Servis - Prochazka(Blansko) - zkusenosti
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Red Hot buď kľudný to ti nikto nedokáže ...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
... ale v podstatě nic jiného neděláš ... Obviňuješ z pomluvy a vyřizování osobních účtů a neobjektivity. Přečti si prosímtě toto auditko od začátku a uvidíš, že jsem se původně Procházky i zastával. Byl jsem jím ale donucen svůj názor změnit.Jano píše:Nechcem tu nikoho obvinovať, ale ....
... nějak nechápu, proč TOTO píšeš. Mě to přijde jako jednoduchá věc. Potřeboval jsem službu a byl jsem ochoten za ni zaplatit. Byl mi dodavatelem služby navržen termín a cena. Obojí bylo za strany dodavatele bez upozornění porušeno. To je FAKT - nikoli osobní invektiva.Jano píše:Obchod je zložitá vec :
- musí byť niekto kto kupuje
- musí byť niekto kto predáva
cena - otázka dohody, termín - otázka dohody, kvalita - otázka dodávateľa, resp. vykonávateľa diela.
Ale zároveň platí povinnost na to druhou stranu upozornit!!!Jano píše:Dohoda 2 strán - obe majú právo nepokračovať vo veci
Výrazy, které jsi tu použil sice znám, ale snažím se jich vyvarovat, aby to bylo k věci. Naopak mnou použité výrazy "neschopnej fušér" - odpovídá kvalitě práce (např. nezapojený posilovač brzd, prohozené kábly od rozdělovače - takže to nepálilo ve správném pořadí a hlavně naúčtování 50 hodin práce na strčení motoru do busa) a "zloděj" - odpovídá odcizení vačky a klikovky (přičemž mi je jako poškozenému zcela jedno, jestli to nakonec vyhodil nebo prodal) a nakonec výraz "arogantní jednání" - což myslím výstižně vyjádřilo jeho přístup k dané věci a ochotu k jakékoli dohodě. Samozřejmě i tebou navržené výrazy by mohly být adekvátní - ale o tomto nemám povědomí a nezabývá se to tématem VW a služeb autoopravárenských.Jano píše:Je lahké, naviac anonymne o niekom povedať, že je buzerant - "Kurva " ťažko sa dokazuje, že nie!!! / manželka to nikdy nepotvrdí a frajerky nemôžeš priznať/
S Pavlem Procházkou jsem si poslední 3 roky tykal a myslel jsem, že se bude chovat fér. Pavel Procházka mě zná jak pod přezdívkou Želvák Bob, tak i pod občanským jménem a osobně mě tu zná většina aktivních uživatelů. I my dva - Jano - jsme spolu několikrát mluvili. Nemám důvod si zkazit dobré vztahy s nejbližším servisem a dodavatelem náhradních dílů od svého bydliště - pokud by ovšem jeho služby byly na vyhovující úrovni. Situace je ale jiná a jsem nucen ji přijmout.
Nemůžu za to, že ty s ním máš zkušenost jinou, buď alespoň rád, že jsi nedopadl jako já. Ale zkus se vžít do mého zážitku a pak si přečti svůj příspěvek a nepomyslíš si o sobě nic lichotivého. Klidně napiš Procházkovi ať si to tady přečte (sám jsem mu řekl, že mezi broukařema tento zážitek zveřejním) a může se vyjádřit. Ale zkus se taky zamyslet nad tím - pokud mám pravdu a on nechce přijít i o poslední zbytek kšeftů na broucích v ČR - nezbyde mu nic jiného, než mě prohlásit za lháře. Ale mrkni zpětně na data mých příspěvků - najdeš tam i jak jsem mu ten motor vezl, i občasné další hlášky, a můžeš se zeptat lidí, kteří tam občas byli se mnou osobně (Jaris, Petasimi) a pak teprve obviňuj někoho ze lhaní.
Díky za pozornost a příště snad i za trochu přemýšlení před psaním.
... buggy je pláží král ...
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
zkratka nekdo ma zkusenost spatnou, nekdo dobrou,
jednou je to tenhle servis, jednou je to tamten servis
dalsi vec ktera tu muze hrat roli je to, jak moc velkej kamarad je ten ci onen zakaznik, a od toho se ta "subjektivni" zkusenost muze taky odvijet
....
broukservisy (obecne) by si taky mely uvedomit ze plati "nas zakaznik (tedy platici zakaznik) nas pan a chovat se podle toho.
A nespolehat na kamaradickovstvi ze srazů
Bobovu nasranost plne chapu, protoze kdyby se mnou nekdo takhle vyjebal (notabene clovek kteryho bych leta znal a tykal si s nim)
tak bych mu asi taky dalsi lidi neposlal ze
---------------------------------------------------------
Teda poslal .. par sfetovanejch negru s letlampou
jednou je to tenhle servis, jednou je to tamten servis
dalsi vec ktera tu muze hrat roli je to, jak moc velkej kamarad je ten ci onen zakaznik, a od toho se ta "subjektivni" zkusenost muze taky odvijet
....
broukservisy (obecne) by si taky mely uvedomit ze plati "nas zakaznik (tedy platici zakaznik) nas pan a chovat se podle toho.
A nespolehat na kamaradickovstvi ze srazů
Bobovu nasranost plne chapu, protoze kdyby se mnou nekdo takhle vyjebal (notabene clovek kteryho bych leta znal a tykal si s nim)
tak bych mu asi taky dalsi lidi neposlal ze
---------------------------------------------------------
Teda poslal .. par sfetovanejch negru s letlampou
... a vůbec !
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Na Ebay sa posielaju takzvane "feedback" hodnotenia jak predajcu, tak kupcu - serioznost atd. Preco neskusit zahlasovat tu..? Aj negativna reklama pre rozumneho predajcu, je dovod na zamyslenie a ak je seriozny, bude sa snazit byt nasledne TOP.. Ak na to sere..bohuzial, idem k inemu..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Jano, nejsem si jistý, jestli jsi byl zcela při vědomí, když jsi psal svoje příspěvky.
1) používáš slovo "anonymně" ... Bob skutečně není anonym, ale dostatečně znáná osobnost, neschovává se a nemusí.
2) pokud zmiňuješ zásluhy p. Procházky na pořádání srazu, kde se díky němu můžeme bavit, tak motáš jablka s hruškama....tohle je auditko o spokojenosti s jeho službama jakožto autodílny, ne jako pořadatele srazu (za což mu samozřejmě patří díky)...ostatně srazy pořádá dobrovolně a není to z jeho starny asi charita, jinak by to nedělal.
3) pokud si přečteš Bobovo příspěvky od začátku - za celou tu dobu, co se dotyčná kauza táhne, tak nutně musíš uznat, že asi není všechno v pořádku - je jen otázka, nakolik je to způsobeno laxností a přístupem servisu, nebo nakolik špatnou komunikací, nedohodou nebo neporozuměním obou stran....a k tomu se můžou vyjádřit jen zainteresovaní, pokud bude P. chtít, udělá to, nemusíš mu dělat advokáta.
4) tvoje výrazivo musím okomentovat ... to si nech na doma, Bob se k věci vyjadřoval spisovným a slušným jazykem...a po tom všem ho za to obdivuju, já bych se asi neudržel....
5) ať je to taky pozitivní: díky za kladnou referenci na tento servis.
- BUSdriver.sk
- Příspěvky: 153
- Registrován: 05 dub 2006
- Bydliště: BUS/alebo si nepamatam
- Kontaktovat uživatele:
GO motora
Moja skusenost: dokonca hned moja prva s BUSovym motorom, zaciatocnik najde Prochazku lahko, kazdy klub ma nanho odkaz, robi specialne veci, nepovie Vam ze nie a tak clovek nevaha. Dokonca ukaze aj fotky na pocitaci zrazy a aj projekty ktore robil kde demostruje ze vsetko je zachytene fotakom a zakaznik ma istotu a predstavu z fotiek. Doniesol som motor 1600 ktory potreboval GO. Do mesiaca som mal tel. ze hotovo, cena ma prekvapila 35 000CZK. Bavili sme sa vmestit sa tak do 20 000czk. Ale ok, naskrabal som korunky, vystrelil prenho. Aby som to uzavrel o co islo. GO motora vlastne bolo: 'SPECI' hlavy valcov, nove plechy, nastriekana sahara na cierno, vyfuk, vybrus bloku, vymenniky tepla. Vlastne som si kupil iba diely ktore mi tam surovo dali a cca do 2000km odisli loziska na kluke. Blok v riti, valec jeden prasknuty, takze som zistil ze vlastne ziadna GO vo vnutri nebola. Iba to tak vyzeralo a stalo tolko penazi. Ale beriem to tiez v klidku bolo 1x a aj posledny. Nakoniec som velmi rad ze sa to stalo lebo som si nasiel KVALITNYCH LUDI a dobrych kamaratov ktory mi pomozu. Ale doporucovat nikomu nebudem a urcite budem ludi odhovarat. Teda pokial o to stoja...
we are one
-<Mayky>-
-<Mayky>-
Mal som na mysli asi toto:
. spoločný topic
. hlasovacia otázka je jeden servis
- spokojnosť, ano-nie
Predpokladám, že účelom napr. tohoto topicu je podať majiteľovi servisu spatnú vazbu, aby sme my dostali v budúcnosti lepšie služby.
Porovnanie servisov hlasovaním považujem za objektívnejšie a učelnejšie.
/Je lahké o niekom povedeť, že je buzerant ..../
. spoločný topic
. hlasovacia otázka je jeden servis
- spokojnosť, ano-nie
Predpokladám, že účelom napr. tohoto topicu je podať majiteľovi servisu spatnú vazbu, aby sme my dostali v budúcnosti lepšie služby.
Porovnanie servisov hlasovaním považujem za objektívnejšie a učelnejšie.
/Je lahké o niekom povedeť, že je buzerant ..../
nikdo o nikom neprohlásil, že je buzerant. Vzájemné porovnání servisů je neobjektivní, každý servis má jiný okruh a jiný počet zákazníků a je příliš mnoho faktorů podle kterých si zákazníci servis vybírají - roli hraje například vzdálenost od bydliště apod. Ti chytří dokonce servis decentralizují, to znamená vužijí jeden servis pro opravu karoserie, jiný servis pro opravu motoru, lak zadají specializované firmě a tím docílí, že žádná část práce nebude zfušovaná.
Proto navzájem porovnat servisy nejde.
Proto navzájem porovnat servisy nejde.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Jano, tu nejde o meranie spokojnosti... Nazov topicu je ..... - ZKUSENOSTI. nie je to nic ine iba popisovanie skusenosti jednotlivych clenov fora s broukarskymi servismi, nic viac, nic menej... cely tento topic je samozrejme o subjektivnych pocitoch prispievatelov a kazdy si z toho moze vybrat to, co sa mu paci... ja osobne som iba rad, ze sa tu mozem docitat tieto veci a neopakovat chyby ostatnych, pretoze moja penazenka a trpezlivost nie je bezodna.... ty si tu napisal, ze si s nim spokojny a tiez je to len tvoj osobny nazor a skusenost a osatni ta tiez nejdu obvinovat so zaujatosti a kamaradickovania...
takze klidek a nohy v teple....
takze klidek a nohy v teple....
přesně tak.kuco píše:Jano, tu nejde o meranie spokojnosti... Nazov topicu je ..... - ZKUSENOSTI. nie je to nic ine iba popisovanie skusenosti jednotlivych clenov fora s broukarskymi servismi, nic viac, nic menej... cely tento topic je samozrejme o subjektivnych pocitoch prispievatelov a kazdy si z toho moze vybrat to, co sa mu paci... ja osobne som iba rad, ze sa tu mozem docitat tieto veci a neopakovat chyby ostatnych, pretoze moja penazenka a trpezlivost nie je bezodna.... ty si tu napisal, ze si s nim spokojny a tiez je to len tvoj osobny nazor a skusenost a osatni ta tiez nejdu obvinovat so zaujatosti a kamaradickovania...
takze klidek a nohy v teple....
Bobova zkušenost je smutná zkušenost a pro mnoho znás je to velké +,že nás Bob s tímto seznámil a nenechal si to pro sebe.
Pravda je taková že peníze,které za práci(ať si posoudí každý sám za sebe za jak odvedenou práci) Bob zaplatil už pravděpodobně nikdy neuvidí a mezi námi není to zrovna zanedbatelná částka a nelze opomenout ani věci,které se ztratili.Což je také velká záhada.
S tímto nepřímo souvisí otázka jestli je Česká broukařská scéna vůbec pro pana Procházku zajímavá a jestli ho neodvádí od mnohem lukrativnějších zakázek.Pokud vím tak na 1.místě je pro něho stavění jiných vwzduchem chlazených strojů za hranice našeho státu.
Tak se na to dívám já a je to čistě můj osobní názor na věc.
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
... abych se vyjádřil k poměru kladných a záporných referencí ...
Je nás na fóru hodně a jistě NĚJAKÉ zkušenosti s touto dílnou má více lidí. Ale nechtějí je zveřejnit. Proč asi? Jeden člověk mi poslal SZ se svojí zkušeností a nebyla příznivá - ale nechtěl to dát ven, protože si myslel, že třeba po pár letech s nimi obnoví styky. Takže to musíme respektovat. V Brněnském busklubu máme 4 zkušenosti. Poměr je 3:1 v neprospěch dílny. Ta jedna pozitivní se ale týkala pouze seřízení karburátoru a dělal to Zdeněk, který už tam není zaměstnán. Busíkáři z Brna sem moc nechodí - spíš vyjímečně - a jen vyjímečně něco napíšou. Mají svoje stránky a fórum (kam zase nechodím já, protože funguje spíš jako chat a to je pro mě nepraktické). Takže jejich zkušenosti zůstanou asi utajeny. Ale buďte si jistí, že se je pokouším tlačit do napsání a vložení sem - aby to bylo venku - tak snad jednou ...
Jinak se přidávám k prosbě o vyčištění tohoto topicu od balastu.
Je nás na fóru hodně a jistě NĚJAKÉ zkušenosti s touto dílnou má více lidí. Ale nechtějí je zveřejnit. Proč asi? Jeden člověk mi poslal SZ se svojí zkušeností a nebyla příznivá - ale nechtěl to dát ven, protože si myslel, že třeba po pár letech s nimi obnoví styky. Takže to musíme respektovat. V Brněnském busklubu máme 4 zkušenosti. Poměr je 3:1 v neprospěch dílny. Ta jedna pozitivní se ale týkala pouze seřízení karburátoru a dělal to Zdeněk, který už tam není zaměstnán. Busíkáři z Brna sem moc nechodí - spíš vyjímečně - a jen vyjímečně něco napíšou. Mají svoje stránky a fórum (kam zase nechodím já, protože funguje spíš jako chat a to je pro mě nepraktické). Takže jejich zkušenosti zůstanou asi utajeny. Ale buďte si jistí, že se je pokouším tlačit do napsání a vložení sem - aby to bylo venku - tak snad jednou ...
Jinak se přidávám k prosbě o vyčištění tohoto topicu od balastu.
... buggy je pláží král ...
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
teda jeste k Bobovi:
on ve svy skromnosti jeste zapomnel dodat bezvadnou storku s prochazkou a brzdama pri ty motorovy busi anabazi:
motor byl sice po "generalce" (ano, ten co vydrzel akorat 150km), ovsem mily pan mechanik zapomnel, ci snad jiz sily nestacily zapojit posilovac brzd. Coz Bob pote, co mu Jaris u Prochazky alespon zprehazel zapalovaci kably tak jak maji byt, aby byl vubec schopen odjet, na prvni stopce docela ocenil. Bohudiky tehda nic nejelo, nebot v lepsim pripade by dnes Bob prestavoal buginu na invalidni upravu.
Kdyztak to Bobe nak pooprav ci dopln...
on ve svy skromnosti jeste zapomnel dodat bezvadnou storku s prochazkou a brzdama pri ty motorovy busi anabazi:
motor byl sice po "generalce" (ano, ten co vydrzel akorat 150km), ovsem mily pan mechanik zapomnel, ci snad jiz sily nestacily zapojit posilovac brzd. Coz Bob pote, co mu Jaris u Prochazky alespon zprehazel zapalovaci kably tak jak maji byt, aby byl vubec schopen odjet, na prvni stopce docela ocenil. Bohudiky tehda nic nejelo, nebot v lepsim pripade by dnes Bob prestavoal buginu na invalidni upravu.
Kdyztak to Bobe nak pooprav ci dopln...
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
Re: Servis - Prochazka(Blansko) - zkusenosti
Želváku vůbec nevíš co mluvíš To že s Prochazkama vycházíš si fakt nemyslím PS: ta tvoje buggy je odporná a divím se že stím jezdíš
Re: Servis - Prochazka(Blansko) - zkusenosti
U problému, který je mezi Želvákem a Pavlem Procházkou jsem nějak mezi. Nepřikláním se ani na jednu stranu.Prochy 17 píše:Želváku vůbec nevíš co mluvíš To že s Prochazkama vycházíš si fakt nemyslím PS: ta tvoje buggy je odporná a divím se že stím jezdíš
Ale co píšeš ty Prochy to si strč do pr...le. Protože to mezi nás nepatří. A pokud takhle budeš napadat jednu stranu, tak sem raději nechoď.
Co přijde dál???
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Re: Servis - Prochazka(Blansko) - zkusenosti
Pánové, a hlavne Prochy. Toto je už niekoľko rokov starý problém a už sa tu riešil. Ak by sa p. Procházka k tomu vyjadril, bolo by to tu objektívne. Želvák dal svoj pohľad na vec, chýba druhá strana. Tvoja reakcia je výkrik do tmy. Chvíľu ho necháme a potom pošleme kam patrí. Nič nerieši, nie je to konkrétna skúsenosť a preto tu nemá čo hľadať. Prosím, nerozpitvávajte to tu ďalej. Raz sa možno dozvieme aj druhý názor.
...možno sa mýlim.