Servis - Prochazka(Blansko) - zkusenosti
- clayd
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 356
- Registrován: 06 led 2007
- Bydliště: Struhařov
Anabáze s nákupem přes net
Zdravím Všechny blázny do brouků.Rozšířil jsem Vaše řady když jsem si před 2 měsíci konečně pořídil auto snů.A jelikož jsem měl vize jak by ten můůj měl vypadat tak jsem si u p. Procházky objednal 6 palcový disky ve chromu.To bylo někdy v půlce prosince.Za 3 dny jsem mazal na poštu a nemoh jsem se dočkat až to doma rozbalím.A to jsem valil bulvy ,2 disky ok a 2 úplně něco jinýho a ještě natřený barvou,a bylo!Hned jsem žhavil linku a bylo mi přislíbíno že ještě ten den pošle to co měl.Tušim že bylo20 prosince.Abych to zkrátil,slibování termínu se opakovalo asi 3 nebo 4x.Dneska jsem se konečně dočkal.Tojde ne?Přijde mi to jako větší nářez než to co chrlí Sepultura,tu mám rád p.Procházku po tomhle zbytečným extempore už moc ne.A na konec.Jste fakt machři
Já vím Bohumile ,já vím
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
aspoň to skusil
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
... vážené osazenstvo flatfóra, přátelé, kamarádi ...
Už půlrok přemýšlím, jak slušně - korektně - napsat své varování před pokusem o využití služeb této firmy. Moje poslední zkušenost s Pavlem Procházkou patří k nejhorším, které jsem v životě zažil a už ji nikdy nehodlám opakovat.
Snad jen tolik, že v posledním telefonátu jsem mu přímo řekl, že je pro mě už jen arogantní a neschopnej fušér a navíc i zloděj a že ho nikomu nedoporučím.
I po půl roce jsem toto stanovisko nezměnil. Už jsem vychladl, ale odpustit někomu, že domluvenou práci neodvede ani po více než 1435% (ano - tisíčtyřistatřicetpět procent) prodloužení termínu, který si původně sám navrhl, poté přijde s jiným řešením a po domluvě ceny ji stejně bez jakéhokoli upozornění navýší nehorázným způsobem o dalších 110%, navíc u něj došlo k drobným poškozením laku jak se kolem auta motali skoro měsíc ... a ve finále ztratil nebo vyhodil vačku i klikovku z motoru, který mi vracel ... Vadí mi i přístup, kdy přes to, že jsem mu volal 2x týdně ze mě dělal "blbce" a stále sliboval i když nic nedělal.
Fakta:
Domluva byla:
termín: navržen Pavlem Procházkou - 14 dní / skutečnost 215 dní
cena původní verze: 5.000,- mater. + 5.000,- práce (nerealizováno)
Cena další: motor + doprava 12.000,- + 5.000,- namontování do auta / skutečnost 35.000,- (prý ho tam dávali rovných 50 hodin!!!)
Při vracení mého původního motoru kdy jsem byl nasranej a nezkontroloval úplnost mi nedali vačku a klikovku (na T4motor) a krabice od fungl nových válců byla ožraná (asi od myší). Když jsem pak Pavlovi volal, že tam mám vačku a kliku, prvně ze mě dělal vola, že jsem všechno dostal, potom řekl, že to vyhodili, protože jsem se o to hned nehlásil a nakonec mi řekl, že to není jeho problém.
Nakonec, když mu bylo jasné, že ode mě už žádnej kšeft nebude, bylo jeho chování arogantní, drzé a celkově jak obchodně - tak lidsky nepřijatelné.
Takže:
ROZHODNĚ NIKOMU NEDOPORUČUJU - BA PŘÍMO VÁS VARUJU !
Už půlrok přemýšlím, jak slušně - korektně - napsat své varování před pokusem o využití služeb této firmy. Moje poslední zkušenost s Pavlem Procházkou patří k nejhorším, které jsem v životě zažil a už ji nikdy nehodlám opakovat.
Snad jen tolik, že v posledním telefonátu jsem mu přímo řekl, že je pro mě už jen arogantní a neschopnej fušér a navíc i zloděj a že ho nikomu nedoporučím.
I po půl roce jsem toto stanovisko nezměnil. Už jsem vychladl, ale odpustit někomu, že domluvenou práci neodvede ani po více než 1435% (ano - tisíčtyřistatřicetpět procent) prodloužení termínu, který si původně sám navrhl, poté přijde s jiným řešením a po domluvě ceny ji stejně bez jakéhokoli upozornění navýší nehorázným způsobem o dalších 110%, navíc u něj došlo k drobným poškozením laku jak se kolem auta motali skoro měsíc ... a ve finále ztratil nebo vyhodil vačku i klikovku z motoru, který mi vracel ... Vadí mi i přístup, kdy přes to, že jsem mu volal 2x týdně ze mě dělal "blbce" a stále sliboval i když nic nedělal.
Fakta:
Domluva byla:
termín: navržen Pavlem Procházkou - 14 dní / skutečnost 215 dní
cena původní verze: 5.000,- mater. + 5.000,- práce (nerealizováno)
Cena další: motor + doprava 12.000,- + 5.000,- namontování do auta / skutečnost 35.000,- (prý ho tam dávali rovných 50 hodin!!!)
Při vracení mého původního motoru kdy jsem byl nasranej a nezkontroloval úplnost mi nedali vačku a klikovku (na T4motor) a krabice od fungl nových válců byla ožraná (asi od myší). Když jsem pak Pavlovi volal, že tam mám vačku a kliku, prvně ze mě dělal vola, že jsem všechno dostal, potom řekl, že to vyhodili, protože jsem se o to hned nehlásil a nakonec mi řekl, že to není jeho problém.
Nakonec, když mu bylo jasné, že ode mě už žádnej kšeft nebude, bylo jeho chování arogantní, drzé a celkově jak obchodně - tak lidsky nepřijatelné.
Takže:
ROZHODNĚ NIKOMU NEDOPORUČUJU - BA PŘÍMO VÁS VARUJU !
... buggy je pláží král ...
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
... já jsem v klidu, ale kdybych s tím varováním tak dlouho neváhal, kolega Clayd by nemusel udělat svoji zkušenost ...
(nemluvě o tom, že Procházkovy ceny dílů a kol jsou většinou tak o 20 - 40% vyšší, než u Michala ve Zlíně nabo Jaška v Kuří.)
(nemluvě o tom, že Procházkovy ceny dílů a kol jsou většinou tak o 20 - 40% vyšší, než u Michala ve Zlíně nabo Jaška v Kuří.)
... buggy je pláží král ...
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
Bobe, za to, co si s nimi prezil, by si mal dostat vyraznu zlavu [smilie=gonnagetit.gif]
Ak by som mohol poradit motorara, tak pan Michal Strnadel nam pred casom dohodil znameho niekde z okolia Zlina. Kompletne nam zrepasoval motor. Zial este sme nemali moznost ho vyskusat v aute, ale vypada pekne Samozrejme pri preberani ho nastartoval (aj bez auta 8) )
(Ako pise 5srob nizsie, pan Dudik tu ma vlastne auditko, tak som zbytok mojho prispevku zmazal)
Ak by som mohol poradit motorara, tak pan Michal Strnadel nam pred casom dohodil znameho niekde z okolia Zlina. Kompletne nam zrepasoval motor. Zial este sme nemali moznost ho vyskusat v aute, ale vypada pekne Samozrejme pri preberani ho nastartoval (aj bez auta 8) )
(Ako pise 5srob nizsie, pan Dudik tu ma vlastne auditko, tak som zbytok mojho prispevku zmazal)
Naposledy upravil(a) Martin (turbo) dne 17 led 2007, celkem upraveno 1 x.
S prekvapením zírám kto je tu aký odborník na porovnávanie servisov.
Ja mám opačnú skúsenosť, veci po tel. hovore dodané na čas, zaplatené podľa dohody, repas motora doma bez ceny servisu. / Energie, čas a priestor nie sú zadarmo/
Auto chodí ako oči.
Naviac je to chlap, ktorý sa venuje tomu aby ste sa mohli uvolniť a nadrbať v Blansku. Tam si ho môže každý podať a ešte aj beztrestne.
HOWWWWWWG!!!!!
PS : pre admina JA SOM TOHO NÁZORU, ŽE PREPIERANIE MOŽNO OSOBNÝCH PROBLÉMOV NIE JE FÉR!!!!
Ja mám opačnú skúsenosť, veci po tel. hovore dodané na čas, zaplatené podľa dohody, repas motora doma bez ceny servisu. / Energie, čas a priestor nie sú zadarmo/
Auto chodí ako oči.
Naviac je to chlap, ktorý sa venuje tomu aby ste sa mohli uvolniť a nadrbať v Blansku. Tam si ho môže každý podať a ešte aj beztrestne.
HOWWWWWWG!!!!!
PS : pre admina JA SOM TOHO NÁZORU, ŽE PREPIERANIE MOŽNO OSOBNÝCH PROBLÉMOV NIE JE FÉR!!!!
no já nevím.Tohle nemá hlavu ani patuJano píše:S prekvapením zírám kto je tu aký odborník na porovnávanie servisov.
Ja mám opačnú skúsenosť, veci po tel. hovore dodané na čas, zaplatené podľa dohody, repas motora doma bez ceny servisu. / Energie, čas a priestor nie sú zadarmo/
Auto chodí ako oči.
Naviac je to chlap, ktorý sa venuje tomu aby ste sa mohli uvolniť a nadrbať v Blansku. Tam si ho môže každý podať a ešte aj beztrestne.
HOWWWWWWG!!!!!
PS : pre admina JA SOM TOHO NÁZORU, ŽE PREPIERANIE MOŽNO OSOBNÝCH PROBLÉMOV NIE JE FÉR!!!!
mno tak zatím se tady objevují osobní zkušenosti s danými servisy podložené osobním a konkrétním prožitkem. Samozřejmě tady nedám prostor ke spekulacím a referencím typu "zaslechl jsem" nebo "jedna paní povídala".
Fórum je tady pro každého a pokud bude mít pan Procházka potřebu zveřejnit svůj názor na Boba a celou jeho záležitost, může to tady tomu učinit a nebude nijak omezován. A já tomu budu velmi rád, protože je fér abytady zazněly informace z obou stran.
Naopak si myslím že fórum může poskytnout jak zákazníkům reference, tak i jednotlivým dodavatelům dobrou zpětnou vazbu jako námět k případnému vylepšení služeb.
Fórum je tady pro každého a pokud bude mít pan Procházka potřebu zveřejnit svůj názor na Boba a celou jeho záležitost, může to tady tomu učinit a nebude nijak omezován. A já tomu budu velmi rád, protože je fér abytady zazněly informace z obou stran.
Naopak si myslím že fórum může poskytnout jak zákazníkům reference, tak i jednotlivým dodavatelům dobrou zpětnou vazbu jako námět k případnému vylepšení služeb.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
taky si přidam. Protichůdné zkušenosti s jedním servisem nejsou přece vyloučené, tak proč je napadat nebo vyvracet? Někomu se zadařilo a je spokojený, jinému to nevyšlo a dá to ostatním vědět. Důležitý je podle mě celkový poměr spokojených/nespokojených. Čím víc zkušeností tady bude, tím je obrázek dané opravny objektivnější. Ale nemá cenu psát ve smyslu "já tam pohořel, tak je to debil a jeho dílna stojí za hovno" - Tím nemyslím žádný konkrétní příspěvek, je to jen příklad.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
ono nejde jen poměr spokojenosti vs nespokojenosti. Já vidím největší plus v tom, že se prostě o tom vůbec mluví. Každý asi občas udělá něco ne úplně dobře. Fórum pak je od toho, aby si dotyčný neřekl: Co, jeden zákazník mě nespasí, tak mu nakouřím pěnovku. Špatná reference se špatně žehlí.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- clayd
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 356
- Registrován: 06 led 2007
- Bydliště: Struhařov
Souhlas! Taky mám firmičku ale dělat ze zákazníků pitomce bych si nedovolil ani jednou natož opakovaně.Sám na to dojede,takhle se prostě obchodník nechová.Vmým případě mu nevyčítám že mi poslal něco jinýho ale spíš to jeho slibování.Už jsem byl rozhodnutej že za ním dojedu i když jsem od Prahy.Fakt už mě to točilo,naštěstí je to za mnou a více už nikdy
Já vím Bohumile ,já vím
Nechcem tu nikoho obvinovať, ale kto je nevinný nech hodí kameň!
Obchod je zložitá vec :
- musí byť niekto kto kupuje
- musí byť niekto kto predáva
cena - otázka dohody, termín - otázka dohody, kvalita - otázka dodávateľa, resp. vykonávateľa diela.
Dohoda 2 strán - obe majú právo nepokračovať vo veci
Je lahké, naviac anonymne o niekom povedať, že je buzerant - "Kurva " ťažko sa dokazuje, že nie!!! / manželka to nikdy nepotvrdí a frajerky nemôžeš priznať/
Táto téma je v tomto duchu
Obchod je zložitá vec :
- musí byť niekto kto kupuje
- musí byť niekto kto predáva
cena - otázka dohody, termín - otázka dohody, kvalita - otázka dodávateľa, resp. vykonávateľa diela.
Dohoda 2 strán - obe majú právo nepokračovať vo veci
Je lahké, naviac anonymne o niekom povedať, že je buzerant - "Kurva " ťažko sa dokazuje, že nie!!! / manželka to nikdy nepotvrdí a frajerky nemôžeš priznať/
Táto téma je v tomto duchu