ...Sameleon píše:Bobe a jake z toho plyne ponauceni ?
... buggy je pláží král ...
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
asi také Same že čo si neurobíš sám to nemáš...Sameleon píše:Bobe a jake z toho plyne ponauceni ?
pamätáš ako si mi písal niečo o GO auta že sa to dá rozhodiť aj na ľudí čo
urobia menej hodnotnú prácu ???
TAKTO BY TO DOPADLO... HOWGH
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
No, tak to je hustý čtení.
Jisté je, že každý toho má na práci hodně, ale pokud slibuje něco, co nemůže stihnout a nemá alespoň slušnost, aby zavolal a hledal cestu jak zákazníkovi vyhovět, je to neseriózní. Malinko mi to připomíná přístup živnostníků , který znám třeba ze stavebnictví: nabrat co nejvíce zakázek - pokud se jich zrovna sešlo víc, naslibovat termíny, všechno rozdělat - hlavně, aby to nevzala konkurence - no a slíbený termín se už nějak musí posunout, to nevadí, že neudělám 8 věcí najednou, ale ve finále mám přece 8 zakázek...a zákazníci budou možná brblat, ale oni tu práci potřebují a tak jí nakonec zaplatí.....
Nicméně mě zarazily v Bobovo příspěvku dva fakty:
1) motor typ 4 za 5.000,- snad musí být předem jasné, že je to šmelc, minimálně hodně ojetý a tudíž z něj těžko půjdou klíčové součástky použít bez repase, nebo blok bez důkladného čištění. Za 5.000,- bych jenom dobré typ4 hlavy viděl jako slušný nákup.
2) co je to za termín poskládání motoru??? Pokud se "skládá" motor ze dvou jiných jetých, tak je snad jasné, že věci nepůjdou použít bez výše zmíněné repase (přebrusy kliky, nová ložiska, výbrus nebo sada válce&písty, ventily, vodítka, sedla(zabroušení), nové pružiny atd.) a to jsou další jasné náklady navíc. Poskládání motoru pod tím si představuju, že si někdo jen tak z plezíru, nebo maximálně za účelem přetěsnění rozebere motor, který je jinak bezvadně v chodu a zase ho složí z původních součástek.
A i kdyby šlo jen o "složení" tak mi nabízená cena pod 10.000,- včetně namontování do buse, vyčištění a seřízení karburátorů (to psal Bob v původním příspěvku, který jsem omylem smáznul) připadá přinejmenším jako malinko podhodnocená, vezmeme-li v úvahu čas, co to obnáši.
Myslím si, že výše uvedené Bob měl vědět a pan Procházka musel vědět.
Asi se střetl Bobův někonečný optimismus a víra v dobro (možná až hraničící s naivitou) s přeceněním vlastních možností na straně druhé.....
A podotýkám, že v mém příspěvku není nic osobního, Bob je mi sympatický, Procházky osobně neznám, jenom hodnotím konkrétní situaci, budiž tento případ ponaučením pro ostatní "poskládání motoru" chtivé uživatele.
Jisté je, že každý toho má na práci hodně, ale pokud slibuje něco, co nemůže stihnout a nemá alespoň slušnost, aby zavolal a hledal cestu jak zákazníkovi vyhovět, je to neseriózní. Malinko mi to připomíná přístup živnostníků , který znám třeba ze stavebnictví: nabrat co nejvíce zakázek - pokud se jich zrovna sešlo víc, naslibovat termíny, všechno rozdělat - hlavně, aby to nevzala konkurence - no a slíbený termín se už nějak musí posunout, to nevadí, že neudělám 8 věcí najednou, ale ve finále mám přece 8 zakázek...a zákazníci budou možná brblat, ale oni tu práci potřebují a tak jí nakonec zaplatí.....
Nicméně mě zarazily v Bobovo příspěvku dva fakty:
Želvák Bob píše:...... má v dílně rozloženého dvoulitra, kterého by pustil za 5.000,- kde prý jsou hlavy OK. ......
......slíbil, že poskládání motoru bude trvat zhruba 14 dní, a vejde se komplet i s montáží do busíka „URČITĚ pod 10.000,- Kč“. .......
1) motor typ 4 za 5.000,- snad musí být předem jasné, že je to šmelc, minimálně hodně ojetý a tudíž z něj těžko půjdou klíčové součástky použít bez repase, nebo blok bez důkladného čištění. Za 5.000,- bych jenom dobré typ4 hlavy viděl jako slušný nákup.
2) co je to za termín poskládání motoru??? Pokud se "skládá" motor ze dvou jiných jetých, tak je snad jasné, že věci nepůjdou použít bez výše zmíněné repase (přebrusy kliky, nová ložiska, výbrus nebo sada válce&písty, ventily, vodítka, sedla(zabroušení), nové pružiny atd.) a to jsou další jasné náklady navíc. Poskládání motoru pod tím si představuju, že si někdo jen tak z plezíru, nebo maximálně za účelem přetěsnění rozebere motor, který je jinak bezvadně v chodu a zase ho složí z původních součástek.
A i kdyby šlo jen o "složení" tak mi nabízená cena pod 10.000,- včetně namontování do buse, vyčištění a seřízení karburátorů (to psal Bob v původním příspěvku, který jsem omylem smáznul) připadá přinejmenším jako malinko podhodnocená, vezmeme-li v úvahu čas, co to obnáši.
Myslím si, že výše uvedené Bob měl vědět a pan Procházka musel vědět.
Asi se střetl Bobův někonečný optimismus a víra v dobro (možná až hraničící s naivitou) s přeceněním vlastních možností na straně druhé.....
A podotýkám, že v mém příspěvku není nic osobního, Bob je mi sympatický, Procházky osobně neznám, jenom hodnotím konkrétní situaci, budiž tento případ ponaučením pro ostatní "poskládání motoru" chtivé uživatele.
Jak to tak čtu, tak Bob zahučí za hodně peněz do pochybnýho motoru (1.7 hlavy jsou po všech stránkách jiný než 1.8 a 2.0).
Takže možná mám v tatrance poklad, co mnoho násobně převýší její hodnotu
Co jsem tak sledoval inzerci, Typ4 dvoulitry jsou nabízeny od 6 do 20 tisíc.
Bobe, někdo přeci musí být průkopníkem slepých uliček a říci světu "Přátelé, tudy ne!"
Takže možná mám v tatrance poklad, co mnoho násobně převýší její hodnotu
Co jsem tak sledoval inzerci, Typ4 dvoulitry jsou nabízeny od 6 do 20 tisíc.
Bobe, někdo přeci musí být průkopníkem slepých uliček a říci světu "Přátelé, tudy ne!"