Servis - Prochazka(Blansko) - zkusenosti

pro zpětnou vazbu na kupující a prodávající, servisy a prodejce náhradních dílů
Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Pětišroub píše:1.7 hlav na 2.0 motoru bych se nebál. Jde o to, aby práce nebyla odflinknutá a motor posloužil.
přesně - ta nutná úprava je v podstatě minimální :wink: - je to prakticky to samý jako použít 13kový hlavy na 16ku
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Jiný rozměry všeho. Type4 reference web říká, že hlavy můžou být zaměněny.

Krom toho Haynes se zmiňuje o různých drobných rozdílech mezi 1.7 a 1.8/2.0 jako např jiný tvar sacích a výfukových otvorů.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

U T4 motorov su rozdiely v tvare vyfukovych kanalov.Jedny su elipticke a druhe obdlznikove.To znamena ,ze vyfukovy system musi sediet na patricne hlavy,co je dalsi znacny vydavok...

Uživatelský avatar
Želvák Bob
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1931
Registrován: 14 zář 2003
Bydliště: Brno - centrum

Příspěvek od Želvák Bob »

](*,) ... pokračování ... ](*,)

Po úpravě hlav na průměr válců (105 mm) a dovezení do dílny konečně zjistili, že nepasují ojnice - resp. klika má malej zdvih! Co z toho vyplývá?
Pavel Procházka neměl dvoulitra ale sedmnáctistovku!
Nedal si ani tu práci aby si to přeměřil!
Teď musí nechat udělat přebrus mojí kliky atd. a snad to už bude OK.
Řekl mi, že na mě prodělá, protože ví, že mi nemůže tohle všechno naúčtovat (to je logické, slíbil mi dvoulitra a je to jeho problém - taky nemůže chtít po nikom platit přebrus dvou klik a bloků, když mu dodá jen jeden motor)
Dál z toho vyplývá, že se hned tak neprojedu...
Bude muset sehnat a nabastlit výfukový svody (1700ccm) na můj luxusně vyvařenej výfuk (díky, Ugo) a nakonec najít čas na moji návštěvu, kdy se to všechno nacpe do busíka.
Jdu si přebrousit meče a sekery ... :twisted: [smilie=twak.gif]

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

ty vole, koukam odbornik na slovo vzatej :(

voni na to fakt v tech servisech serou z vysoka
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Bobe, a nebylo by misto brouseni mecu a sekyr lepsi proste vzit si svoje fidlatka a nechat si udelat motor jinde ? Me to prijde jako dost nesodildni jednani a byt natvem miste, tak za
a) nejsem spokojeny se stale se oddalujicim se terminem dokonceni
b) stale se zvysujici castkou, kterou budes muset vysazet na stul za motor
c) ale hlavne bych asi ztratil duveru v dobre odvedenou praci.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

po c) je to čo by mňa štvalo najviac..

ak niekto skladá motor a nemá šajn ani o kľuke "neviem neviem"
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

c) ať to dopadne jakkoliv, bude to dost prapodivnej motor, o kterym jedině Procházka bude vědět, co je zač. Na kohokoliv jinýho bude číhat překvapení takřka na každym rohu.

Uživatelský avatar
Želvák Bob
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1931
Registrován: 14 zář 2003
Bydliště: Brno - centrum

Příspěvek od Želvák Bob »

Sameleon píše:Bobe, a nebylo by misto brouseni mecu a sekyr lepsi proste vzit si svoje fidlatka a nechat si udelat motor jinde ? Me to prijde jako dost nesodildni jednani a byt natvem miste, tak za
a) nejsem spokojeny se stale se oddalujicim se terminem dokonceni
b) stale se zvysujici castkou, kterou budes muset vysazet na stul za motor
c) ale hlavne bych asi ztratil duveru v dobre odvedenou praci.
Věc se má tak, že populární věta: "alternativa existuje" je pro brňáka s omezenou přepravní i finanční kapacitou momentálně trochu mimo. Jirka Vichtů nestíhá a stejně kdokoli v této fázi by za to asi odmítal převzít odpovědnost. Takže kdybych to odvezl (a stejně bych musel něco poplatit) tak budu opět čekat a seriózní stavitel to pošle ještě jednou na přebrus (pro jistotu), bude schánět další lágry, atd. atd.
To ovšem neznamená, že hluboce nepociťuji všechny tři zmíněné body.

Kvak píše:c) ať to dopadne jakkoliv, bude to dost prapodivnej motor, o kterym jedině Procházka bude vědět, co je zač. Na kohokoliv jinýho bude číhat překvapení takřka na každym rohu.
:cry: ... vědět to nebude pořádně ani on, protože to staví jeho mechoš - nějakej Mirek. Ale jinak máš pravdu - blok možná ze sedmnáctky, klika z dvoulitra, válce taky hlavy zase z tý sedmnáctky, vačka - kdo ví? a zbastlenej výfuk ... Jejda - když to tak čtu, nejraději bych mu to nechal a koupil si klasickou šestnáctku!

(ale na tu už nemám)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Zelvak Bob píše: Věc se má tak, že populární věta: "alternativa existuje" je pro brňáka s omezenou přepravní i finanční kapacitou momentálně trochu mimo. Jirka Vichtů nestíhá a stejně kdokoli v této fázi by za to asi odmítal převzít odpovědnost. Takže kdybych to odvezl (a stejně bych musel něco poplatit) tak budu opět čekat a seriózní stavitel to pošle ještě jednou na přebrus (pro jistotu), bude schánět další lágry, atd. atd.
IMHO preprava nekam dal od Brna neni zas tak velky problem, vysledna castka v cene motoru zanedbatelna. Nakoupene dily by se daly casem rozprodat....To co se jeste Prochazkovic nezaplatilo bych neresil, nechal bych mu jeho fidlatka....Nevim, pro me by byla kvalita provedene prace na prvnim miste. Ale jak pisu: In My Humble Opinion.... :roll:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Michal
pečené kolínko fóra flat4.org
Příspěvky: 2856
Registrován: 17 říj 2003
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal »

to nasere Bobe, škoda. Nalil bych do Procházky 1,7 litru vodky a pak to snim probral

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

IMHO - Zatím jsem zaznamenal dvě pozice vůči Typ4 motoru: Jedna skupina lidí naprosto na něj nedá dopustit, druhá skupina lidí na ně nadává a hájí Typ1 motory.

Malou osobní investigací jsem zjistil, že ti, co mají poctivě udělaný Typ4 motory od profíků jsou s nima naprosto spokojení (ovšem za hodně peněz a je potřeba dodržet vysoký stupeň původnosti).
Ti, co na ně nadávaj jsou vesměs lidi, kteří to se znalostí Typ1 motorů nějak pošolíchali a následně upadli do nekončící smyčky nastavování a seřizování a s pocitem, že to byla drahá sranda, jenž za to nestála se vrátili k Typ1. Paač poctivě postavená 1600 pojede líp než rozjebanej Typ4.

Bobe, nechci malovat :snakeman: na zeď, ale pokud ten mechanik neni profík a nepostaví ten bastl dobře (hodně dobře), budeš po nějaký době na svůj pseudo-dvoulitr nadávat a vrátíš se k neunavený šestnáctce, která ti ve finále poslouží líp. Osobně bych od toho v tuto chvíli už dával ruce pryč.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Velmi striedmy nazor.Dovolim si vsak povedat,ze T1 potrebuje tu istu davku vedomosti a zrucnosti ako T4.

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

john píše:Velmi striedmy nazor.Dovolim si vsak povedat,ze T1 potrebuje tu istu davku vedomosti a zrucnosti ako T4.
Ovšem know-how ohledně Typ1 motoru tu vesměs je skoro všude. Alespoň základní, jak postavit stock Typ1 motor. Většina pravd o Typ1 platí i v případě Typ4, ale IMHO neplatí implikace "Rozumim Typ1, zvládnu Typ4."

Takže opět IMHO si myslim, že Typ1 motor by ten mechanik mohl zvládnout na jedničku, kdežto v případě takovéhoto bastlení Typu4 si tím tak jistý nejsem. Na základě výše zmíněného si myslím, že Bob s tím motorem bude mít potíže a nepřinese kýžený efekt. Solidně postavená šestnáctka (a mohl by se snáz spolehnout, že bude opravdu solidně), mu pak poslouží líp, než pobastlenej Typ4. Ale to ukáže čas.

simak
leštič starých součástek
Příspěvky: 926
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: asinus mundi

Příspěvek od simak »

a aby to nebylo uplně jednoduchý, tak neplatí ani
rozumím typ1, tedy zvládnu typ1 :)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

Zas takové tajemno bych tomu nedával. Je to obdobný motor a oba typy prostě potřebují zručnost a znalosti. Děs z typu 4 je tu jen proto, že ho tu málokdo z přítomných (na fóru) byť jen rozebral.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

sranda je vtom že rozeberie ho každý kto má aspoň jednu ruku ale kto ho zloží a úspešne je majster....


Paač poctivě postavená 1600 pojede líp než rozjebanej Typ4.

Kvaku dovolím si tvrdiť že je to obojstranné...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

a opet se nam to zvrhava v debatu Typ1 vs Typ4

to uz tu bylo :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Herbie si vedľa :wink:
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Želvák Bob
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1931
Registrován: 14 zář 2003
Bydliště: Brno - centrum

Příspěvek od Želvák Bob »

:lol: ... takže další novinky:

Nakonec nechal Pavel přebrousit i ten můj blok, takže výsledná (prozatím) konfigurace je:
Blok, klika, ojnice (vše z mýho dvoulitra)
válce 94x71 nové kolbenschmidt
hlavy upravené ze sedmnáctky (z Pavlova motoru)
karboše, ovládání, rozdělovač, větrák a plechařina (ode mě)
cívku, lágry a kompletaci dodá Procházkovic dílna

... a k té debatě o 1600 ccm typ 1:
Bral bych ji - ovšem dvoulitra před generálkou už jsem měl, kdežto tu šestnáctku bych teprve musel koupit + tu generálku - té bych se nevyhnul (to už jsem zažil loni, když mi na šestnáctce z druhé ruky vyběhla ojnice po 600-ti kilometrech) - takže jsem to zkusil s tím dvoulitrem. A jak už poznamenal Yahoďák, moje důvěřivost v lidi občas fakt hraničí s naivitou. Takže, když mi Pavel slíbil za tak malý peníze funkční motor ...
Halt jsem to nedomyslel.
Ale vzhledem k tomu, že mám posledních cca 8 roků smůlu skoro ve všem co dělám - tak mě to nevyvádí z míry. V porovnání se starostí o postižený dítě a tím, že mi z rodné rodiny zůstali na světě jen dva lidi (s kterýma jsem si navíc nikdy nerozuměl) je tohle nepodstatná banalitka.

Odpovědět